Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- اسماعیلی در تشریح آخرین جزئیات از پرونده قتل همسر دوم محمدعلی نجفی شهردار پیشین تهران گفت: سرنخ‌هایی در رابطه با قتل این فرد بدست آمده است؛ اما تاکنون قاتل و انگیزه قتل به طور دقیق مشخص نیست. غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان در تشریح آخرین جزئیات از پرونده قتل همسر دوم محمدعلی نجفی شهردار پیشین تهران گفت: این فرد با ضرب گلوله به قتل رسیده است و تیم بررسی صحنه جرم بررسی‌های جدی را انجام داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام قضایی در استان تهران در ادامه بیان کرد: سرنخ‌های تازه‌ای در رابطه با این قتل بدست آمده است، اما تاکنون قاتل و انگیزه قتل به طور دقیق مشخص نیست و کسی بازداشت نشده است.

به گزارش خبرگزاری میزان، قاضی شهریاری سرپرست دادسرای امور تهران امروز از قتل همسر دوم محمدعلی نجفی شهردار پیشین تهران خبر داد و گفت: این فرد در خانه مسکونی خود در منطقه سعادت آباد به علت اصابت گلوله به قتل رسیده است.

انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری استان تهران قتل همسر دوم شهردار سابق تهران محمد علی نجفی سخنگوی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۱۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) شروع رابطه عاشقانه سحر دولتشاهی و پیمان معادی

سریال افعی تهران در ژانر خانوادگی، درام می‌باشد و به کارگردانی سامان مقدم در سال ۱۴۰۳ ساخته شده است. در سریال افعی تهران بازیگرانی، چون آزاده صمدی، مریلا زارعی، پیمان معادی، پژمان جمشیدی، سحر دولتشاهی، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

سریال افعی تهران به ماجرا‌های یک کارگردان سینما است که درگیر پرونده قتلی می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: چندثانیه

tags # سریال افعی تهران سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • تحلیلگر فرانسوی: اسرائیل بود که حمله را آغاز کرد
  • (ویدئو) شروع رابطه عاشقانه سحر دولتشاهی و پیمان معادی
  • عروسی بازیگر مشهور ایرانی و همسر فرانسوی اش
  • رابطه بهنام بانی با مافیای زباله شهر تهران چیست؟ + عکس
  • بارندگی‌های اخیر جان تازه‌ای به تالاب‌های کرمانشاه بخشید
  • «ناآگاهی» بزرگ‌ترین تهدید سلامت روان
  • «ناآگاهی» بزرگترین تهدید سلامت روان است
  • بازداشت ۳۰۰۰ خرده‌فروش موادمخدر در تهران
  • بازداشت ۳۰۰۰ خرده فروش موادمخدر در تهران | کشفیات گسترده و مهم پلیس
  • اسارت ۳ هزار نفر از اهالی غزه از آغاز جنگ