Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از کشف 20 هزار قرص روان‌گردان در حوزه استحفاظی هنگ مرزی درگز خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی، سردار ماشاءالله جان نثار گفت: در راستای انسداد کامل نوار مرز و برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر، مرزبانان این فرماندهی توانستند دست قاچاقچیان و سوداگران مرگ را در نقطه صفر مرزی کوتاه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده مرزبانی خراسان رضوی افزود: مرزبانان این فرماندهی حین اجرای عملیات کمین و دیده‌بانی در نقطه صفرمرزی یک تبعه خانم ترکمنستانی را که قصد عبور غیرمجاز از مرز را داشت مشاهده که بلافاصله ضمن اقدام به‌موقع و با توجه به‌قانون به کارگیری سلاح فرد را متوقف و از عبور نامبرده جلوگیری کردند.
وی بیان کرد: مرزبانان هنگ مرزی درگز با توقیف و بازرسی صورت گرفته از فرد مذکور توانستند 20 هزار قرص روان‌گردان و 80 نخ سیگار خارجی قاچاق را در کوله همراه وی کشف کنند.
جان‌نثار تصریح کرد: متهمه به‌همراه چهار نفر دیگر که همدست وی بودند و با دو دستگاه خودرو که در حمل و انتقال با قاچاقچی همکاری کرده بودند پس از تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی به‌همراه کشفیات صورت گرفته تحویل مراجع قضایی شدند.
فرمانده مرزبانی خراسان رضوی افزود: مرزبانان خراسان رضوی با هوشیاری کامل، شبانه‌روز از هیچ‌گونه تلاشی در جهت تامین امنیت مرزهای جمهوری اسلامی ایران فروگذار نخواهند بود و با تدابیر امنیتی خود از فعالیت‌های قاچاقچیان و از بین برندگان نظم و امنیت در مرزهای این خاک مقدس جلوگیری می‌کنند.
انتهای پیام/ 

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مرزبانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۱۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفت و آمد ۲۷ هزار مسافر از گذرگاه مرزی دوغارون خراسان رضوی

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تایباد گفت: از این تعداد مسافر که به صورت قانونی در دوغارون تردد داشته اند، ۱۴ هزار و ۸۹۹ مسافر ایرانی و خارجی از گذرگاه مرزی دوغارون به سمت افغانستان خارج شده اند. نظام الدین کارگزار روز چهارشنبه افزود: همچنین طی ۱۲ روز گذشته ۱۲ هزار و ۴۸۸ مسافر ایرانی و افغانستانی از طریق معبر دوغارون وارد ایران شده اند.   رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تایباد به بازدید گردشگران و مسافران نوروزی از بناهای تاریخی این شهرستان اشاره کرد و گفت: از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تاکنون هفت هزار و ۳۲۵ مسافر و گردشگر نوروزی از آثار تاریخی، مزار مولانا زین الدین ابوبکر تایبادی، میل کرات، رباط عباس آباد و مزار شاهزاده قاسم دیدن کرده اند.   کارگزار افزود: بازدید از بناها و آثار تاریخی تایباد امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل ۱۱ درصد افزایش داشته است.   وی گفت: همچنین امسال اقامت مسافران نوروزی در تایباد به نسبت تعطیلات نوروزی سال گذشته ۶۲ درصد افزایش را نشان می دهد.   سالانه بیش از یک میلیون مسافر به صورت قانونی از طریق مرز رسمی دوغارون وارد ۲ کشور ایران و افغانستان می شوند.   شهرستان تایباد ۷۲ اثر تاریخی ثبت شده در فهرست آثار ملی ایران و یک اثر ثبت شده جهانی دارد، این شهرستان ۱۴۵ هزار نفری در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.

دیگر خبرها

  • یک روز با مرزبانان روزه دار در نقطه صفر مرزیِ ایران و آذربایجان
  • امنیت و آرامش مرزهای ایران اسلامی مرهون مرزبانان است
  • رفت و آمد ۲۷ هزار مسافر از گذرگاه مرزی دوغارون خراسان رضوی
  • تامین مسکن برای مرزبانان هنگ مرزی تایباد کلید خورد
  • تامین مسکن برای مرزبانان هنگ مرزی تایباد خراسان رضوی کلید خورد
  • استقبال از پیکر شهید نجاتی نیا در ستاد فرماندهی مرزبانی استان گلستان
  • کلنگ ساخت ۳۲ واحد مسکونی سازمانی در  هنگ مرزی تایباد به زمین خورد
  • آغاز ساخت منازل سازمانی ویژه مرزبانان استان خراسان رضوی
  • مراقبت سندرومیک بیش از ۸۲ هزار نفر در پایگاه‌های مرزی خراسان رضوی
  • توقیف خودروی سرقتی و سارق سابقه دار توسط مرزبانان آستارا