Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-16@18:20:38 GMT

نظارت بر رعایت حقوق شهروندی در ادارات تشدید شود

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۱۱۷۶۶

نظارت بر رعایت حقوق شهروندی در ادارات تشدید شود

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با تشکیل کمیته ای روند نظارت بر نحوه عملکرد دستگاه ها و ادارات استان با دقت و جدیت بیشتری پیگیری می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، اقبال عباسی امروز (۷ خرداد) در نشست راهبری مدیریت این استان که در محل سالن شهید خرازی استانداری برگزار شد، گفت: ارزیابی عملکرد ادارات در بخش ها و حوزه های مختلف باید بیش از پیش انجام گیرد چراکه رعایت حقوق ارباب رجوع و شهروندان از اهمیت بالایی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه افزود: دولت تدبیر و امید اهمیت بسیاری برای حقوق شهروندی قائل است و در این خصوص قوانینی وضع شده از همین رو انتظار می رود دستگاه ها و نهادهای اجرایی نسبت به این مهم اهتمام بیشتری به کار گیرند.

 

عباسی در ادامه به اهمیت مناسب سازی ادارات برای معلولان و جانبازان اشاره کرد و گفت: در حالی که این موضوع مقوله بسیار مهمی است و باید به آن توجه ویژه ای شود اما با کم توجهی دستگاه های اداری مواجه شده است.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: بر اساس ارزیابی های انجام گرفته ۶۷ درصد دستگاه های اداری استان نسبت به مناسب سازی ادارات بی توجهی کرده اند.

 

عباسی همچنین از نحوه عملکرد برخی ادارات استان در مدیریت میز خدمت انتقاد کرد و گفت: هدف از برپایی میز خدمت تسهیل کار ارباب رجوع است اما این مهم از سوی برخی ادارات مورد کم توجهی قرار گرفته است.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: شب قدر ماه رمضان مراسم شب قدر اردبیل خبرگزاری شبستان مسجد قرآن احیای شب قدر مجلس سبک زندگی اسلامی رعایت حقوق شهروندی معلولان و جانبازان حقوق شهروندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۱۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید نظارت بر تالاب‌های چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، سالخورده گفت: از اوسط فروردین ماه تا اواخر اردیبهشت فصل تخم ریزی ماهی‌ها در تالاب بین‌المللی چغاخور است.
وی افزود: با اجرای طرح گشت و کنترل صید غیرمجاز در این تالاب با همکاری صیادان محلی، تاکنون ۲۰۰ متر قلاب و ۲۵۰ متر دام غیرمجاز جمع‌آوری شده است.

دیگر خبرها

  • آیت‌الله اعرافی: موقوفات در اختیار ادارات تعیین تکلیف شود
  • مدیران گره‌گشای مشکلات مردم باشند
  • تشدید نظارت بر تالاب‌های چهارمحال و بختیاری
  • عدم رعایت قوانین صنفی ۴ کافه بازی را در مشهد پلمب کرد
  • عدم رعایت قوانین صنفی چهار کافه بازی را در مشهد بست
  • تداوم نظارت مستمر بر بازار تا پایان سال
  • تداوم نظارت مستمر بر بازار ایلام
  • رعایت حجاب از ادارات استان سمنان آغاز شود
  • رسیدگی به ۴۵ پرونده در کمیسیون حقوق شهروندی دادگستری خوزستان
  • اجرای طرح نور در مراغه