Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم فوتبال سایپا گفت: بازیکنان ما قبل از بازی با داماش گیلانیان خود را برنده دیدار می‌دانستند و به فینال جام حذفی فکر می‌کردند.به گزارش بلاغ،روزبه شاه علیدوست در گفت و گو با خبرنگار  در مورد وضعیت حضورش در تیم سایپا برای فصل آینده گفت: قراردادم در این فصل با باشگاه به پایان می‌رسید اما از باشگاه برای تمدید قرارداد با من تماس گرفتند و قرار است روز شنبه به باشگاه بروم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشحالم که نامم در فهرست ابراهیم صادقی برای فصل آینده هست.  از اعتماد او ممنون هستم و امیدوارم به خوبی جواب این اعتماد را بدهم.

وی  در مورد اینکه چند فصل در سایپا حضور داشته و آیا به رکورد ابراهیم صادقی رسیده یا نه اظهار داشت: من ۱۲ فصل است که در تیم بزرگسالان سایپا حضور دارم و سه چهار فصل هم در تیم‌های پایه این باشگاه حضور داشتم. ابراهیم صادقی ۱۷ سال بازیکن تیم سایپا بود و اکنون ۲ فصل است که به عنوان مربی در تیم حضور دارد. سایپا باشگاهی است که بازیکنان قدیمی زیاد داشته است. بازیکنانی مثل جواد آشتیانی، مجید ایوبی، محسن ارزانی که سال‌ها در این تیم حضور داشته‌اند و اکنون هم نوبت به من رسیده است.

کاپیتان تیم سایپا در مورد اینکه فصل آینده با حضور صادقی چه نتایجی خواهند گرفت عنوان کرد: پیش بینی سخت است باید ابتدا وارد فصل نقل و انتقالات شویم و هدف گذاری هم به طور دقیق مشخص شود. ما با ابراهیم صادقی و حمایت‌های مدیریت جدید باشگاه به دنبال این هستیم که خوب بازی کنیم و در امر بازیکن سازی هم فعال باشیم.

شاه علیدوست در مورد اینکه سایپا با شکست مقابل داماش گیلانیان فینال جام حذفی را از دست داد گفت: ما برای رسیدن به نیمه نهایی تیم‌های بزرگی را در جام حذفی شکست دادیم اما قبل از بازی با داماش گیلانیان برخی بازیکنان سایپا به فینال جام حذفی فکر می‌کردند و خود را برنده مسابقه با داماش می‌دانستند که در نهایت شکست خوردیم. در بازی با داماش در دقیقه یک گل خوردیم.

وی در مورد اینکه تصور می‌کند کدام تیم قهرمان جام حذفی شود گفت: برنده بازی سپاهان و پرسپولیس شانس زیادی برای قهرمانی دارد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۶۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبی رضایی در کانوی ۱۰۰۰ متر المپیکی شد

با برگزاری رقابت فینال نبی رضایی در فینال کانوی ۱۰۰۰ متر مردان اول شد و با کسب مدال طلا جواز حضور در المپیک پاریس را بدست آورد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقات آبهای آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک امروز در روز سوم مسابقات در توکیو ژاپن دنبال می‌شود.

تیم قایقرانی آبهای آرام با 6 ورزشکار و 4 مربی در مسابقات قهرمانی آسیا و ‌انتخابی المپیک حضور دارد.

نبی رضایی در فینال کانوی 1000 متر مردان در رقابت با حریفانی از تاجیکستان، کره، ژاپن، چین‌تایپه، ازبکستان، قزاقستان، چین و هند رقابت کرد و با زمان 4:10.980 دقیقه به عنوان قایق اول از خط عبور کرد و با کسب مدال طلا جواز حضور در المپیک پاریس را کسب کرد.

در این رقابت نمایندگان چین تایپه و چین دوم و سوم شدند.

این مسابقات با برگزاری دیگر رقابت ها برای ملی‌پوشان کشورمان در جریان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • از این برد خوشحالی، خجالت بکش! (عکس)
  • به پرگل‌ترین بازی فصل خوش‌آمدید! (عکس)
  • فینال جام حذفی هلند: آتش‌سوزی و توقف بازی (عکس)
  • لیگ یک/ داماش گیلان یک گام به سقوط نزدیک‌تر شد
  • شهرداری گرگان یک گام دیگر به فینال نزدیک‌تر شد
  • صادقی به کمیته اخلاق احضار شد
  • بازیکن سابق استقلال به کمیته اخلاق احضار شد
  • احضار امیرحسین صادقی به کمیته اخلاق
  • جمله بروکس پس از شکست دادن تیلور: دوستت دارم!
  • نبی رضایی در کانوی ۱۰۰۰ متر المپیکی شد