Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@06:55:22 GMT

هازارد، بهترین بازیکن لیگ جزیره از نگاه هواداران

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۱۰۹۵۱

هازارد، بهترین بازیکن لیگ جزیره از نگاه هواداران

ادن هازارد، ستاره بلژیکی باشگاه چلسی، از نگاه هواداران عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر فوتبال انگلیس را از آن خود کرد.

به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد که این روزها خود را برای بازی فینال لیگ اروپا که قرار است فردا بین چلسی و آرسنال در باکو برگزار شود، آماده می کند، در نظرسنجی صورت گرفته از سوی اتحادیه فوتبالیست های حرفه ای، با کسب 35 درصد آرا تئانست عنوان بهترین بازیکن لیگ از نگاه هواداران را به دست بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره ای که زمزمه انتقال او به رئال شنیده می شود، این عنوان را بالاتر از ویرژیل فن دایک و سادیو مانه از لیورپول کسب کرد. سرخیو آگوئرو، رحیم استرلینگ و برناردو سیلوا از سیتی نیز در رتبه های بعدی قرار گرفتند.

هازارد در لیگ برتر توانست 16 گل برای چلسی بزند و 15 پاس گل نیز داد.

 

 

  ادن هازارد ویرجیل فن دایک لیورپول چلسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ادن هازارد ویرجیل فن دایک لیورپول چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۰۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم سخت ستاره چلسی: تردید برای جراحی

به گزارش "ورزش سه"، فرناندز که با مبلغ هنگفتی و پس از درخشش در جام جهانی ۲۰۲۲ به همراه تیم ملی آرژانتین و کسب عنوان قهرمانی این مسابقات راهی چلسی شد نتوانسته است انتظارات را در این تیم برآورده کند و انتقادات زیادی از عملکرد او مطرح شده است.

این بازیکن در طول این فصل با مصدومیت‌های بسیاری روبرو شده است. یکی از مصدومیت‌های جدی در این فصل مربوط به مشکل فتق بوده که تاثیر مستقیمی روی شرایط و آمادگی بدنی او داشته است. این ستاره آرژانتینی اخیرا در مصاحبه‌ای تاکید کرده بود که از دوران اوجش فاصله زیادی دارد.

پوچتینو روز گذشته در پاسخ به سوالی درباره شرایط این بازیکن گفت:« ما کاری را انجام خواهیم داد که بهترین اقدام برای او باشد. کادر فنی چلسی تجربه مدیریت چنین شرایطی در گذشته را هم داشته است و این بار هم آماده کمک به او خواهد بود.

اول از همه، مهم‌ترین بخش خود او است. نه به عنوان یک بازیکن، بلکه به عنوان یک فرد. همه چیز بستگی به این دارد که او چه احساسی دارد و آیا با این شرایط راحت است یا خیر. اگر او تصمیم بگیرد که نیاز به جراحی دارد، همه ما از تصمیم او حمایت خواهیم کرد. هرگز فرناندز را به انجام کاری مجبور نمی‌کنیم. ما اینجا هستیم تا به او کمک کنیم.»

دیگر خبرها

  • تیاگو سیلوا در انتهای فصل از چلسی جدا می شود
  • آرتتا: لیاقت چلسی این جایگاه نیست؛ قهرمانی ما به لیورپول و منچسترسیتی وابسته‌ است
  • «اقیانوس پشت پنجره» برگزیده جشنواره هندی شد
  • آرسنال و لیورپول مشتری ستاره مازاد رئال مادرید
  • معرفی بهترین تفریحات کیش – لیست جاهای تفریحی کیش برای بانوان با آدرس
  • خلاصه‌بازی لیورپول و فولام + فیلم
  • خشم هواداران منچستریونایتد از مصدومیت دوباره میسون مانت: او را به چلسی برگردانید!
  • برناردو جبران کرد: لطفا من را عفو کنید! (عکس)‏
  • پس از یک سال: ستاره ناکام لیورپول جدا می‌شود
  • تصمیم سخت ستاره چلسی: تردید برای جراحی