Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

فاطمه ذوالقدر نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: پس از برنامه‌های آغشته به رنگ و بوی قمار در صدا و سیما زمزمه سوءاستفاده از انرژی ارزان برای تامین منافع گروهی خاص در این سازمان شنیده می‌شود.

سیده فاطمه ذوالقدر در گفتگو با سایت مجلس خواستار شفاف سازی صدا و سیما در مورد اخبار منتشر شده برای سوءاستفاده از انرژی ارزان در استخراج ارز دیجیتال در دو استودیو آن سازمان شد و گفت: هزینه برق بسیار پایین در کشورمان در مقایسه با بسیاری از کشورها، باعث وسوسه ماینرهای خارج از کشور برای ورود به ایران شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: در حالی که سیستم های نظارتی بر این موضوع و ورود تجهیزات آن کنترل و نظارت دارند، اما اخیرا گزارشاتی در مورد سوءاستفاده از برق صنعتی و کشاورزی در مزارع استخراج ارز دیجیتال و ورود چینی ها در این بخش و همچنین اخباری مبنی بر اینکه استودیوی دو برنامه مطرح صدا و سیما به مزرعه استخراج ارز‌های دیجیتالی تبدیل شده منتشر شده است.

وی ادامه داد: پس از برنامه های آغشته به رنگ و بوی قمار در صدا و سیما که خوشبختانه برخوردهای لازم صورت گرفت، هم اینک زمزمه سوءاستفاده از انرژی ارزان برای تامین منافع گروهی خاصی شنیده می شود که ضرورت دارد سازمان صدا و سیما که بودجه بیت المال را در اختیار دارد شفاف سازی لازم برای افکار عمومی را داشته باشد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: صدا و سیما انرژی ارز برق ایران کنترل و نظارت کشاورزی سازمان صدا و سیما بودجه ارز ایران بودجه تلویزیون سازمان صدا و سیما فاطمه ذوالقدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۹۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۸۰ گاراژ جمع‌آوری زباله در شهر قم /برخی گاراژدارها از زباله گردها سوءاستفاده می‌کنند

سیدعبدالله میرابراهیمی،مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم  اظهار کرد: سخت‌ترین فعالیت حوزه پسماند در سطح شهر، تعیین تکلیف افراد دوره‌گرد و جمع‌کننده ضایعات است که فعالیت آنها خلاف ضوابط و قوانین کشور محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه برخی از این افراد نیازمند هستند و دستگاه‌های ذی‌ربط باید برای آنها اقدامات حمایتی داشته باشند، افزود: شهرداری تلاش می‌کند به واسطه فعالیت این افراد مشکلات بهداشتی ایجاد نشود و در عین حال مشکلات اقتصادی آنها نیز مورد توجه قرار می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با تأکید بر اینکه برخی افراد زباله‌گرد یا کودک هستند و یا بسیار مسن محسوب می‌شوند، گفت: برخی از این افراد توسط افراد متمول و گاراژدار‌ها تحت سواستفاده قرار گرفته‌اند و مدارکی در اختیار گاراژ‌ها دارند که مجبور به این فعالیت غیرقانونی هستند و نمی‌توانند با شهرداری همکاری کنند.

 میرابراهیمی ادامه داد: سال گذشته با همکاری دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و تأکیدات مقام قضایی نسبت به پلمب و جمع‌آوری بخشی از این گاراژ‌ها اقدام و مقرر شد تا در فرصت در نظر گرفته‌شده از محدوده شهر خارج شوند.

وی با اشاره به اینکه زباله‌گردی اتباع یکی دیگر از مشکلاتی است که حتی مجوز ورود به کشور را ندارند، یادآور شد: بنابراین نمی‌توان برای آنها فعالیت خاصی تعریف کرد که با اداره کل اتباع برای جمع‌آوری آنها هماهنگی لازم انجام‌شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم تصریح کرد: سال گذشته ۸۰ گاراژ با محوریت و هدف بافت مسکونی شناسایی و پلمب شد و با تکمیل مجتمع پردازش در جاده کوه سفید تمام گاراژ‌ها به این مرکز انتقال داده می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • عرضه شفاف فرآورده‌های نفتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بورس انرژی
  • اجرای بهینه‌سازی مصرف انرژی در برنامه هفتم درآمد صد میلیارد دلاری برای کشور دارد
  • حمایت وزارت علوم از تبدیل دانش به فناوری بدون وقفه ادامه دارد
  • تیک‌تاک فقط ۲۴ ساعت برای شفاف‌سازی مهلت دارد!
  • پلمب ۸۰ گاراژ جمع‌آوری زباله در شهر قم /برخی گاراژدارها از زباله گردها سوءاستفاده می‌کنند
  • ورزشی‌های بیست و نهم فروردین ماه در استان سمنان
  • خبر‌هایی از بزرگداشت شهید مدافع حرم حمزه در سمنان
  •  تعزیر و خاموشی ۱۰ دستگاه ماینر قاچاق
  • برنامه «محفل» و «سال‌نو» شبکه سه در صدر توجه مردم/ افزایش ۲۵-۲۰ درصدی کاربران تلوبیون در ایام نوروز و ماه رمضان + فیلم
  • تبلیغ کولر گازی متوقف نشده است