Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام قندهاری گفت: مراسم روز جهانی قدس و راهپيمايی سراسری در دفاع و حمايت از مردم مظلوم فلسطين در۴۸ نقاط شهری وروستایی استان سمنان برگزار می شود.

حجت الاسلام «غلامرضا قندهاری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان درسمنان، ضمن اعلام مسیرهای برگزاری راهپیمایی روز قدس در سراسر استان سمنان گفت: حضرت امام خمینی (ره) آخرین جمعه از ماه پرخیر و برکت رمضان را به نام روز جهانی قدس نام‌گذاری کردند تا در این روز ملت بزرگوار و شریف ایران اسلامی در کنار دیگر مردم مسلمان در اقصی نقاط جهان در نمایشی از وحدت، یکپارچگی و همدلی به حمایت از مردم مظلوم و ستم دیده فلسطین بشتابند و بر آزادی قدس شریف، اولین قبله‌گاه مسلمانان از یوغ اشغالگران و متجاوزان صهیونیستی پافشاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان نامگذاری آخرين جمعه ماه مبارك رمضان به نام روز قدس نشانه تدبير و دورانديشی حكيمانه امام راحل برای حمايت از ملت مظلوم فلسطين بوده تا برای هميشه مساله فلسطين در ياد و خاطره مسلمانان عالم زنده بماند و فراموش نكنند كه بيت المقدس پاره تن اسلام است.

 

وی ابراز کرد: با توجه به اینکه انقلاب اسلامی با شعار حمایت از مظلومان همواره از مظلومان و ستمدیدگان فعالیت می‌کند، از همین رو مردم ایران در این راهپیمایی با حضوری پرشور حاضر می شوند.

 

قندهاری گفت: امروزه هجمه های وارد به منطقه با حمایت آمریکا و عربستان یکی از دلایل برپایی هرچه با شکوه تر مراسم راهپیمایی روز قدس است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به مسیرها و زمان آغاز راهپیمایی روز جهانی در سراسر استان سمنان گفت: راهپیمایی در سمنان ساعت 11 از میدان امام رضا به سمت مصلی،شاهرود ساعت 10:45 از خیابان تهران به سمت مصلی،دامغان ساعت 11:30 از میدان شهدا به سمت مصلی،گرمسار ساعت 11:30 از میدان انقلاب به سمت مسجد جامع،میامی ساعت 11:30 از میدان بسیج به سمت مصلی،مهدیشهر ساعت 11:30 از میدان امام خمینی به سمت مصلی و سرخه ساعت 11:30 از میدان ولی عصر به سمت حسینیه شهدا برگزار می شود.

 

وی زمان آغاز راهپیمایی روز قدس در آرادان را ساعت 11 از میدان شهید تمدنی به سمت مصلی،دربسطام ساعت 11 از میدان امام خمینی به سمت مصلی،کلاته خیج ساعت 11 از میدان امام حسین به سمت حسینیه اعظم،مجن ساعت از ساعت 12 از گلزار شهدا به سمت مسجد جامع،بیارجمند ساعت 11:30 از میدان قدس به سمت مصلی،رودیان ساعت 11 از مقابل شهرداری به سمت مسجد جامع وامیریه بعد از اقامه نماز ظهر و عصر از مسجد جامع به سمت میدان شهدا اعلام کرد.

 

قندهاری با بیان اینکه مردم دیباج ساعت 12 از میدان امام خمینی به سمت مصلی،کلاته رودبار ساعت 11:30 از میدان امام خمینی به سمت میدان شهدا،شهمیرزاد ساعت 11:30 از مسجد اعظم دروازه به سمت میدان امام خمینی،درجزین ساعت 11 از مسجد قائم شهرک بعثت به سمت مصلی وایوانکی ساعت 11:30 از میدان امام خمینی به سمت مسجد جامع راهپیمایی خود را آغاز می کنند افزود: راهپیمایی روز جهانی قدس در لاسجرد ساعت 13:30 از مسجد شهید بهشتی به سمت گلزار شهدا،کلاته ملا ساعت 10 از میدان شهدا به سمت میدان امام حسین،مهماندوست ساعت 11:30 از چهار راه شهدا به سمت مسجد جامع، جزن ساعت 11:30 از پایگاه جواد الائمه به سمت مسجد جامع،کهن آباد ساعت 11:30 از مسجد الزهرا به سمت گلزار شهدا،خانخودی ساعت 13 از مسجد جامع به سمت گلزار شهدا،دزیان ساعت 10 از مسجد پاچنار به سمت امامزاده وگیور ساعت 9 از حسینیه روستا به سمت گلزار شهدابرگزار می شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان زمان برگزاری راهپیمایی در قلعه بالا ساعت 10 از مسجد صاحب الزمان به سمت میدان ورزش،احمد آباد بعد از نماز ظهر و عصر از پایگاه شهید محلاتی به سمت مسجد امام حسین،رضا آباد ساعت 9 از حسینیه روستا ،غزازان بعد از نماز ظهر و عصر از مسجد جامع به سمت ورودی روستا،میقان بعد از نماز ظهر و عصر از مسجد امام حسین به سمت مسجد جامع،گلستان ساعت 9 از مساجد محل به سمت سالن ورزشی پوریای ولی،چاشم ساعت 12 از مقابل مدرسه قدس به سمت حسینیه اعظم اعلام کردوگفت: مردم لرد خطیر کوه ساعت 10 از روستای لرد به سمت رودبار ( مزار شهدا)،اروانه بعد از نماز ظهر و عصر از مسجد جامع به سمت مزار شهدا،فولاد محله ساعت 11:30 از کتابخانه عمومی امام حسن ، خیابان اصلی به سمت مسجد جامع،حسین آباد کالپوش ساعت 10 از مسجد جامع به سمت مسجد امام حسن مجتبی،دهملا بعد از نماز ظهر و عصر از مسجد امیرالمومنین تا گلزار شهدا،طرود ساعت 9 از مسجد جامع تا گلزار شهدا را راهپیمایی خواهند کرد.

