Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@06:20:23 GMT

رسمی: ژاوی به عنوان سرمربی جدید السد انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۱۲۲۱۰

رسمی: ژاوی به عنوان سرمربی جدید السد انتخاب شد

ژاوی هرناندز پس از خداحافظی اوسوالدو فریرا به عنوان سرمربی جدید باشگاه السد قطر انتخاب شد.

به گزارش "ورزش‌ سه"، با اعلام رسمی باشگاه السد قطر ژاوی هرناندز به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد و رسما به عنوان جانشین اوسوالدو فریرا پرتغالی کار خود را در اولین تجربه مربیگری آغاز می‌کند. قرار است سرجیو اوریل، ایوان توریس، اسکار هرناندز، ژوزه مانوئل سرجیو گارسیا و آنتونی ترامولاس اسطوره سابق بارسلونا را در این امر یاری دهند و به عنوان دستیاران ژاوی انتخاب شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طبق برنامه قرار است السد همراه با ژاوی از 14 تا 29 جولای اردوی تدارکاتی خود را در خیرونا اسپانیا برگزار کند. این اردو با حضور تمامی بازیکنان از جمله ملی پوشان قطری بعد از مسابقات کوپا آمریکا انجام می‌شود و رسما کار خود را زیر نظر ژاوی هرناندز آغاز می‌کنند.

 

ژاوی هفته گذشته پس از بازی با پرسپولیس در آخرین مسابقه مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از مستطیل سبز خداحافظی کرد تا حالا به عنوان سرمربی کار خود را در این باشگاه قطری پیگیری کند. از چند ماه قبل شایعات زیادی در خصوص جدایی فریرا و جانشینی ژاوی وجود داشت که حالا همه آن‌ها به واقعیت تبدیل شده است و باید اسطوره سابق بارسا و تیم ملی اسپانیا را در قامت جدیدی ببینیم.

 

السد امسال فوق العاده عمل کرد. آن‌ها با ثبت رکوردهای خارق العاده بالاتر از الدحیل مقام قهرمانی لیگ ستارگان را به دست آوردند و در لیگ قهرمانان آسیا نیز به عنوان تیم اول از گروه خود بالا رفتند. حالا سران این تیم همراه با ژاوی به چیزی جز قهرمانی در آسیا فکر نمی‌کنند. مسئله‌‌ای که با توجه به تجربه‌ای که سرمربی جوان آن‌ها پس از قهرمانی‌ها متعدد در اروپا و جهان به دست آورده، دور از دسترس نیست. در این راه برخی شایعات از حضور فرانک ریبری و داوید سیلوا در فوتبال قطر خبر می‌دهد که بی شک نباید آن را بی ارتباط با موقعیت جدید ژاوی بدانیم. مسئله‌ای که می‌تواند پای بسیاری از ستارگان فوتبال را به این کشور حاشیه خلیج فارس باز کند.

 

ژاوی السد قطر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ژاوی السد قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۲۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت قرمز در تیم پرهوادار فوتبال ایران

به گزارش خبرنگار مهر، با اعلام باشگاه تراکتور سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور برای ادامه فصل امروز مشخص می‌شود.

بعد از جدایی توافقی پاکو خمس از هدایت تیم فوتبال تراکتور تبریز شایعات زیادی در رابطه با سرمربی جدید این تیم برای ادامه فصل به گوش می‌رسد.

تراکتور دیروز در مازندران با نتیجه یک بر صفر مقابل نساجی مغلوب شد تا کار برای این تیم در ادامه فصل و کسب سهمیه آسیا سخت‌تر شود.

امروز باشگاه تراکتور با انتشار پستی در صفحه مجازی خود اعلام کرد که جلسه فوق العاده‌ای برای بررسی مشکلات و انتخاب سرمربی برگزار می‌کند و به احتمال زیاد سرمربی جدید این تیم بعد از پایان جلسه انتخاب می‌شود.

کد خبر 6083186

دیگر خبرها

  • رسمی؛ فابیو کاناوارو سرمربی اودینزه شد
  • فوری؛ اعلام آمادگی ژاوی برای ماندن در بارسلونا
  • پایان کار رسمی سرمربی تیم ملی بسکتبال
  • بن‌بست ژاوی؛ رکوردهای تاریخی بارسلونا پس از چهارمین باخت پیاپی مقابل رئال مادرید
  • کاسورلا: مربیگری، ژاوی را عوض کرده است/ او داد هم نمی‌زد!
  • انتخاب یک ایرانی به عنوان داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا
  • پرونده انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال باز شد/ «دمیر» هم گزینه هست
  • گزینه‌های جدید هدایت میلان؛ از ژاوی و روبن آموریم تا توماس توخل و اونای امری
  • سرمربی تیم ملی تنیس روی میز، رئیس هیئت کردستان شد
  • وضعیت قرمز در تیم پرهوادار فوتبال ایران