Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نشنال؛ بر اساس برآورد وزارت امور اقتصادی امارات، تخفیف‌های ویژه ماه رمضان در فروشگاه‌های این کشور تا پایان رمضان  350 میلیون درهم صرفه‌جویی برای خریداران به همراه خواهد داشت. مثلا فروشندگان ماشین، تخفیف‌های ویژه­ای از جمله هزاران درهم کاهش قیمت خودرو در نظر گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرف دیگر مشتریان برای خرید نیازی به خارج شدن از منزل ندارند؛ فروشگاه‌های آنلاین، تخفیف‌های زیادی ویژه ماه رمضان در نظر گرفته‌اند. در اینجا به چند فروشگاه آنلاین در امارات و خدمات ویژه آنها برای ماه رمضان اشاره می‌کنیم:
Amazon.ae
این وبسایت که به تازگی کار خود را آغاز کرده است، پیش از این با نشانی Souq.com فعال بود. این فروشگاه، برای ماه رمضان، تخفیف‌هایی تا 60 درصد در نظر گرفته است.
در این فروشگاه، مچ‌بندهای هوشمند ورزشی تا 25 درصد تخفیف دارند. برخی برندهای مواد خوراکی و نوشیدنی تا 30 درصد تخفیف خورده‌اند. برای وسایل و لوازم خانگی و آشپزخانه تا 50 درصد تخفیف ارائه شده است. همچنین برای لوازم آرایشی و بهداشتی در این فرووشگاه تا 60 درصد تخفیف داده شده است.
«رونالدو موچاوار» معاون شرکت آمازون منا (Amazon Mena)، می‌گوید: آمارها نشان می‌دهد که فروش آنلاین طی ماه رمضان افزایش می‌یابد. بنابر این ما سخت کار می‌کنیم تا مطمئن شویم با تحویل سریع اجناس، مشتریان خریدی آسان و راحت را تجربه کنند. فروش ما مبتنی بر محصولات دستچین شده و محصولاتی است که مطمئنیم در ماه رمضان برای این منطقه اهمیت بیشتری دارد.
Noon.com
با ورود به پایگاه اینترنتی این فروشگاه آنلاین، پیشنهاد­های رمضانی آن ظاهر می­شود. تخفیف­‌های مهم آن عبارتند از 40 درصد تخفیف وسایل ورزشی و تا 85 درصد تخفیف محصولات بهداشتی. همچنین بخشی با نام بازار رمضان (Ramadan Market)، در این سایت وجود دارد که بهترین تخفیف‌های‌های 12 ساعت اخیر را ارائه می­کند. با ورود به این بخش، بیش از 2300 قلم کالا با تخفیف، قابل خرید است.    
در بخش محصولات الکتریکی، تخفیف ها شامل 50 درصد تخفیف مچ‌بندهای ورزشی و 22 درصد تخفیف برای PS4 است. در بخش لوازم‌آشپزخانه تخفیف‌­ها از 7 تا 91 درصد متغیر است.
 Awok.com
این فروشگاه، در بخش فروش ویژه رمضان خود، هر ساعت تخفیف‌های ویژه ای دارد. مثلا در یک تخفیف لحظه­‌ای، گوشی اپل آیفون XS 64GB به جای 4028 درهم، 749 درهم فروخته شد. همچنین قیمت یک ظرف غذا از 59 درهم، به یک درهم رسید. هزینه‌­های ارسال بسته‌ها به محل تحویل نیز بین 9 تا 39 درهم متغیر است.
Aceuae.com
فروشگاه Ace Hardware در فروش آنلاین و داخل فروشگاه‌های خود، تخفیف‌هایی با عنوان «جشن رمضان»  ارائه کرده است. تخفیف ها از 10 تا 50 درصد نوسان دارد. مثلا برای خرید یک غذاساز که 789 درهم قیمت دارد،‌ مشتری می‌تواند با استفاده از 25 درصد تخفیف آن را 599 درهم بخرد.     یا می­توان با خرید یک مبل چهارنفره به جای 1999درهم، 1499 درهم پرداخت کرد. هزینه ارسال برای خریدهای بالاتر از 799 درهم، رایگان است.
Homecentre.com
این فروشگاه، برای خریدهای درون فروشگاهی و آنلاین، 25 تا 70 درصد تخفیف ارائه می‌کند. میز غذاخوری 8 نفره با 25 درصد تخفیف، به جای 3374 درهم امارات، 1125 درهم فروخته می‌­شود. هزینه ارسال برای خریدهای خانگی بیش از 250 درهم  و سفارش لوازم خانگی بیش از 1000 درهم رایگان است.
Panemirates.com
فروشگاه Pan Emirates برای اجناس داخل فروشگاه و اجناسی که در کاتالوگ آنلاین آن موجود است بین 30 تا 70 درصد تخفیف در نظر گرفته است. مثلا یک ست پنج تکه اتاق خواب با 31 درصد تخفیف به جای 15995 درهم، 10995 درهم فروخته می­شود. یک مبل سه نفره با 66 درصد تخفیف، به جای 5795 درهم، 1995 درهم فروخته می‌­شود.   ترجمه و تنظیم: محسن حدادی
 
