Web Analytics Made Easy - Statcounter

جوانان و مردم روزه دار شهرستان رامسر در شب بیست و سوم احیای ماه رمضان به سوگ مولای عشق و عدالت علی ابن ابی طالب (ع) نشستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، مراسم احیای سومین شب از لیالی قدر همزمان با سراسر کشور، در شهرستان رامسر با حضور خیل عظیم مردم برگزار شد.

هیئت انصار المهدی (عج) این شهرستان در مسجد نارنج بن با حضور پرشور جوانان و مردم مراسم احیای شب قدر و عزاداری شهادت حضرت علی (ع) را برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۷۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم دسته‌روی شهادت امام علی (ع) در گرگان

ایسنا/گلستان شهردار گرگان از برگزاری مراسم دسته‌روی همزمان با روز شهادت امام علی (ع) در مرکز استان گلستان خبر داد.

سید محمدرضا سیدالنگی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام ضربت خوردن و شهادت حضرت امیرالمؤمنین علی (ع)، اظهار کرد: مردم دارالمؤمنین گرگان همیشه با آگاهی و بصیرت کامل در مناسبت‌های مذهبی حضور یافته و عشق و ارادت قلبی خود را به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بیان می‌کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ماه مبارک رمضان از نیمه گذشته و در آستانه لیالی قدر قرار داریم، ادامه داد: این روزها اقشار مختلف مردم در اقصی نقاط شهر گرگان خود را برای برگزاری باشکوه و سرشار از معنویات این شب‌های مهم و انسان ساز آماده می‌کنند.

شهردار گرگان با تأکید بر اینکه همزمان با روز شهادت مولی‌الموحدین، حضرت علی بن ابیطالب (ع) در ۱۳ فروردین، مراسم دسته‌روی با حضور هیئت‌های مذهبی و مردم ولایتمدار شهر گرگان برگزار می‌شود، افزود: طبق اعلام ستاد مردمی مراسم، مقرر گردیده آیین دسته روی شهادت این امام بزرگوار ساعت ۱۵ روز دوشنبه برگزار شود.

وی مکان اجتماع شهروندان و هیئت‌های مذهبی را مسجد جامع واقع در بازار نعلبندان گرگان عنوان کرد و گفت: مسیر حرکت دسته عزاداری نیز به سمت امامزاده عبدالله (ع) این شهر خواهد بود.

سیدالنگی با اشاره به اینکه شهرداری گرگان در ایام تقارن ماه مبارک رمضان با بهار طبیعت برنامه‌های متعددی را در مناطق مختلف شهر برگزار کرده است، خاطرنشان کرد: به مناسبت فرا رسیدن ماه میهمانی خدا و راز و نیاز با حضرت حق، کرسی تلاوت به همراه ضیافت افطاری با حضور ریاست و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، معاون فرهنگی اجتماعی سازمان و جمعی از مدیران شهری به همراه اهالی کوی طهماسبی در مسجد امام حسین(ع) این محله برپا گردید.

وی اضافه کرد: اقامه نماز جماعت، تلاوت کلام الله مجید و صرف افطار زینت بخش ضیافت کریمانه علوی در این مراسم بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برنامه شب‌های قدر در حسینیه سنندج اعلام شد
  • آیین‌های احیای شب نوزدهم ماه رمضان برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم دسته‌روی شهادت امام علی (ع) در گرگان
  • مراسم احیای شب‌های قدر در دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم شب‌های قدر در ۷۰۰ نقطه کاشان
  • برنامه مراسم معنوی احیای شب‌های قدر و عزاداری شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) در دانشگاه تهران
  • برپایی مراسم احیاء شب‌های قدر در ۴ هزار نقطه استان کرمان
  • مراسم احیای شب‌های قدر در امامزاده حسین (ع) برگزار می شود
  • محفل انس با قرآن کریم در شهرستان دلفان برگزار شد
  • برگزاری مراسم احیای شبهای قدر در ۱۰۰ نقطه شهری و روستائی نهاوند