Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حسن خوشخو گفت: همزمان با برگزاری مراسم سی امین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در حرم امام (ره)، پروازهای باری و مسافری فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) از ساعت ۱۶ الی ۲۱ مورخ چهاردهم خردادماه متوقف خواهد شد.

وی با اشاره به اطلاع رسانی توقف پروازها در این روز به شرکت‌های هواپیمایی گفت: مسافران گرامی در این روز حتماً قبل از عزیمت به فرودگاه از طریق تماس با تلفن ۰۹۶۳۳۰ یا مراجعه به وب سایت شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به نشانی IKAC.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

IR از زمان پرواز خود مطلع گردند.

خوشخو افزود همچنین در روز چهاردهم خرداد مسیر ترددی قم به تهران در آزادراه خلیج فارس نیز از ساعت ۱۳ الی ۲۱ مسدود خواهد بود و کلیه مسافرین، مراجعین و رانندگان گرامی برای تردد به تهران می‌توانند از آزادراه ساوه یا جاده قدیم قم - تهران استفاده کنند.

کد خبر 4627854

منبع: مهر

کلیدواژه: فرودگاه امام خمینی ره سالروز رحلت امام تاخیر پرواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۰۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۴ سورتی پرواز ورودی و خروجی در نیمه اول تعطیلات نوروزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ سیدمحسن میرحسینی گفت: در بازه زمانی ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ تا ۴ فروردین ۱۴۰۳، تعداد ۹۴ سورتی پرواز ورودی و خروجی در فرودگاه بین المللی سردارجنگل انجام شد.

وی افزود: با این پرواز‌ها، ۴ هزار و ۸۳۶ نفر از طریق فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت به استان وارد و ۴ هزار و ۹۱۱ نفر هم در این مدت از این فرودگاه، به شهر‌های تهران، شیراز، کیش، بندرعباس، عسلویه، اهواز، مشهد مقدس، نجف اشرف و استانبول پرواز کردند.

مدیرکل فرودگاه گیلان با اشاره به جابه جایی بیش از ۱۹ هزار کیلوگرم بار در مدت ۱۰ روز در این فرودگاه، گفت: پرواز‌های فوق العاده نوروزی در مسیر‌های استانبول، مشهد و تهران تا ۱۵ فروردین ماه ادامه خواهد داشت و از هفته دوم فروردین ماه، پرواز‌های مسیر اصفهان و تهران هم به صورت برنامه‌ای به لیست پرواز‌های هفتگی این فرودگاه اضافه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • سرگردانی مسافران آتا در فرودگاه امام خمینی/ هیچ‌کس پاسخگو نیست
  • افزایش پرواز‌های فرودگاه بین المللی اهواز در نوروز امسال
  • افزایش پروازهای فرودگاه بین المللی اهواز در نوروز امسال
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه
  • رکورد پروازهای مسافری فرودگاه خارگ شکسته شد
  • معرفی فرودگاه دبی
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • ۹۴ سورتی پرواز ورودی و خروجی در نیمه اول تعطیلات نوروزی
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۷ فروردین ۱۴۰۳ + جدول