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا رمضان فروشگاه آنلاین تخفیف امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۳۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف‌ شرکت توسعه نیشکر : تولید ۷۰۰ هزار تُن شکر

 مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از تولید بیش از ۶۱۰ هزار تُن شکر خام در واحدهای نیشکری خوزستان خبر داد و بر عزم این شرکت برای تصاحب ۳۸ درصدی بازار شکر تأکید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، دکتر عبدعلی ناصری در آیین اختتامیه سومین جشنواره ملی شکرستان با بیان اینکه برداشت نیشکر در هفت کشت و صنعت این شرکت به پایان رسیده، اظهار کرد: تاکنون ۶۱۰ هزار تن شکر خام در این واحدهای نیشکری تولید شده است.

وی افزود: برداشت نیشکر در هفت‌تپه تا اوایل خرداد ادامه خواهد داشت و پیش‌بینی می‌شود با احتساب تولید این شرکت، در مجموع حدود ۶۳۰ هزار تن شکر در استان تولید شود.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر با اشاره به افزایش تولید شکر در مقایسه با سال گذشته، گفت: امسال ۵۰ درصد بیشتر از سال بهره‌برداری گذشته شکر تولید شده است. وی با بیان اینکه در حال حاضر سهم این شرکت از بازار شکر کشور ۳۵ درصد است، تصریح کرد: با افزایش تولید امسال، این سهم به ۳۸ درصد خواهد رسید.

نویدبخش یک سال شیرین

ناصری همچنین از پیش‌بینی تولید ۷۰۰ هزار تن شکر در سال بهره‌برداری آینده خبر داد و گفت: زمستان بدون سرما و یخ‌بندان سال گذشته، نویدبخش برداشت محصول باکیفیت‌تر و افزایش تولید است.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در بخش دیگری از سخنان خود انجام عملیات موشکی و پهپادی «وعده صادق» را به پاسداران جان‌برکف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همه مردم ایران تبریک گفت و بیان کرد که در این عملیات موشک‌های ایران از فراز گنبد بیت‌المقدس عبور و به اهدافی در سرزمین اشغالی اصابت کردند.

ناصری ابراز امیدواری کرد که این عملیات مقدمه‌ای برای آزادسازی سرزمین‌های اشغالی از دست صهیونیست‌ها باشد.

نیشکر در مسیر مسئولیت‌های اجتماعی

مدیرعامل توسعه نیشکر در ادامه به اقدامات این شرکت در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: ترمیم و احداث سیل‌بندهای روستاهای در معرض سیل، احداث حسینیه‌ها، مدارس و جاده‌های روستایی و کمک به دستگاه‌های اجرایی در زمان آب‌گرفتگی‌های اخیر از جمله این اقدامات است.

وی ضمن قدردانی از تمامی شرکت‌کنندگان و برگزارکنندگان این جشنواره بزرگ، اظهار کرد: این جشنواره در سال جاری با سیاست‌گذاری بهتر به سمت تحقق دستاوردها پیش خواهد رفت.

در پایان آیین اختتامیه سومین جشنواره ملی شکرستان از برگزیدگان بخش‌های رقابتی جشنواره در حوزه‌های ادبی، عکس، نقاشی و رسانه تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • قیمت درهم امارات امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نرخ دینار عراق، درهم امارات و سایر ارزها، امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • دیجی کالا ؛ بزرگ ترین بازار آنلاین موبایل ایران
  • جشنواره شهر رمضان برای برنامه‌های دیگر پایتخت الگو است
  • کتابفروشی که خبر تعطیلی اش را شیرین کرد
  • بارش باران رحمت الهی در بام
  • هدف‌ شرکت توسعه نیشکر : تولید ۷۰۰ هزار تُن شکر
  • تعطیلی کتابستان در خیابان انقلاب
  • قیمت درهم امارات امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • رکود در بازار برخی اقلام غذایی با تخفیف‌ هم شکسته نشد