Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه آلمان به منظور گسترش همکاری‌های بین برلین و کشورهای آمریکای لاتین کنفرانس وزرای امور خارجه این کشورها را در برلین برگزار می‌کند. ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲ بین الملل اروپا آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه "ژنرال آنسایگر"، "هایکو ماس"، وزیر امور خارجه آلمان می خواهد روابط طولانی مدت با کشورهای آمریکای لاتین و کارائیب را با برگزاری یک کنفرانس بزرگ در برلین احیا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای این منظور وی بیش از 20 وزیر امور خارجه از این کشورها را به برلین دعوت کرده است.

"هایکو ماس"، قبل از شروع این دیدار تصریح کرد که هدف ما این است که روابط بین کشورها را به سطح جدیدی ارتقاء دهیم. ونزوئلا تنها کشور این منطقه است که به این کنفرانس دعوت نشده است. برلین بر این باور است که مبارزات قدرتی بین رئیس جمهور این کشور و مخالف وی خان گویدو نباید نقشی را در این نشست داشته باشد.

روسیه و کوبا تلاش‌های بی‌ثبات‌کننده آمریکا در آمریکای لاتین را محکوم کردند

هایکو ماس در ماه آوریل این دیدار را با سفری به برزیل، کلمبیا و مکزیک آماده سازی کرده بود.

برگزاری نشست آمریکای لاتین در برلین اهداف زیادی را دنبال می کند که عبارتند از:

مناسبات اقتصادی بین دو کشور باید احیا شود. تجارت با آمریکای لاتین و کشورهای کارائیب تنها 2.6 درصد تمام حجم مبادلات تجاری آلمان را شامل می شود. این در حالی است که چین مناسبات اقتصادی خود با این کشورها را گسترش می دهد.همکاری های سیاسی در نهادهای بین المللی بین طرفین باید گسترش یابد. اتحادیه اروپا و کشورهای آمریکای لاتین و کارائیب با 62 کشور تقریبا یک سوم کشورهای عضو سازمان ملل را تشکیل می دهند. ماس در منطقه به دنبال متحدانی برای تشکیل ائتلاف چند جانبه خود است که با آن می خواهد به پوپولیسم و ناسیونالیسم روزافزون واکنش نشان دهد.یکی دیگر از اهداف برگزاری این نشست این است که جنایات خشونت بار در آمریکای لاتین باید کاهش یابد. حدود یک سوم از تمام قتل های دنیا در این منطقه که فقط 8 درصد جمعیت دنیا را دارا است اتفاق می افتد.

انتهای پیام/

R31356/P/S8,89,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اتحادیه اروپا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتحادیه اروپا اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۱۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین کنفرانس دوسالانه بین‌المللی هوش مصنوعی در بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، دبیر نخستین کنفرانس دوسالانه بین‌المللی هوش مصنوعی و علوم داده خلیج فارس بوشهر بعد از ظهر دوشنبه در این مراسم اظهار داشت: در این کنفرانس ۱۸۰ مقاله عرضه شده است که این مقالات از ۱۵ کشور ارائه و ۴۸ درصد آن پذیرفته شده است.

احمد کشاورز افزود: مقالات یاد شده در عرصه‌های مختلف مهندسی، علوم پایه و علوم انسانی ارائه شده است.

وی بیان کرد: عمده مقالات از دانشگاه تهران و سپس از دانشگاه خلیج فارس است که در مباحث برق، کامپیوتر، مهندسی بخش‌های گوناگون است که داوران در حال انتخاب مقالات برتر برای معرفی و تجلیل هستند.

کشاورز، مدت برگزاری این کنفرانس را ۲ روز اعلام و خاطرنشان کرد: کاربردهای هوش مصنوعی و علوم داده در حوزه‌های مختلف و در نظر گرفتن اهمیت هوش مصنوعی در صنایع نفت و گاز استان بوشهر باعث شده این کنفرانس برنامه‌ریزی و اجرا شود.

کد خبر 6085729

دیگر خبرها

  • کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل برگزار شد+فیلم
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران به‌میزبانی رفسنجان برگزار می‌شود
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران در رفسنجان برگزار می‌شود
  • اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد
  • سطح کشت فراسرزمینی به ۴۰۰ هزار هکتار می رسد
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود
  • فراخوان مقاله اولین کنفرانس بین المللی انقلاب علوم انسانی اسلامی
  • آخرین تحولات اوکراین | درخواست کی‌یف از اتحادیه اروپا بعد از کمک آمریکا
  • دانشگاه شریف به دنبال راه اندازی انستیتو از دانشگاه سازمان ملل است
  • نخستین کنفرانس دوسالانه بین‌المللی هوش مصنوعی در بوشهر برگزار شد