Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@13:34:03 GMT

کارواخال: کاپیتان راموس باید در رئال بماند

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۱۶۵۷۰

کارواخال: کاپیتان راموس باید در رئال بماند

با وجود شایعات درباره جدایی راموس از رئال مادرید، کارواخال، هم‌تیمی او از کاپیتان رئال خواست فصل آینده را در این تیم بماند و مشکلاتش را با رئیس باشگاه حل و فصل کند.

به گزارش "ورزش سه"، دنی کارواخال، ستاره رئال مادرید می‌گوید سرخیو راموس، کاپیتان این تیم و فلورنتینو پرز رئیس باشگاه باید با هم گفتگو کرده و به شایعات مطرح شده درباره احتمال جدایی راموس از رئال و پیوستنش به یک تیم چینی پایان دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پرز روز دوشنبه گفته بود درخواست راموس برای ترک رئال و پیوستن به یک تیم چینی به عنوان بازیکن آزاد را رد کرده است. ولی آینده راموس در رئال مادرید همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. اما کارواخال، هم‌تیمی راموس می‌گوید راموس باید دست‌کم فصل آینده را در برنابئو بماند.

 

 

کارواخال در این باره گفت:" اینکه راموس پیشنهاد دریافت کند کاملاً طبیعی است. اینکه باشگاه‌های زیادی خواهان به خدمت گرفتن او باشند هم همینطور. ولی او و رئیس باشگاه باید با هم بنشینند و این موضوع را حل و فصل کنند. من خیلی دوست دارم سال آینده هم شاهد حضور او در رئال مادرید باشم".

 

کارواخال در پاسخ به این سوال که آیا نگران ترک باشگاه رئال توسط راموس است یا نه، گفت:" نه، نگرانی‌ای در کار نیست. ولی راموس، مدیر برنامه‌هایش و رئیس باشگاه باید با هم بنشینند و به صراحت درباره موضوع انتقال او به چین صحبت کنند. راموس کاپیتان ما است. همین کلمه به خودی خود نشان می‌دهد که ما درباره او چه فکر می‌کنیم".

 

سرخیو راموس دنیل کارواخال رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سرخیو راموس رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۶۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل فرمین لوپز به رئال مادرید (رئال مادرید 1-2 بارسلونا)

فرمین لوپز گل دوم بارسلونا را به ثمر رساند.

دانلود (1.4MB)

دیگر خبرها

  • ادعای عجیب: ژاوی می‌خواهد بماند
  • ببینید | خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - بارسلونا ۲
  • فیلم/ خلاصه دیدار رئال مادرید ۳ - بارسلونا ۲
  • آنچلوتی: اعتراض ژاوی به داوری؟ حرفی ندارم؛ وازکز در کنار کارواخال از بهترین‌های دنیاست
  • گل جود بلینگام به بارسلونا در دقیقه 91 (رئال مادرید 3-2 بارسلونا)
  • گل لوکاس وازکز به بارسلونا (رئال مادرید 2-2 بارسلونا)
  • گل فرمین لوپز به رئال مادرید (رئال مادرید 1-2 بارسلونا)
  • رئیس رئال فراتر از هنرپیشه‌های هالیوودی! (عکس)‏
  • پیام کاپیتان از آمریکا: لطفا رئال را ببرید
  • آخرین تمرین رئال مادرید پیش از ال کلاسیکو / فیلم