Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید موتمنی رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو  در گفت و گو با خبرنگارصنعت، تجارت و کشاورزی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازار خودرو گفت: بازار خودروهای داخلی کاهش ۵ تا ۱۵ میلیون تومانی را در بازار تجربه کرده است و پیش بینی می شود که این روند کاهشی در بازار ادامه داشته باشد.

وی  گفت:  خودرو پژو ۲۰۶ تیپ ۲ از ۱۰۷ میلیون تومان به ۹۸ میلیون تومان، ​پژو ۴۰۵ از ۹۳ میلیون تومان به ۸۳ میلیون تومان و پراید ۱۳۱ از ۵۸ میلیون تومان به ۴۹ میلیون تومان کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو  با بیان اینکه خریداری برای خودرو در بازار وجود ندارد، در تشریح قیمت روز خودرو‌های مونتاژی گفت: قیمت ​ پژو ۲۰۰۸ از ۴۸۰ میلیون تومان به ۳۵۰ میلیون تومان، اکسنت از ۳۸۰ میلیون تومان به ۲۹۵ میلیون تومان و هایما از ۴۰۰ میلیون تومان به ۳۱۰ میلیون تومان کاهش یافته است.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو با بیان اینکه از 18 فروردین تا 15 اردیبشت ماه 98، در بازار خرید و فروشی صورت نگرفته است اظهار کرد: بعضی از خودروها 200 تا 300 میلیون افزایش قیمت داشت که علت این امر آن بود که قیمت ها رو کاغذ بود و افردای  از فضای سایتی سواستفاده کردند که البته جلوی  این افراد گرفته شده و قیمت ها روند کاهشی به خود گرفته است.

به گفته موتمنی، هم اکنون خرید و فروش به صفر رسیده است.

وی ابراز امیدواری کرد که بازار بتواند به یک ثبات نسبی دست یابد چرا که افراد سودجو و دلالان از این امر سوءاستفاده نکنند.

انتهای پیام/

هم اکنون خرید و فروش به صفر رسیده است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اصناف اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۱۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گریه و زاری عجیب حواله‌داران پژو پارس ۴۰۰ میلیونی که در بازار ۷۰۰ میلیون تومان است + فیلم

دریافت 16 MB

به گزارش همشهری آنلاین صفحات منتشر کننده این فیلم نوشته‌اند که این صحنه‌های تراژدیک گریه و زاری به دلیل گرانی ۲۰۰ میلیونی پژو پارس و عدم توانایی پرداخت آن است.

کد خبر 846201 برچسب‌ها خبر مهم بازار خودرو ايران خودرو خودرو - ایرانی

دیگر خبرها

  • ریزش نرخ دلار چه تاثیری بر قیمت خودروهای داخلی گذاشت؟
  • افت قیمت در اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی + جدول
  • فشار دلالان برای حفظ سود چند صد میلیونی از پارس/ چرا زیان خودروساز و سهامداران دیده نمی‌شود؟
  • قیمت خودرو امروز ۵ اردیبهشت +جدول
  • اثر دلار کاهشی بر قیمت خودرو‌های پرطرفدار داخلی
  • بازگشت بازار خودرو به ساحل آرامش
  • رونمایی از پشت پرده گرانی خودرو
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳/ حباب سکه امامی هفت میلیونی شد
  • گریه و زاری عجیب حواله‌داران پژو پارس ۴۰۰ میلیونی که در بازار ۷۰۰ میلیون تومان است + فیلم
  • افت قیمت ۴ تا ۱۰۰ میلیون تومانی برخی خودروها در بازار | جدول قیمت خودروهای داخلی و خارجی را ببینید