Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مراسم احیاء شب بیست و سوم ماه رمضان با حضور مردم مومن و متدین در بجنورد، مرکز خراسان شمالی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ حجت الاسلام والمسلمین قدرتی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم، در مراسم احیاء شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان که در محل مصلی بزرگ امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، گفت: قرآن مومنان را مورد خطاب قرار داده که اگر تقوا داشته و حرف حق بزنند، خداوند توبه آن ها را می پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه در طول تاریخ انسان های گنهکار زیادی بودند که با توبه، خداوند گناه آن ها را بخشیده است، افزود: ابولبابه در زمان پیامبر یکی از نمونه های این امر است.



حجت الاسلام والمسلمین قدرتی با اشاره به اینکه شب قدر مختص اسلام نیست، اظهارداشت: از اول خلقت، تمام انبیاء الهی برای امت خود شب قدر داشتند.



این عالم و استاد برجسته قم بیان داشت: در شب قدر هم باید شب زنده داری کنیم و هم به مساکین و فقرا رحم داشته باشیم.



حجت الاسلام والمسلمین قدرتی با بیان اینکه امام علی(ع) انتظاراتی از شیعیان خود دارد، گفت: ایشان انتظارات خود را در رابطه با اقشار مختلف مردم در نهج البلاغه بیان کرده است.



وی افزود: مولا علی(ع) خطاب به استانداران 30 انتظار، به جوانان 120 انتظار و به مومنان 110 انتظار بیان کرده است.



حجت الاسلام والمسلمین قدرتی با تاکید بر اینکه شیعه علی(ع) کسی است که انتظارات آن حضرت را عملیاتی کند، خاطرنشان کرد: باید با رعایت تقوا یار ایشان باشیم، چرا که توجه ویژه ای به این مهم شده است.



این عالم و استاد برجسته قم، تلاش و کوشش را از دیگر انتظارت آن حضرت برشمرد و افزود: امروز تلاش علمی و اقتصادی از اهمیت ویژه ای برخوردار است که باید در این حوزه اقدام جدی صورت بگیرد.



حجت الاسلام والمسلمین قدرتی بیان داشت: درست کاری از دیگر انتظارات امام علی(ع) است و هر کسی در هر جایگاهی قرار دارد باید مسئولیت خود را به نحو احسن انجام دهد.



گفتنی است، این مراسم با قرائت دعای جوشن کبیر، قرآن به سر گرفتن و مداحی ادامه یافت.

 

 

پایان پیام/140

منبع: شبستان

کلیدواژه: شب قدر مراسم شب قدر ماه رمضان خبرگزاری شبستان اردبیل احیای شب قدر مسجد مجلس استان بوشهر بجنورد خراسان شمالی شب احیاء ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۶۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موحدی‌راد، رئیس دادگستری سیستان و بلوچستان شد

آفتاب‌‌نیوز :

علی موحدی‌راد به سِمت ریاست کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان منصوب شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی‌راد را به سِمت ریاست کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان و ریاست شعبه اول دادگاه تجدیدنظر این استان منصوب کرد.

منبع: خبرگزاری میزان

دیگر خبرها

  • حجت‌الاسلام طهماسبی به سِمت ریاست کل دادگستری استان یزد منصوب شد
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • دومین جلسه رسیدگی به اتهامات تتلو برگزار شد+ عکس
  • دومین جلسه رسیدگی به اتهامات تتلو برگزار شد
  • انتصاب رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان
  • مراسم معارفه حجت‌الاسلام عبدالعلی توجهی، تولیت مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد
  • موحدی‌راد، رئیس دادگستری سیستان و بلوچستان شد
  • رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان منصوب شد
  • رییس جدید دادگستری سیستان و بلوچستان منصوب شد