Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه با تاکید بر ترویج جشنواره رضوی توسط ادارات استان، گفت : این جشنواره فرصتی برای معرفت به ساحت قدسی امام رضا علیه السلام است و هنوز مردم ما نیاز دارند که از زندگی و بیانات ائمه بهره ببرند و هر نوع فعالیتی در این زمینه مطمئناً برکات زیادی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پیامی به جشنواره رضوی با اشاره به تنوع بخش‌های مختلف این جشنواره ابراز امیدواری کرد : خانواده‌ها، فرزندان خود را از کودکی با کتابخوانی آشنا کنند و از این جشنواره‌ها که شرایط مشارکت خانوادگی نیز دارد، برای تربیت صحیح فرهنگی، استفاده کنند.

وی گفت: اکنون سرانه مطالعه در جامعه نیاز به رشد و پیشرفت دارد و از طرف دیگر ما نیاز داریم تا کتاب‌های خوب با محتوای مناسب در جامعه ترویج داده شود.

وی تاکید کرد : فهرست کتاب‌های این جشنواره دارای محتوای مناسب و کارشناسی شده‌ای است که اثر مفیدی در سطح معرفتی مردم ولایتمدار ما خواهد داشت.

رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه در ادامه تاکید کرد: همکاری دستگاه‌هایی که با خرید کتاب و تبلیغات و مشارکت در جشنواره به این برنامه رونق بخشیده‌اند جای تقدیر دارد و امیدوارم که دیگر دستگاه‌ها هم نسبت به این مسئله اهتمام لازم را داشته باشند.

بازوند ابراز امیدواری کرد :با همت بیشتر، شاهد استقبال کودکان، نوجوانان، جوانان و خانواده‌ها برای شرکت در این جشنواره باشیم.

 

 

انتهای پیام/د

مردم ما نیاز دارند که از زندگی و بیانات ائمه بهره ببرند

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۷۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه مدیحه‌سرایی و چاووشی‌خوانی روستایی رضوی در دشتستان بوشهر

دبیر جشنواره مدیحه‌سرایی و چاووشی‌خوانی روستایی رضوی از برگزاری اختتامیه این بخش در دشتستان بوشهر با جضور برگزیدگان خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، احمد صدری با اعلام این خبر اظهار کرد: بخش مدیحه سرایی و چاووشی خوانی که زیر مجموعه ششمین جشنواره روستایی آسمان هشتم محسوب می‌شود در دشتستان بوشهر به کار خود پایان خواهد داد.

وی افزود: بنیاد بین المللی امام رضا(ع) در حال رایزنی با اداره کل ارشاد اسلامی شهرستان من باب برگزاری فراهم کردن امکانات زیر ساختی برای مراسم اختتامیه است.

دبیر جشنواره مدیحه سرایی و چاووشی خوانی روستایی رضوی بیان کرد: در صورت فراهم شدن امکانات اختتامیه در هفته اول اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، در غیر اینصورت این مراسم یک هفته به تعویق خواهد افتاد.

صدری با بیان اینکه در هر صورت اختتامیه این مراسم در نیمه اول اردبهشت ماه برگزار خواهد شد، خاطر نشان کرد: حدود 30 شرکت کننده آثار خود را به دبیرخانه جشنواره امام رضا(ع) ارسال کرده بودند که داوری این آثار در تهران با حضور هیات داوران برگزار شد.

وی افزود: در این دوره آقایان ایرج نعیمانی، کاوه خورابه و محمد غفور محمدزاده داوری این بخش از جشنواره را بر عهده داشتند.

دبیر جشنواره مدیحه سرایی و چاووشی خوانی روستایی رضوی تصریح کرد: با نظر هیات داوران و با توجه به اینکه کارهای ارسال شده نسبت به یکدیگر ارجحیت خاصی نداشت، تصمیم بر این شد که شرکت کنندگان به صورت رتبه بندی اعلام نشوند.

صدری اعلام کرد: در همین راستا با نظر هیات داوران، نفرات برتر به صورت برگزیده اعلام خواهند شد و جوایز برگزیدگان با یکدیگر برابر خواهد بود.

دیگر خبرها

  • کتابخانه سیار و تلفنی آستان قدس رضوی؛ امیدبخش کتابدوستان کشور
  • تازه‌ترین اخبار کتاب معرفی شد
  • استاندار تهران: ​دستگاه‌ ها در حوزه عفاف و حجاب از موازی کاری بپرهیزند/ دشمن از هر فرصتی استفاده می‌کند تا اعتقادات مردم را مورد هدف قرار دهد/ به عنوان افسران جنگ نرم موظف هستیم جلوی جریان سازی های دشمن بایستیم
  • استان سمنان تشنه است/ ضرورت اهتمام مسوولان در رفع مشکلات مردم
  • جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در قم برگزار شد
  • شاخصه‌های هنر انقلاب در دانشگاه درست تعریف نشده است
  • فهرست نهایی گروه‌های منتخب جشنواره آئین‌های نمایشی روستایی رضوی اعلام شد
  • اختتامیه مدیحه‌سرایی و چاووشی‌خوانی روستایی رضوی در دشتستان بوشهر
  • اعلام گروه‌های منتخب جشنواره آیین‌های نمایشی روستایی رضوی
  • نمایشگاه کتاب فرصتی برای آشنایی با جامعه ادبی ایران و هند