Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-19@16:25:22 GMT

روز قدس رستاخیز استکبارستیزی مسلمانان جهان است

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۱۸۶۳۶

روز قدس رستاخیز استکبارستیزی مسلمانان جهان است

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری؛ سپاه شهرستان سامان به مناسبت  فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، باصدور بیانیه ضمن دعوت از هم استانی های عزیز و مردم همیشه در صحنه شهرستان سامان  برای حضور باشکوه در راهپیمایی ضد استکباری و ضدصهیونیستی این روز، تأکید کرد: روز قدس، روز حیات دوباره اسلام است، چرا که نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان این روز از سوی امام خمینی (ره) برای به یاد آوردن سرنوشت فلسطینیان نشانه‌ای از نبوغ و آینده‌نگری حضرت امام (ره) بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است :

(بسم الله الرحمن الرحیم)

الَّذِینَ أُخْرِجُوا مِن دِیَارِهِمْ بِغَیْرِ حَقٍّ إِلَّا أَن یَقُولُوا رَبُّنَا اللَّهُ وَلَوْلَا دَفْعُ اللَّهِ النَّاسَ بَعْضَهُم بِبَعْضٍ لَّهُدِّمَتْ صَوَامِعُ وَبِیَعٌ وَصَلَوَاتٌ وَمَسَاجِدُ یُذْکَرُ فِیهَا اسْمُ اللَّهِ کَثِیرًا وَلَیَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن یَنصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزِیزٌ (حج/ ۴۰)

پس از گذشت هفت دهه از اشغال بی‌رحمانه سرزمین مقدس فلسطین و جنایات وحشیانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی در قبال مردم بی‌دفاع، مظلوم و مسلمان این سرزمین و سکوت معنادار جامعه جهانی و نهادهای به اصطلاح حقوق بشری و سازمان‌های بین‌المللی که وظیفه ذاتی‌شان دفاع از حقوق از دست رفته انسان‌ها تعریف شده است؛ نهضت قهرمانانه مردم غیرتمند این سرزمین به نقطه نهایی و پیروزی خود نزدیک می‌شود.

رژیم منحوس و مضمحل صهیونیستی در طول این سال‌ها چه جنایت‌ها که در این وادی مقدس مرتکب نشد و چه خون‌های بناحقی که بر زمین نریخت؛ اما کجایند نهادهای به اصطلاح مدافع حقوق بشر که در مقابل این همه ظلم و تعدی به حقوق اولیه و انسانی این مردم بی‌دفاع، سکوت اختیار کرده‌اند و حتی از اعلام موضع اولیه در قبال این همه ظلم و تجاوز وحشیانه خودداری کرده‌اند؟!

ملت قهرمان و آزاده ایران اسلامی که همواره مدافع مردم مسلمان فلسطین بوده و هست، با اقتدا به راه روشنگر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) که در ایام سالگرد رحلت ملکوتی آن پیر و مراد انقلاب قرار داریم و فرامین الهام‌بخش نایب برحقش حضرت امام خامنه‌ای (مدّظله العالی)، بار دیگر با  شرکت در راهپیمایی باشکوه روز قدس، وحدت امت اسلام علیه ظلم و استبداد صهیونیسم بین الملل را به نمایش می گذارد.

بی‌شک فریادهای "مرگ بر امریکا" و "مرگ بر اسرائیل" ما، موج اعتراضات حق‌طلبانه ملت فلسطین را خروشان‌تر خواهد کرد و قوت قلب دل‌های مصیبت‌زده برادران و خواهران مسلمان فلسطینی خواهد بود و نمایش بی‌سابقه‌ای از قدرت ملت مسلمان در معرض دید جهانیان خواهد گذاشت.

فلسطین، مهد ادیان الهی و آموزه‌های سرتاسر رحمت و مهربانی است. فلسطین بخشی از تاریخ اعتقادی و فرهنگی امت و قلب تپنده اسلام و قبله اول مسلمانان است که دیرسالی است شیاطین صهیونیست در آن خرمنی از آتش فتنه انباشته‌اند، تا ریشه درخت توحید را در آنجا بسوزانند.

روز قدس روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلام، رستاخیز استکبارستیزی مسلمانان جهان و روز وحدت انسان‌های حقیقت‌طلب و عدالت‌خواه و روز ستیز همیشگی با ظلم و بیداد است. اینک که مجال دیگری برای فریاد علیه ظلم و ستم در روز قدس، این میراث گرانقدر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، فراهم آمده است، مردم ولایت مدار استان چهار محال و بختیاری و به خصوص شهرستان سامان مانند همیشه با نگاه تیزبین، درک عمیق و تحلیل درست خود از وقایع جهان کنونی بار دیگر در این مناسبت شکوهمند شرکت می‌کنند و وظیفه دینی و شعور انقلابی و میهنی خود را در پیشگامی و همراهی با خروش ملت بیدار ایران و امت اسلام به نمایش می‌گذارند.

