Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@05:19:57 GMT

ذوب آهن آماده صدرنشینی در گروه A(عکس)

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۱۶۹۷۵

با وجود چالش های به وجود آمده در مسیر برگزاری دیدار ذوب آهن – النصر تیم علیرضا منصوریان با تمرینات خوبی که در دوحه پشت سر گذاشته نشان داده برای صدرنشینی در گروه A آماده است.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان علیرضا منصوریان که با یک تساوی در برابر النصر عربستان صدرنشین گروه a خواهند شد به نظر می رسد در بازی امشب برای پیروزی به میدان خواهند آمد چرا که جدیت در تمرینات در چهره آنها موج می زند و اینکه به تساوی در بازی امشب راضی نخواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذوب آهن در حالی امشب مهیای این بازی می شود که بهترین خط دفاعی گروه را با 5 گل خورده در اختیار دارد. از سویی النصر هم با 11 گل زده بهترین خط حمله بازی ها را در اختیار دارد. البته ذوب آهن هم در فاز تهاجمی تیم خوبی نشان داده بطوریکه تنها یک گل کمتر از النصر زده است.

 

بازی رفت دو تیم یک بازی جذاب و تماشایی بود که در نهایت ذوب آهن با نتیجه 3-2 برنده شد. با توجه به حذف تیم های استقلال و پرسپولیس منبعد مسئولیت تیم علیرضا منصوریان در لیگ قهرمانان آسیا بیشتر خواهد شد به این دلیل که تنها نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا بشمار می رود. تیمی که در گذشته و با هدایت منصور ابراهیم زاده به دیدار پایانی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد.

 

از عکس های مخابره شده از دوحه اینطور بر می آید که شاگردان علیرضا منصوریان آماده اند که برد در برابر النصر را تکرار کنند و با روحیه خوبی که از آنها دیده می شود به نظر می رسد این اتفاق امشب محتمل باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

ذوب آهن اصفهان لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۶۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه صدرنشینی خیبر خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، در هفته بیست و پنجم مسابقات فوتبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور ساعت ۱۹ و ۱۵ دقیقه امروز هشتم فروردین، تیم خیبر خرم آباد در ورزشگاه امام رضای مشهد به مصاف خوشه طلایی این شهر رفت که با برتری یک بر صفر برابر حریف خود به پیروزی رسید و در صدر جدول باقی ماند.

گل خیبر در این بازی را حمیدرضا طاهرخانی، دقیقه ۳۸ به ثمر رساند.

خیبر با این برد ۵۵ امتیازی شد و با یک بازی کمتر همچنان صدرنشین است.

بازی هفته بیست و ششم خیبر با مهمانش نفت و گاز گچساران، روز سه‌شنبه ۲۱ فروردین برگزار خواهد شد.

 دیدار رفت این دو تیم با نتیجه یک صفر به سود نفت و گاز پایان یافت.

دیگر خبرها

  • علیرضا فغانی آقای گل جام ملت‌های آسیا را اخراج کرد | اتفاقات جنجالی سال
  • اولین بازی نیمه نهایی باشگاه‌های بسکتبال غرب آسیا
  • اولین بازی نیمه نهایی باشگاه های بسکتبال غرب آسیا
  • ادامه صدرنشینی خیبر خرم آباد
  • صعود 6 تیم به دور بعدی انتخابی جام جهانی در قاره آسیا + عکس
  • نتایج کامل دیدارهای دور چهارم مرحله دوم انتخابی جام جهانی در آسیا؛ ۸ تیم صعود کردند
  • بازی آخر با ازبکستان فقط برای سرگروهی
  • صعود قطر و امارات قطعی شد/ پیروزی سوریه، اردن و بحرین مقابل حریفان
  • تنیس روی میز جوانان لبنان؛ صعود فرجی به مرحله حذفی با طعم صدرنشینی
  • ایران امشب به رتبه نوزدهم دنیا می‌رسد