Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@19:59:48 GMT

آیا پس از گذشت 8 ماه امیدی به بازگشت آیناز است؟

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۱۶۸۵۶

آیا پس از گذشت 8 ماه امیدی به بازگشت آیناز است؟

۸ آبان سال ۹۷ روزی بود که خبر گم‌شدن «آیناز» در فضای مجازی و رسانه‌ها منتشر شد و تا مدتی، رسانه‌ها و مطبوعات پیگیر یافتن این دختربچه ۸ ساله و بازگشت او به آغوش گرم خانواده بودند و لحظه‌ای این خبر از اذهان پاک نمی‌شد و تا مدت‌ها تیتر یک رسانه‌ها بود.

به گزارش ایسنا، با آغاز فصل زمستان کم کم اخبار داغ رو به سردی گرایید و اخبار دیگری جایگزین مفقود شدن این دختربچه شد، به‌طوریکه نوروز ۹۸ خانواده آیناز، سال را بدون او آغاز کردند بدون اینکه حتی نشانی از او داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی آخرین پیگیری‌های خبرنگار ایسنا، پلیس به هیچ نشانه و سرنخی دست نیافته بود و ما عاجز از انتشار خبری امیدوارکننده بودیم و همچنان در انتظار به سر می‌بردیم و اینک که حدود ۸ ماه از گم‌شدن آیناز می‎‌گذرد، هنوز هم خبری از او نیست. با این حال باید اندیشید آیا پس از گذشت ۸ ماه امیدی به بازگشت آیناز و یافتن او هست یا نه؟

رئیس پلیس آگاهی استان همدان با اشاره به اینکه تحقیقات پلیس برای یافتن آیناز پس از گذشت ۸ ماه همچنان ادامه دارد، گفت: برخی پرونده‌های این چنینی حتی برای چند سال هم به طول انجامیده است.

سرهنگ رضا زارعی در گفت‌وگو با ایسنا، بیان کرد: برخی از پرونده‌ها امکان دارد چند سال به طول بینجامد و شاید پرونده آیناز یکی از این پرونده‌ها باشد که نیازمند زمان طولانی است.

وی ادامه داد: متأسفانه برخلاف تلاش‌های فراوان پلیس آگاهی تاکنون هیچ سرنخی از این دختربچه ۸ ساله نیافته‌ایم و تا زمان یافتن نشانه‌ای از او نمی‌توان علت مفقود شدن آن را حادثه یا آدم‌ربایی اعلام کرد.

زارعی خاطرنشان کرد: رسانه‌ها و مطبوعات می‌توانند کمک به پلیس آگاهی را جایگزین انتشار اخبار کذب کنند چراکه اخبار کذب موجب تشویش اذهان می‌شود

وی در پاسخ به این سوال که برخی از رسانه‌ها خبر از یافتن سرنخی از آیناز متشر کرده‌اند، صحت دارد یا نه؟ عنوان کرد: این خبر کذب است و صحت ندارد.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان در پایان هشدار داد: در صورت انتشار اخبار کذب توسط هر رسانه که به نقل از عوامل پلیس آگاهی باشد، اعلام شکایت می‌کنیم.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آیناز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۶۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند ۴ نفره‌ای که اقدام به ۲ فقره سرقت مسلحانه در شهر اصفهان کرده بودند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین ترکیان اظهار کرد: در پی وقوع ۲ فقره سرقت مسلحانه در شهر اصفهان موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات مشخص شد سارقان با در دست داشتن یک قبضه کلت کمری و سلاح سرد به یک کارگاه صنعتی وارد می‌شوند و با تهدید کارگران حاضر در محل اقدام به سرقت حدود ۲۰۰ میلیون تومان وجه نقد و ۵ عدد تلفن همراه می‌کنند و از محل متواری می‌شوند، همچنین در یک فقره سرقت دیگر عابر پیاده‌ای را تهدید می‌کنند و وجوه نقد و تلفن همراه وی را به سرقت می‌برند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: کارآگاهان با تحقیقات گسترده تخصصی و انجام اقدامات هوشمندانه هویت و محل اختفای اعضای باندی ۴ نفره که مرتکب این اقدامات مجرمانه شده بودند را شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات دقیق و ضربتی آنها را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

ترکیان ارزش اموال سرقتی توسط این باند را سه میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: سارقان دستگیر شده در تحقیقات اولیه به دو فقره سرقت مسلحانه در شهر اصفهان اقرار کردند و تحقیقات برای کشف سایر جرایم و سرقت‌های ارتکابی دیگر توسط اعضای این باند همچنان ادامه دارد.

کد خبر 747692

دیگر خبرها

  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران
  • «امیدآفرینی» بهترین اسلحه برای مبارزه در جنگ ترکیبی دشمن است
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • بازگشت امپراتور آسیا به جام‌جهانی/واکنش رسانه‌ها به پنالتی ایران
  • ضرورت آگاهی و اطلاع شهروندان از شگرد‌های جدید کلاهبرداری در فضای مجازی
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • ماجرای گروگانگیری خونبار در خراسان
  • دستگیری قاتل فراری پس از ۵ روز در بردسکن 
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران/ قاتل: جسد را زیر تختخواب داخل اتاق گذاشتم