Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، فدراسیون جهانی والیبال در آستانه سه روز تا آغاز رقابت های لیگ ملت های والیبال که برای تیم ملی کشورمان از چین آغاز می شود به ۵ دیدار حساس این رقابت های اشاره داشته است که دیدار ایران و لهستان یکی از آن ها عنوان شده است.

 برزیل - لهستان

جدال آخرین قهرمان جهان و آخرین قهرمان المپیک نبردی انتقامی برای برزیلی ها به حساب می‌آید، چرا که آن ها در این سالن فینال قهرمانی جهان ۲۰۱۴ را به لهستانی‌ها باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 روسیه - آمریکا

نبرد قهرمان دوره قبل مسابقات و میزبان مرحله نهایی مسابقات امسال که همواره دیدنی و جذاب بوده است. آمریکا مدال برنز سال قبل را در کارنامه دارد.

 ایران - لهستان

پیکار این دو تیم همواره با درگیری‌های لفظی بازیکنان در زیر تور و پرهیجان و جذاب دنبال شده است. هواداران ایرانی همیشه پرشور از تیم خود حمایت می‌کنند و این امر به زیبایی‌های بازی اضافه خواهد کرد.

ایتالیا - صربستان

رقابتی طولانی در سالیان اخیر و حضور ستارگان صرب در سری A ایتالیا به جذابیت‌های بازی اضافه خواهد کرد.

برزیل - ایتالیا

تکرار فینال المپیک ریو این بار در برازیلیا با این تفاوت که این بازی تقابل پیرترین و جوان‌ترین تیم مسابقات محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

عبادی پور: ثابت می‌کنیم بهترین تیم آسیا هستیم /مسابقات سختی در چین خواهیم داشت

فیاضی: با نهایت توان بهترین نتیجه را خواهیم گرفت

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون والیبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۰۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی سرنوشت ساز شهرداری ارومیه در روزشنبه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران از روز یکشنبه پنجم فروردین با حضور چهار تیم فولاد سیرجان ایرانیان، پیکان تهران، شهداب یزد و شهرداری ارومیه در سالن فدراسیون والیبال آغاز شد و به مدت شش روز مسابقات این مرحله پیگیری می‌شود.

دیدار رفت شهرداری ارومیه و شهداب یزد، روز ششم فروردین ماه برگزار شد و شهداب یزد با پیروزی سه بر یک برابر شهرداری ارومیه یک گام به دیدار فینال نزدیک‌تر شد.

در دیدار برگشت دو تیم که  چهارشنبه هشتم فروردین برگزار شد، شهرداری ارومیه سه بر دو برابر شهداب پیروز شد تا مشخص شدن دیگر فینالیست لیگ برتر به روز شنبه یازدهم فروردین ماه موکول شود.

بازی سوم میان تیم‌های شهرداری ارومیه و شهداب یزد روز شنبه یازدهم فروردین ماه از ساعت 19 در سالن فدراسیون والیبال برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مایکل اوون: قلبم می‌گوید لیورپول قهرمان لیگ برتر خواهد شد اما عقلم می‌گوید منچسترسیتی
  • بازی سرنوشت ساز شهرداری ارومیه در روزشنبه
  • پیشنهاد جالب به تیم قهرمان لیگ
  • پینگ پنگ باز ایران نایب قهرمان کانتندر جهانی لبنان شد
  • رضوان موتو مجومرد قهرمان مسابقات والیبال آزاد جام رمضان
  • بازی درون تیمی جذاب شاگردان شجاعی با ۶ گل
  • ترکیب کاملا روس بحرین برای مسابقات کشتی قهرمانی آسیا/قهرمان جهان به بیشکک می‌آید
  • اوکراین، یورو را به مردمش هدیه داد/ صعود لهستان با دستان شزنی + فیلم
  • متحول‌شده ترین ستاره این روزهای والیبال ایران
  • قلعه نویی جانشین سردار آزمون را مشخص کرد | زوج جذاب و جدید در خط حمله تیم ملی