Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ عباسی  رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، محدودیت های ترافیکی در روز قدس همزمان با روز راهپیمایی قدس از ساعت ۹ صبح روز جمعه تا پایان مراسم محدودیت‌های ترافیکی اعمال می‌شود .

سرهنگ عباسی گفت با توجه به نزدیک شدن به روز قدس محدودیت‌های ترافیکی به شرح زیر می باشد تقاطع دارایی به سمت میدان شهدا و خیابان شهید کاظمی و صراحی مسلح به سمت میدان شهدا و مسدود و از تردد وسایل نقلیه در این مسیرها جلوگیری خواهد شد ولی در خیابان شهدا خیابان پاسداران از تامین اجتماعی به سمت میدان به سمت پاسداران و همچنین خیابان قرنی خیابان نوربخش به سمت دودیت های ترافیکی اعمال می‌شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسی در ادامه از مردم شریف استان فارس از توقف وسایل نقلیه در خیابان شهدا خیابان ارتش طاقت تقاطع پاسداران و شرقی و غربی و میدان قدس میدان قدس خیابان پاسداران یک بسته و خیابان نوربخش همچنین حدفاصل تقاطع جدا خودداری فرمایید.

انتهای پیام / ط ا

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهپیمایی ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۶۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در اردبیل

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل از اجرای محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در کلانشهر اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، سرهنگ سیدحجت فتاحی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسب برگزاری رژه روز ارتش محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۲۴ بامداد چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین در شهر اردبیل اعمال خواهد شد.

وی افزود: بر همین اساس از ساعت ۲۴ بامداد چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه توقف هر نوع وسایط نقلیه در حدفاصل میدان بسیج تا ایستگاه سرعین و همچنین خیابان آب حدفاصل پل قدس تا خیابان عطایی ممنوع بوده و در صورت توقف از طریق جرثقیل نسبت به جابه‌جایی اقدام و به خارج از محدوده انتقال داده خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل بیان کرد: از ساعت هفت صبح روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه تردد و توقف هر گونه وسایط نقلیه در حدفاصل میدان بسیج تا ایستگاه سرعین، ایستگاه سرعین تا میدان بسیج، خیابان آب حدفاصل پل قدس تا خیابان عطایی و خیابان عطایی حدفاصل تقاطع بیمارستان امام (ره) تا میدان بسیج تا زمان اتمام مراسم ممنوع است.

کد خبر 745261

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های ترافیکی «روز ارتش» در اصفهان اعلام شد
  • اجرای محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در اردبیل
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در قزوین
  • محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در قزوین اعلام شد
  • محدودیت‌های ترافیکی برای برگزاری رژه روز ارتش در شهر کرمان
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در قزوین
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در اصفهان
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش اعلام شد
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در اصفهان