Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-03-28@13:33:23 GMT

حامی فتنه معاون فرماندار تهران شد +عکس

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۱۵۲۴۹

حامی فتنه معاون فرماندار تهران شد +عکس

معاون سیاسی سابق فرماندار شهریار به عنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری تهران منصوب شد. فرنیاپور نه تنها عزل نشد بلکه با حکم استاندار تهران به این سمت منصوب شده است.

به گزارش شریان نیوز،صفحه اینستاگرام منتسب به معاون سیاسی انتظامی سابق فرمانداری شهرستان شهریار اوایل اسفند با انتشار پستی روز مهندس را به یکی از سران فتنه ۸۸ تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقدام معاون سیاسی فرماندار شهریار با اعتراضات مردم در فضای مجازی مواجه شد. 
 


در اولین نماز جمعه پس از این اتفاق حجت‌الاسلام موسی سالمی امام جمعه شهریار عزل را کمترین جزای معاون سیاسی فرمانداری شهریار دانست و افزود: استاندار قول داده که موضوع حل شود به شیوه‌ای که دلخواه مردم است و فرماندار نیز همین قول را داده است و در این مدت ایشان در فرمانداری حضور نخواهد یافت و منتظر اقدام استاندار تهران و فرماندار شهریار هستیم.

نورالله طاهری فرماندار شهرستان شهریار پس از این اتفاق گفت: وی باید در یک فرصت کوتاه پست مسؤولیتی خود در فرمانداری شهریار را ترک کند.

هشدار به استاندار تهران/ حامی سران فتنه خود عامل فتنه است
سید حسین نقوی حسینی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با هشدار به استاندار تهران در واکنش به اقدام معاون سیاسی فرماندار شهریار تصریح کرد: هرکس مبلغ فتنه گران شود خود عامل فتنه است و عامل فتنه نیز نباید در مسؤولیت باقی بماند، در حال بررسی موضوع و اسناد هستیم و موضوع را با وزیر کشور مطرح خواهیم کرد. 

دبیر شورای ائمه جمعه شهرستان‌های قدس، شهریار و ملارد اردیبهشت‌ماه از آخرین صحبت‌ها در خصوص وضعیت معاونت سیاسی فرمانداری شهریار و پیگیری موضوع توسط امام جمعه محترم شهریار به عنوان نماینده ائمه جمعه شهرستان شهریار خبر داد وگفت: هرگز اجازه عبور از خطوط قرمز انقلاب را نخواهیم داد و این موضوع فراموش شدنی نیست.

تجمع اعتراضی مردم مقابل فرمانداری شهریار/ معترضین: معاون سیاسی فرماندار عزل شود
اواخر اسفندماه عده‌ای از مردم انقلابی شهریار در مقابل فرمانداری این شهر در اعتراض به عدم برکناری ابوطالب فرنیاپور معاون سیاسی فرماندار شهریار تجمع کردند.

تجمع کنندگان خواستار برکناری فرنیاپور بلافاصله پس از تعطیلات نوروز و عدم بکارگیری وی در مسؤولیت‌های دیگر فرمانداری و استانداری تهران شدند. تعدادی از جانبازان دفاع مقدس، ایثارگران و جانبازان مدافع حرم شهرستان شهریار در این تجمع اعتراضی حضور دارند.

اما‌م جمعه شهریار: معاون سیاسی فرماندار تا پنجشنبه آینده جابه‌جا شود
امام جمعه شهریار نیز اواخر اردیبهشت برای جا‌به‌جایی ابوطالب فرنیاپور ضرب‌الاجل تعیین کرد و اظهار داشت: تا پنجشنبه آینده این فرد جابه‌جا خواهد شد و از شنبه نیز بر سر کار خود حاضر نخواهد شد و اگر این کار انجام نشود کار به وزارت کشور و مجلس کشیده خواهد شد.

نوراله طاهری فرماندار شهریار امروز اظهار داشت: ابوطالب فرنیاپور معاون سیاسی فرمانداری شهریار از سمت خود جا‌به‌جا شده است.

ابوطالب فرنیاپور شنبه 4 خرداد  نه تنها عزل نشد بلکه با حکم استاندار تهران به عنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری تهران منصوب شد.

برچسب هااما‌م جمعه شهریاراینستاگرام

منبع: شریان

کلیدواژه: اینستاگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۵۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گره‌گشایی از مشکلات مردم در اولویت برنامه مدیران

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تداوم فعالیت‌ها در رویکرد امیدآفرینی، ارتباط بی‌واسطه با مردم و گره‌گشایی از مشکلات آنان را در اولویت برنامه‌های مدیران استان در سال جاری دانست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، اکبر پورات صبح امروز در همایش تجلیل از معاونین فرمانداران و بخشداران سراسر استان بوشهر با تبریک سال جدید بر ضرورت برنامه‌ریزی برای تحقق شعار سال و استفاده از ظرفیت مردم در مأموریت‌های محوله تأکید کرد و اظهار داشت: نقش بی‌بدیل مردم در تحقق دستاوردهای نظام انقلاب اسلامی و حضور پرشور و موثر در صحنه‌های مختلف به‌ویژه انتخابات اخیر بی‌نظیر بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: انتخابات 11 اسفندماه سال گذشته در استان بوشهر شاهد برگزاری یک انتخاباتی پرشور و تحقق 4 مولفه مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بود و در این بین تلاش‌های دست‌اندرکاران برای اجرا کیفی فرایند انتخابات و صیانت از آرای مردم شایسته قدردانی است.

وی با اشاره به اینکه دشمن در تلاش بود تا میزان مشارکت انتخابات را تحت تأثیر قرار دهد افزود: با برگزاری مستمر برنامه‌های تبیینی و بابصیرت با رویکرد امیدآفرینی اقدام موثر بود که تا سطح بخش‌ها و روستاها اجرا شد.

پورات تداوم فعالیت‌ها در رویکرد امیدآفرینی، ارتباط بی‌واسطه با مردم و گره‌گشایی از مشکلات آنان، برنامه‌ریزی برای حضور عملیاتی مردم در برنامه‌های امسال برای تحقق شعار سال را مهمترین اولویت‌ها دانست و گفت: استفاده از تجارب موفق مردمی‌سازی برای تسریع در تحقق شعار سال یک ضرورت است.

در پایان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از معاونین فرمانداران و بخشداران سراسر استان که در انتخابات 11 اسفند ماه سال گذشته نقش‌آفرینی کردند تجلیل شد.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • آمادگی امداد مازندران در جذب حامی
  • بردسکن میزبان مسابقات قهرمانی نونهالان کشتی استان خراسان رضوی
  • نشست هماهنگی راهپیمایی روز قدس در مهریز
  • گره‌گشایی از مشکلات مردم در اولویت برنامه مدیران
  • جهاد اسلامی: ایران حامی همیشگی فلسطین است
  • جزئیات بازسازی مجموعه تئاتر محراب در سال ۱۴۰۳/ ۲ پروژه پلاتوسازی در شهریار و پرند به نتیجه رسید
  • بازدید استاندار تهران از ستادهای نوروزی خدمات سفر غرب این استان
  • یوناما: مهاجرین افغان از پاکستان به اجبار اخراج نشوند
  • تفال به حافظ چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳؛ هر چند پیر و خسته دل و ناتوان شدم....
  • غیبت فرماندار پلدختر در سیل| بحران نزدیک فرماندار دور!