Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری کرمان با بیان اینکه اگر خانواده از آسیب های فردی و درونی حفظ شود، جامعه خوبی خواهیم داشت؛ به صراحت گفت: حال خانواده های ما در استان خوب نیست، کارکرد خانواده ها عوض شده و باید جلوی آسیب های اجتماعی را بگیریم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان، دکتر فاطمه السادات حسینی، مدیرکل بانوان و خانواده استانداری، امروز(۸ خرداد) در جلسه کارگروه بانوان و خانواده استان تصریح کرد: سال گذشته با دستگاه های متولی امر خانواده سعی کردیم همه برنامه های دفتر امور بانوان با رویکرد تحکیم بنیان خانواده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

وی با بیان اینکه اگر خانواده از آسیب های فردی و درونی حفظ شود، جامعه خوبی خواهیم داشت؛ به صراحت گفت: حال خانواده های ما در استان خوب نیست، کارکرد خانواده ها عوض شده و باید جلوی آسیب های اجتماعی را بگیریم.

 

دکتر حسینی پایه و رکن اصلی خانواده را مادر دانست و با افزودن اینکه خط مقدم مسائل فرهنگی و تربیت فرزندان به عهده خانواده است؛ خاطرنشان کرد: اگر مادر خانواده دچار آسیب شود، نظام خانواده سقوط خواهد کرد.

 

وی ادامه داد: نظام دوم ما نظام آموزشی است و اگر معلم سقوط کند، تعلیم و تربیت دچار آسیب جدی خواهد شد؛ نظام سوم جامعه است که محور آن الگوها هستند و برای ساختن یک جامعه به مهم ترین رکن که کانون خانواده است، نیاز داریم. 

 

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری کرمان به فعالیت کارگروه آموزش و مشاوره خانواده استان و ساماندهی بحث مشاوره هم اشاره و بیان کرد: این کارگروه 12 عضو دارد.

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: شب قدر مراسم شب قدر ماه رمضان خبرگزاری شبستان اردبیل مسجد ماه مبارک رمضان احیای شب قدر شب های قدر قرآن دکتر حسینی آسیب های اجتماعی خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۷۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام سیدحسن خمینی درپی درگذشت معاون خاتمی در دولت اصلاحات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در پیامی با تسلیت درگذشت زهرا شجاعی، معاون امور زنان و خانواده در دولت اصلاحات، نوشت: آن مرحومه در طول عمر خود علاوه بر تلاش علمی در عرصه های اجتماعی از زمره بانوان پیش گام و تأثیرگذار بود.

به گزارش جماران؛ متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی بدین شرح است:

بسمه تعالی

درگذشت خواهر گرانقدر و فرهیخته سرکار خانم زهرا شجاعی رحمت الله علیها را خدمت خانواده محترم ایشان و همه آشنایان و همکارانشان تسلیت عرض می نمایم.

آن مرحومه در طول عمر خود علاوه بر تلاش علمی در عرصه های اجتماعی از زمره بانوان پیش گام و تأثیر گذار بود.

خدای متعال ایشان را با اولیاء خود محشور دارد و به بازماندگانشان صبر و اجر مرحمت فرماید.

سید حسن خمینی

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888410

دیگر خبرها

  • «مشهد مهربان»؛ ظرفیتی ارزشمند برای کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • پیگیری های نظام پزشکی در حادثه فوت متخصص قلب
  • حرمت ماه مبارک رمضان در ایام عید نوروز صیانت شود
  • ارائه خدمات رایگان به آسیب دیدگان در مراکز بهزیستی
  • ریشه بیشتر آسیب‌های اجتماعی در استان اعتیاد و مشکلات معیشتی است
  • اثرگذاری خدمات شهرداری قم در کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • پیام سیدحسن خمینی درپی درگذشت معاون خاتمی در دولت اصلاحات
  • تسلیم کارزار ۱۶ هزار نفری جامعه پزشکی به قوه قضاییه
  • سال گذشته چند نفر مورد همسرآزاری قرار گرفتند؟
  • اجرای طرح «سلامت خانواده و نظام ارجاع» در کردستان