Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@17:52:15 GMT

هدیه ۵۰ میلیون تومانی اوقاف کبودراهنگ به ایتام

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۱۷۷۱۴

هدیه ۵۰ میلیون تومانی اوقاف کبودراهنگ به ایتام

همدان- رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کبودرآهنگ گفت: همزمان با دهه پایانی ماه مبارک رمضان از محل موقوفه امیر نظام، به ۳۰۰ نفر از ایتام شهرستان کارت هدیه ۲۰۰ هزار تومانی اهدا می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان ، احمد زارعی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کبودرآهنگ اظهار کرد: همزمان با دهه پایانی ماه مبارک رمضان ا زمحل موقوفه امیر نظام، به ۳۰۰ نفر از ایتام شهرستان کارت هدیه ۲۰۰ هزار تومانی اهدا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نیات موقوفات در شهرستان کبودراهنگ در راستای کمک، مساعدت و دستگیری از نیازمندان و مستمندان افزود: موقوفه امیرنظام یکی از موقوفه‌های شاخص شهرستان کبودرآهنگ به‌ شمار می‌آید که عواید آن در ماه مبارک رمضان اجرای نیت واقف می‌شود.

زارعی با بیان اینکه اجرای نیت واقفان در ماه مبارک رمضان در راستای اجرای طرح ضیافت الهی صورت می‌گیرد، بیان کرد: اجرای نیت واقفان در ماه مبارک رمضان و توزیع سبد کالا در برنامه‌ای منسجم و با معرفی نیازمندان از سوی نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد حضرت امام(ره) و بهزیستی اجرا می‌شود.

وی از توزیع ۵۰۰ بسته حمایتی سبد کالایی به ارزش تقریبی ۶۰ میلیون تومان در نیمه اول ماه مبارک خبر داد و گفت: ۵۰۰ بسه حمایتی سبد کالا به منظور اجرای نیت واقف از عواید موقوفه امیرنظام در بین نیازمندان شهرستان کبودراهنگ توزیع شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کبودراهنگ ادامه داد: مراسم جزء خوانی قرآن کریم و مراسم احیا شب‌های قدر در دو بقعه امامزاده ذوالفقار(ع) و امامزاده جعفر(ع) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اوقاف و امور خیریه همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۷۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کبودراهنگ در فرزندآوری پیشتاز است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ فاطمه ستاری نوید در نشست ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شهرستان کبودراهنگ گفت: اجرای برنامه‌های تشویقی ازدواج و فرزندآوری به منظور اجرای قانون جوانی جمعیت باید در اولویت حوزه فرهنگی و اجتماعی دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

او افزود: خدمات جهادی و میدانی فرماندار و اعضای ستاد جوانی جمعیت و خانواده شهرستان کبودراهنگ قابل تقدیر است.

ستاری نوید تأکید کرد: در شهرستان کبودراهنگ با آسیب‌های اجتماعی مواجه نیستیم و یکی از شهرستان‌های نمونه در امر عفاف و حجاب است.

 

دیگر خبرها

  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!
  • ۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • تبلور موقوفات منفعتی در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • حقوق واقعی کارگران دیده شود
  • طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • کبودراهنگ در فرزندآوری پیشتاز است