Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@00:25:17 GMT

تغییرات در سطح مدیران شهرداری همدان

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۱۰۴۴۹

تغییرات در سطح مدیران شهرداری همدان

همدان- شهردار همدان با احکامی جدید تغییرات جدید در بدنه مدیریتی شهرداری مناطق و معاونت ها ایجادکرد.

 به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، بر اساس احکامی جدیدی که امروز صبح عباس صوفی شهردار همدان در شورای اداری شهرداری همدان به نیروهای شهرداری ابلاغ کرد؛ از این پس امیر فتحیان نسب از مدیریت منطقه یک شهرداری همدان سکان‌دار سرپرستی معاونت شهرسازی و معماری همدان و جایگزین مجید یوسفی نوید شد تا جای او را در مدیریت منطقه یک شهرداری همدان مسعود دهبانی صابر مدیر منطقه ۴ شهرداری همدان بگیرد و مجدی یوسفی نوید هم  به عنوان مدیر منطقه ۴ شهرداری همدان انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  حامد جلیلوند جانشین مدیر منطقه یک شهرداری همدان  هم به جای رضا ابرار خرم در مدیریت منطقه ۲ شهرداری همدان منصوب شد تا مدیر منطقه ۲ شهرداری همدان  جایگزین مجیدی درویشی شود که چندی قبل از معاونت اقتصادی و مالی شهرداری همدان به عنوان مدیر عامل شرکت سیاحتی علیصدر انتخاب شده بود.

همچنین محمد رضا فیضی منشی که چند مدت قبل از مدیریت پیشگیری و کنترل و رفع تخلف مسئول حراست شهرداری همدان شده بود از این پست به عنوان مدیر منطقه ۳ شهرداری همدان جایگزین محمد امین مجذوبی شد تا وی به عنوان شهردار به کار خود ادامه دهد.

 شهردار همدان در مراسم انتخاب و جانمایی جدید مدیران شهرداری همدان اظهار داشت: هدف از این تغییر بهره مندی و از توان تجربه مدیران در همه بخش های شهرداری است.

 عابس صوفی گفت:امیداوریم این تغییرات  موجب ارتقای بیش از پیش عملکرد شهرداری همدان در هر حوزه ای شود.

 انتهای پیام//.

 انتهای پیام//.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: احکام جدید شهرداری همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۰۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری به دنبال ارائه کیفیت خدمات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب است

شهردار منطقه ۷ تهران گفت: نمایشگاه کتاب یک رویداد بین المللی است بنابراین باید خدماتی که در آن ارائه می‌شود در بالاترین کیفیت ممکن باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نصراله آبادیان امروز- چهارشنبه پنجم اردیبهشت‌- در جلسه مشترک با مدیر اجرایی نمایشگاه بین‌المللی کتاب، اظهار کرد: نمایشگاه کتاب یک رویداد بین‌المللی است بنابراین باید خدماتی که در آن ارائه می‌شود در بالاترین کیفیت ممکن باشد از همین رو از تمام همکارانم تقاضا دارم تا از تمام ظرفیت‌های موجود به خوبی استفاده کنند.

وی اضافه کرد: از چند هفته قبل جلساتی برای هماهنگی‌ها در مصلی امام خمینی (ره) در این منطقه برگزار و تقسیم وظایف انجام شده است.

شهردار منطقه ۷ شهرداری تهران یادآور شد: تمام مواردی که در جلسات مربوط به نمایشگاه بین‌المللی کتاب مطرح شده است باید تا هفته آینده دسته بندی شود تا دستورات مربوط به آنها صادر شود.


به گزارش ایمنا، نظافت نمایشگاه، مکاتبه با بهشت الزهرا برای دریافت ۱۰ دستگاه شاتل، زیباسازی، گل آرایی، جانمایی سرویس‌های بهداشتی، جانمایی پارکینگ برای خودروهای شخصی، تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها، تعبیه فضای مناسب برای کودکان و اسکان کارگری مواردی بود که مدیران شهری و نمایشگاه کتاب در جلسه مطرح شد.


کد خبر 747614

دیگر خبرها

  • شهردار مشهد: سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • شهرداری به دنبال ارائه کیفیت خدمات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب است
  • تولید روزانه ۷۰۰ تن زباله در محدوده شهر همدان
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود
  • تغییرات فرمانداران و مدیران کل در استان اصفهان
  • قدردانی استاندار همدان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای سوخت‌رسانی نوروزی
  • دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری
  • هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در همدان انجام می‌شود