Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، در اطلاعیه اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی آمده است:

ضمن تسلیت شهادت مولی المتقیان حضرت علی(ع) و گرامی‌داشت ایام لیالی قدر به استحضار مردم شریف استان می‌رساند متاسفانه در جریان اردیبهشت ماه و قبل از ماه مبارک رمضان، مسئولان یکی از مدارس غیر دولتی شهرستان مهاباد بدون توجه به شعائر و ارزش‌های اسلامی، جشنی را برپا نموده بودند که به محض اطلاع در زمان یاد شده ، اداره آموزش و پرورش شهرستان مذکور با هماهنگی این اداره کل ضمن شناسایی افراد خاطی برخورد قانونی را متناسب با وضعیت خدمتی هر یک از نیروهای شاغل در واحد آموزشی انجام داده است، همچنین تصمیم‌گیری در خصوص موضوع ادامه فعالیت واحد آموزشی موصوف، به جهت تقارن با امتحانات خرداد ماه و رعایت مصالح آموزشی دانش آموزان، به بعد از اتمام امتحانات موکول شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مع‌الوصف آموزش و پرورش به عنوان نهاد تعلیم و تربیت، با مبنا قرار دادن ارزشها و اعتقادات اسلامی، وظیفه خود می‌داند با جدیت موضوع را پیگیری نموده و با مسببان این رخداد برابر مقررات برخورد قانونی را معمول نماید.
 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی آموزش و پرورش اداره کل آموزش و پرورش استان تعلیم و تربیت روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۲۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف

 

 

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف گفت: این مدرسه با ۳۶۳  متر مربع زیربنا در مجموع با اعتباری بالغ بر ۴۲ میلیارد ریال با مشارکت خیرین و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ساخته شد.  


روح الله غلامپور سدهی افزود: در راستای طرح سه شنبه های امیدآفرین، از سال گذشته تاکنون هر سه شنبه یک مدرسه با همراهی خیران و اعتبارات دولتی و معادن در مناطق شهری و روستایی خواف به بهره برداری رسیده یا کلنگ زنی شده است.


مدیر آموزش و پرورش خواف گفت: در یک سال گذشته ۶۰ تفاهم نامه توسط شرکت های صنعتی و معدنی و ۱۶۴ تفاهم نامه توسط خیرین مردمی برای ساخت مدارس در شهرستان خواف به امضا رسیده است.

دیگر خبرها

  • تعطیلات مدارس در تابستان باشد یا بین دو نیمسال تحصیلی؟
  • تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی
  • مدارس کار راهکاری برای کاهش ترک تحصیل / برنامه درسی هنوز برمبنای دهه ۶۰ است
  • شرایط مناسب برای برگزاری امتحانات‌نهایی در مهاباد مهیا شود
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • مراسم اختتامیه طرح سفیران سلامت در مهاباد
  • پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار
  • دریافت شهریه مدارس و مراکز آموزشی غیر دولتی تنها براساس کیفیت آموزشی
  • برگزاری دومین طرح «بشری» در ملایر
  • وزیر آموزش و پرورش: ۷ هزار مدرسه در دولت سیزدهم احداث شد