Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورشا اشاره به اینکه حدود ۴۲ تا ۴۳ هزار بازنشسته در سال ۹۸ داریم، درباره جذب حق‌التدریس آزاد نیز گفت: طبق ضوابط اجرایی بودجه، مجاز نیستیم حق‌التدریس آزاد بگیریم. از ظرفیت موجود حق‌التدریسی که داریم تعدادی بر اساس قانون مجلس، جذب آموزش و پرورش می‌شوند و گروه دیگر کماکان به خدمت ادامه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی الهیار ترکمن ضمن تشریح راهکارهای تامین معلم برای سال تحصیلی ۹۹-۹۸ اظهار کرد: برنامه‌ریزی نیروی انسانی برای مهر ۹۸ انجام شده و با مشکل کمبود نیرو مواجه نمی‌شویم. از بسته نیروهای رسمی، پیمانی، معلمان حق‌التدریس و حق‌التدریس غیرموظف رسمی و پیمانی، خرید خدماتی‌ها، سرباز معلمان و از بازنشسته‌های استمرار خدمتی استفاده می‌کنیم.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش درباره افزایش جذب گروه‌های خاص مانند سرباز معلمان نیز اظهار کرد: سهمیه سربازمعلمان از سوی ستاد کل نیروهای مسلح تخصیص داده می‌شود. سال گذشته ۵۰۰۰ مجوز به ما دادند که امسال به ۳۵۰۰ نفر رسیده است. تغییرات جمعیتی که اتفاق افتاده، در جمعیت سربازها نیز اثرگذار بوده و طبیعی است که اول باید نیاز خودشان را تامین کنند، سپس نیاز دستگاه‌های اجرایی تامین شود.

الهیار ادامه داد: سربازمعلم ها پس از طی دوره آموزش نظامی، یک دوره آموزش تخصصی نزد ما می‌بینند و از مهرماه  وارد مدارس می‌شوند.

وی با اشاره به نیروهای خریدخدماتی، تاکید کرد: قصد داریم اجازه ندهیم حقوق این نیروها با وقفه مواجه شود و به تعهداتمان نسبت به آنها عمل کنیم./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۷۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وام بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش می‌یابد

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، علی دهقان‌کیا؛ رئیس کانون بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به پروسه پرداخت وام به بازنشستگان این سازمان اظهار کرد: سال گذشته بر اساس برنامه‌ریزی قرار بود ۵۰۰ هزار نفر از بازنشستگان در سطح کشور از تسهیلات وام قرض‌الحسنه استفاده کنند که در نهایت حدود ۲۶۰ هزار نفر از بازنشستگان، از این تسهیلات استفاده کردند.

بیشتر بخوانید: افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی به کجا رسید؟

وی افزود: مابقی بازنشستگان نیز به دلیل عدم تامین اعتبار نتوانستند از تسهیلات وام قرض‌الحسنه در سال گذشته استفاده کنند.

رئیس کانون بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی تهران، تصریح کرد: در سال گذشته وام ۲۰ میلیون تومانی توسط بانک رفاه به بازنشستگان پرداخت می‌شد و امسال میزان وام بازنشستگان افزایش می‌یابد.

دهقان‌کیا با اشاره به رایزنی و مکاتبات انجام شده با سازمان تامین اجتماعی جهت افزایش وام بازنشستگان در سال ۱۴۰۳ گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال رقم وام بازنشستگان به ۳۰ میلیون تومان افزایش پیدا بکند که البته این موضوع مستلزم اخذ مجوز از هیئت مدیره از سازمان تامین اجتماعی است اما پیش‌بینی می‌شود که مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.

وی همچنین به پرداخت حقوق و مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی اشاره کرد و افزود: حقوق بازنشستگان نیز بر اساس جدول هر ماه از بیستم آغاز و همچنین افزایش حقوق مستمری بازنشستگان از اردیبهشت‌ماه آغاز و علاوه بر اینکه مابه‌التفاوت افزایش حقوق فروردین ماه نیز به حساب آنها واریز خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227188 برچسب‌ها بازنشستگان

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سالتحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴
  • زمان و شرط اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • زمان و شرط اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد/ اعلام جزییات
  • برنامه‌های گرامیداشت مقام معلم در شهرستان زارچ
  • آموزش نماز به کودکان نیازمند برنامه‌ریزی اصولی است
  • نظارت هوشمند بر زنجیره تامین تجهیزات و ملزومات پزشکی
  • زمان و شرط اجرای «همسان‌سازی حقوق بازنشستگان»
  • معلمان در دایره فقر؛ حقوق ماهانه 5 میلیون تومان
  • پرداخت تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به ازای هر هکتار زراعت چوب
  • وام بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش می‌یابد