Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی آقازاده شامگاه سه شنبه در مراسم قدردانی از خیران حوزه بهزیستی استان مرکزی در اراک اظهار داشت: خیران در حوزه‌های مختلف در کشور تاکنون مساعدت‌های ارزشمندی را به انجام رسانده اند و یکی از استان‌هایی که از این ظرفیت به نحو مطلوب بهره گرفته و از این نظر به جایگاه مطلوب در کشور رسیده استان مرکزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار مرکزی افزود: امروز نیز می‌بینیم که حتی در شرایط سخت اقتصادی خیران همچنان به همکاری‌ها و مساعدت‌های خود ادامه می‌دهند و مشارکت‌های مردمی در امور پابرجا است.

آقازاده بیان کرد: باید با تمام توان تلاش کنیم تا دغدغه‌های اقشار محروم و خانواده‌های نیازمند برطرف شود و از این قشر از جامعه حمایت‌های لازم صورت پذیرد تا توانمند و خودکفا شوند.

استاندار مرکزی خاطر نشان کرد: در حال حاضر میزان خانوارهایی که از کمک‌های نهادهای حمایتی برخوردار هستند در جامعه کم نیست و در سال‌های اخیر اقدامات اثرگذاری به منظور حمایت بیشتر از این قشر صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: چنانچه بتوان به نحوی برنامه ریزی و عمل کرد که این خانوارهای نیازمند حمایت، از توانمندی مالی برخوردار شده و خودکفا شوند، کار ارزشمند صورت گرفته است

استاندار مرکزی در بخش دیگر سخنان خود عنوان کرد: در استان مرکزی همانطور که گفته شد مساعدت‌های خیران در حوزه‌های مختلف همچون بخش بهداشت و درمان و مدرسه سازی بسیار مطلوب بوده که تداوم دارد و بایستی با برنامه ریزی برای گسترش مشارکت مردمی در امور گام برداشت.

کد خبر 4628269

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار مرکزی خیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۵۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت یک هفته‌ای به شهرداری میاندوآب جهت رفع سد معبر در هسته مرکزی شهر

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میاندوآب گفت: شهرداری میاندوآب موظف است، طی یک هفته نسبت به رفع سد معبر در هسته مرکزی شهر اقدام کند و هیچ عذر و بهانه‌ای پذیرفته نیست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، محمدرضا رضایی امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در جلسه کمیته رصد نارضایتی که با موضوع شکایات مردمی در حوزه سد معبر برگزار شد، اظهار کرد: همه روزه شاهد شکایات متعدد و به‌حق مردم از سد معبر در هسته مرکزی شهر هستیم.

وی افزود: بارها و بارها به متخلفان این حوزه تذکر ارائه و اطلاع‌رسانی کامل به صورت مستمر انجام شده و تذکرات لازم نیز به خاطیان داده شده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میاندوآب گفت: شهرداری میاندوآب موظف است، طی یک هفته نسبت به رفع سد معبر در هسته مرکزی شهر اقدام کند.

رضایی ادامه داد: هیچ عذر و بهانه‌ای در جمع‌ آوری سد معبر به ویژه در خیابان شریعتی پذیرفته نیست و در صورت مشاهده تخلف از سوی اصناف، کسبه، دست‌فروشان و حتی کم‌کاری از سوی مأموران سد معبر برخورد قانونی خواهد شد.

کد خبر 746924

دیگر خبرها

  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • رفع ترافیک هسته مرکزی شهر کرج با گشایش ادامه بزرگراه ماهان
  • تغییر اعتماد جامعه به اقشار مختلف
  • اسماعیلی‌فر در بهترین فرم، محروم از سپاهان
  • با مأموریت‌های چندگانه در حال فتح قله‌ها هستیم/ سد «معشوره» و «راه آهن» لرستان در دستور کار دولت است
  • حمایت ۳ هزار میلیارد ریالی صندوق ملی مسکن از طرح‌های زیربنایی مسکن خراسان‌جنوبی
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز
  • عادی‌انگاری توهین به مقدسات و اعتقادات ممنوع
  • برخورد قاطع با بازیکن هنجارشکن استقلال را پیگیری می‌کنیم/ اعتراض رسمی به رأی کمیته انضباطی
  • فرصت یک هفته‌ای به شهرداری میاندوآب جهت رفع سد معبر در هسته مرکزی شهر