 

وی با اشاره به آغاز راهپیمایی روز جهانی قدس  در قلعه نوی خرقان ساعت 11 از مسجد جامع به سمت گلزار شهدا،ابر ساعت 11:30 از مسجد صاحب الزمان به سمت گلزار شهدا ،ابرسج بعد از نماز ظهر و عصر از مسجد چهارده معصوم به سمت حسینیه سید الشهدا ،خورزان ساعت 12 از گلزار شهدا به سمت مسجد جامع،کوه زر بعد از نماز ظهر و عصر از حسینیه به سمت مخابرات،صح ساعت 12 از جلوی مسجد جامع به سمت امامزادگان،صیدآباد از بعد از نماز ظهر و عصر از مقابل مسجد امام حسن مجتبی به سمت امازاده قاسم است اظهار داشت: مردم تویه دروار بعد از نماز ظهر و عصر از مسجد جامع به سمت گلزار شهدا راهپیمایی خواهند کرد.

 

 وی با تاکید بر برپایی هرچه باشکوه تر راهپیمایی روز قدس با توجه به اقدامات اخیر آمریکا، از عموم  مردم شریف استان سمنان خواستار حضور پر رنگ در راهپیمایی روز جهانی قدس شد.

 

قندهاری گفت: با توجه به شرایط موجود کشور و منطقه ما باید به دشمنانمان بفهمانیم که ملت عزیز ایران علاوه بر اینکه پای این نظام الهی ایستاده است و از آرمان های آن دفاع میکنند از ملت شریف و مظلوم فلسطین هم با تمام وجود دفاع خواهند کرد.

 

وی افزود: ما در روز جهانی قدس این پیام  را به جهانیان مخابره خواهیم کرد که ما پای آرمانهای انقلابمان ایستاده ایم و از ملت های مظلوم دنیا بویژه ملت مظلوم فلسطین دفاع خواهیم کرد و همچنین بر تقویت محور مقاومت تاکید خواهیم داشت.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان، از مردم شریف و ولایتمدار استان سمنان دعوت کرد تا با حضور پررنگ در راهپیمایی روز جهانی قدس در روشنگری جنایات صهیونیست ها و حمایت از ملت مظلوم فلسطین و شیعیان رسما جنایات صهیونیست را محکوم کنند.

 

به گفته قندهاری حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام است.

 

 

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: شب قدر مراسم شب قدر خبرگزاری شبستان ماه رمضان اردبیل احیای شب قدر مسجد استان بوشهر ماه مبارک رمضان راهپیمایی روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۷۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای شب‌های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود

مراسم احیای شب‌های قدر روز‌های ۱۰، ۱۲ و ۱۴ فروردین در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم احیای شب‌های قدر با همکاری هیأت انصارالحسین (ع) در مسجد جامع خرمشهر و فضای باغ راه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با سخنرانی، قرائت دعای جوشن کبیر، مداحی و مراسم احیا برگزار می‌شود.

در این مراسم امکان استفاده از فضای باز مقابل مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

این مراسم روز‌های ۱۰، ۱۲ و ۱۴ فروردین از ساعت ۲۲:۳۰ آغاز می‌شود و تا ۳ بامداد ادامه دارد.

حضور در این مراسم منوط به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و همکاری با خدام هیأت است. علاقمندان برای حضور در این مراسم می‌توانند به مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • مراسم شب‌های قدر در مسجد جامع بندرعباس
  • احیای شب‌های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • اعلام مسیرهای دهگانه راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران
  • طرح ۳۰ شب -۳۰ افطار در مسجد جامع روستای کذاب چهل ساله شد
  • افتتاح طرح توسعه مسجد جامع روستای خور از توابع بخش مرکزی بردسکن
  • محفل انس با قرآن در مسجد جامع کبیر یزد برگزار می‌شود
  • ­پایتخت آماده برگزاری راهپیمایی روز قدس
  • اعلام مسیرهای ده‌گانه راهپیمایی روز قدس در پایتخت
  • اتخاذ تدابیر امنیتی انتظامی راهپیمایی روز قدس استان تهران
  • اتخاذ تمهیدات امنیتی، انتظامی و ترافیکی راهپیمایی روز قدس