Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-20@06:17:38 GMT

ویلموتس، بدون هیچ دستیاری در تهران

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۱۲۱۰۱

ویلموتس، بدون هیچ دستیاری در تهران

ویلموتس برای آماده کردن شرایط لازم برای رویارویی با تیم‌های سوریه و کره‌جنوبی صبح امروز (سه‌شنبه) به تهران آمد.

او در حالی به ایران آمده که هیچ دستیار و مربی خارجی‌ای او را همراهی نمی‌کند. پیش از این رسانه‌های بلژیکی از حضور سه مربی خارجی در کنار او یاد کرده بودند.

از دو نفر همراه ویلموتس در عکس منتشره در رسانه‌ها یکی وکیل و مدیر برنامه‌های اوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اخیراً یک سایت بلژیکی دیگر از حضور مانو فریرا به عنوان یکی از دستیاران ویلموتس در تهران خبر داده بود.

مارک ویلموتس در نخستین روز فعالیت خود در ایران جزییات حضور ملی پوشان دعوت شده به تیم ملی در جام جهانی و جام ملت‌های آسیا را بررسی کرد.

وی از صبح امروز در ساختمان پک در مرکز ملی فوتبال مستقر شده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ویلموتس سرمربی تیم ملی تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۲۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش رسانه‌های خارجی درباره شنیده شدن صدای انفجار در ایران

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، صبح امروز برخی منابع محلی از شنیده شدن صدایی شبیه صدای انفجار در غرب شهر تبریز خبر دادند.

همزمان، منابع خبری گفتند که صدای سه انفجار در حوالی پایگاه شکاری ارتش در شمال شرق اصفهان نیز شنیده شده است.

اگرچه اکنون هر دو شهر  در  امنیت کامل هستند و منابع رسمی ایران هم می‌گویند صدای انفجار  مربوط به شلیک پدافند هوایی به اشیاء مشکوک بوده و هیچ حادثه و خسارتی در پی نداشته است، همچنان این حوادث محل گمانه‌زنی بعضاً مغرضانه برخی رسانه‌های خارجی هستند.

در همین ارتباط، رویترز به نقل از «یک منبع ایرانی» نوشت که یک سامانه پدافند هوایی فعال شده است.

سی‌ان‌ان نیز مدعی شد که دست‌کم هشت پرواز مسیر خود را بر فراز ایران تغییر داده‌اند.

شبکه ای‌بی‌سی نیوز بامداد جمعه به نقل از یک مقام آمریکایی مدعی شد که موشک‌های اسرائیلی به مرکزی در ایران اصابت کرده‌اند. این خبر را هیچ رسانه معتبری تأیید نکرده است.

در خبری دیگر، نیویورک تایمز به نقل از مسئولانی امنیتی در اسرائیل که هویتشان را فاش نکرد، نوشت: آنها می‌گویند اسرائیل در پشت «حمله به ایران» است.   کانال تلگرامی اخبار داغ اسرائیل (هخدشوت هخموت) به نقل از یک مقام آمریکایی نوشت: این پاسخ اسرائیل منطقه را به جنگ نمی‌کشاند. اگر اینطور شود هم، ما برای دفاع از اسرائیل آماده هستیم.   اسکای نیوز و الجزیره نیز از جمله رسانه‌هایی هستند که به پوشش این خبر پرداخته‌اند.   در همین رابطه، مدیر دفتر الجزیره در تهران گزارش داد: در ایران حداقل در سطح رسمی اعلام شده که هیچ حمله خارجی‌ای صورت نگرفته است.   مدیر دفتر الجزیره ادامه داد، هیچ جایی در ایران مورد اصابت قرار نگرفته و هیچ انفجاری روی زمین رخ نداده و صدای انفجار متعلق به شلیک پدافند بوده است.    رسانه‌های آمریکایی و اسرائیلی طی دو ساعت فضایی درست کردند مبنی بر اینکه رژیم صهیونیستی به ایران حمله کرده و آمریکا هم در آن دخالتی نداشته است. این رسانه‌ها در حالی مدعی حمله به ایران بودند که در سطح رسمی در ایران کسی تا این لحظه (انتشار این گزارش) صحبتی درباره حمله نکرده و در بالاترین حد می‌شود آن را یک حادثه امنیتی توصیف کرد.   از طرفی، گزارش‌های شبه رسمی در ایران نشان می‌دهد که سه کوادکوپتر کوچک هدف آتش پدافند قرار گرفته و صدای انفجارها متعلق به شلیک پدافند و سرنگونی این پرنده‌های کوچک بوده و هیچ موشکی به داخل ایران شلیک نشده یا هیچ انفجاری روی زمین رخ نداده است.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توافق اولیه تراکتور با سرمربی سابق یک تیم‌ملی اروپایی
  • نصیرزاده: با سرمربی خارجی مطرح برای هدایت تراکتور به توافق رسیدیم
  • بایرن‌مونیخ دست به دامن اسطوره رئال شد!
  • گزارش رسانه‌های خارجی درباره صدای انفجار در ایران
  • گزارش رسانه‌های خارجی درباره شنیده شدن صدای انفجار در ایران
  • حضور مربی تیم ملی در ورزشگاه دستگردی
  • بازتاب آیین روز ارتش ایران در رسانه‌های خارجی/ ترس متحدان اسرائیل از توان موشکی تهران
  • اعلام قیمت خرید تضمینی محصولات اساسی زراعی جاری
  • خارجی های تراکتور رضایت دادند؛ بازگشت قربان بردیف به تبریز!
  • محرم تنها مربی بدون باخت؛ جواد نکونام به یحیی رسید!