شرکت در راهپیمایی روز قدس اعلام برائت و ابراز انزجار از دولت‌های متجاوزی است که دهه‌هاست حقوق مظلومین و ستمدیدگان فلسطین و حرمت قدس شریف را نادیده گرفته و هر روز بر دامنه تجاوز و ظلم خود می‌افزایند.

در برهه کنونی که نقاب نفاق از چهره برخی مرتجعان منطقه‌ای برداشته شده، ضرورت دارد که قاطبه مسلمانان همدل و هم صدا در سراسر عالم یک‌بار دیگر و بلندتر از همیشه آرمان فلسطین را فریاد کنند و به نظام سلطه حاکم بر جهان گوشزد کنند که تلاش‌های مذبوحانه آنان برای محو آرمان فلسطین بیش از هر زمان دیگری در آستانه فرو ریختن و نابودی است.

بدین وسیله از آحاد امت اسلامی و ایرانیان عزیز، بویژه مردم غیور و ولایت مدار استان چهار محال و بختیاری و شهرستان سامان دعوت می‌شود تا دست در دست هم با اراده‌ای راسخ، خشم خود از دشمنان ظالم و بی‌عدالت را نشان دهند و پس از یک ماه عبادت خالصانه در ماه مبارک رمضان، با شرکت در راهپیمایی روز قدس، بار دیگر با آرمان‌های امام راحل، انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بیعت کنند، تا استکبار جهانی بداند که مسأله  فلسطین همچنان مسأله اول عالم اسلام است..

أَلَا إِنَّ نَصْرَ اللَّهِ قَرِیبٌ

والسلام علیکم و رحمة الله

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۸۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش سبب اقتدار ایران اسلامی و مسلمانان شده است

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار آریا شفقت رودسری صبح چهارشنبه در مراسم روز ارتش با بیان این که ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح عزت و افتخار را برای مسلمانان جهان رقم زده است، افزود: نامگذاری روز ارتش نشان داد که تدبیر ماندگار توانست نهال نوپای انقلاب را هدایت کند و این نهال در سطح منطقه و جهان گسترش یافته است.

وی با عنوان این که استکبار جهانی تلاش می‌کردند بر این سازمان و ستون اصلی لطمه زنند و ارتش انقلابی در دوران قبل و بعد از انقلاب با جانثاری و اهدای شهیدان در عرصه‌های مختلف، زمین، هوا و دریا تلاش کرد اقتدار و عزت نظام و انقلاب افزایش یابد.

دریادار شفقت اظهار کرد: ارتش در عرصه‌های مختلف از جمله سازندگی و تأمین امنیت نقش آفرینی می‌کند و همرزمان ما در ارتش و نیروی زمینی در محافظت از مرزهای هوایی، زمینی و دریایی جانثاری می‌کنند.

ارشد نظامی آجا در استان مازندران با اشاره به افتخارات فرزندان ایران اسلامی در ارتش را سبب افتخار و اقتدار جامعه مسلمانان دانست و گفت: اقدام نیروی دریایی و انجام مأموریت ناوگروه ۸۶ و دریانوردی به دور جهان افتخاری برای کشور و میهن است.

وی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در عرصه همکاری و همراهی با مردم و توسعه نهال انقلاب، دفاع از کشور

کد خبر 6080523

دیگر خبرها

  • به جز جمهوری اسلامی دیگر دولت های اسلامی تنها نظاره گره وضعیت مردم غزه اند
  • تظاهرات حمایت از غزه در شهرهای مختلف جهان
  • وعده صادقی که اتحاد کشورهای اسلامی را مستحکم‌تر کرد
  • جهان اسلام یکپارچه در مقابل جبهه کفر ید واحده تشکیل دهد
  • اقدام شجاعانه ایران اسلامی در نتیجه وحدت و تقریب ملت آن است
  • روایت یک استاد تاریخ از فرمان پیامبر(ص) به جهاد با یهودیان جنایتکار
  • "وعده صادق" هیبت پوشالی رژیم اسرائیل را نمایان کرد
  • ارتش سبب اقتدار ایران اسلامی و مسلمانان شده است
  • پیامدهای بیست سال ممنوعیت حجاب در فرانسه و اسلام‌هراسی بی حد و حصر
  • اینجا «بقیع» سند مظلومیت دیرینه شیعه