Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@18:12:43 GMT

آخرین وضعیت معاینه زائران حج ۹۸

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۱۵۳۰۴

آخرین وضعیت معاینه زائران حج ۹۸

محمد تقی حلی ساز رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگار  حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد آخرین وضعیت معاینه زائران حج ۹۸ اظهار کرد: تقریبا معاینه اکثر زائران حج ۹۸ انجام و اطلاعات آن‌ها در سامانه ثبت شده و تنها معاینه تعداد کمی از زائران باقی مانده است که امیدواریم معاینه آن‌ها نیز در چند روز آینده انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در  پاسخ به این سوال که آیا معاینه زائران با توجه به سن آن‌ها متفاوت است، افزود: تفاوتی وجود ندارد، افراد مسن و غیر مسن تفاوتشان در تأیید استطاعت جسمی شان است که در صورت نیاز تست‌ها و آزمایش‌های بیشتری گرفته خواهد شد، بنابراین معاینه زائران با توجه به سن آن‌ها صورت نمی‌گیرد.

بیشتر بخوانید: حضور یک پزشک به ازای هر ۳۰۰ حاجی/ تائید استطاعت جسمی ۹۵ درصد از زائران

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر بیان کرد: تمامی برنامه‌های پزشکی حج ۹۸  از جمله تهیه و بسته بندی داروهای مورد نیاز صورت گرفته است تا در زمان تعیین شده به عربستان ارسال شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر حج و زیارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۵۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  نماینده مرکز پزشکی حج در خراسان رضوی گفت: امسال بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع واکسن مننژیت را دریافت می‌کنند.   دکتر محمد رضا واحدی جو افزود:  واکسیناسیون از  امروز پنجم اردیبهشت ماه آغاز شد و تا یک هفته ادامه دارد و در ابتدا زائران مشهدی و مدینه اول واکسن مننژیت را دریافت می‌کنند.   وی گفت: شهرستان‌های سبزوار، نیشابور، تربت حیدریه، تربت جام، قوچان، خواف، تایباد سرخس، فریمان، نیشابور، بجستان نمایندگان گروه پزشکی حج واکسیناسیون را انجام می‌دهند.

دیگر خبرها

  • استطاعتِ ۱۵۰ متقاضی حج رد شد
  • استطاعت ٩٨ درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 
  • استطاعت ۹۸ درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد
  • بیش از ۷۲ هزار معاینه بالینی پزشکی قانونی در آذربایجان‌غربی ثبت شد
  • اعزام بیش 83 هزار زائر در حج 1403 
  • پخت نان کامل به صورت نمونه در تعدادی از نانوایی‌ها
  • اعزام زائران حج تمتع از ۲۴ اردیبهشت