Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-29@09:43:26 GMT

زمان اعلام نتایج آزمون دستیاری 98؟

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۱۹۱۵۰

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت از اعلام نتایج آزمون پذیرش دستیار در سه رشته زنان، روان و پزشک خانواده در روز عید فطر خبر داد. ناطقان: دکتر آبتین حیدرزاده با بیان این مطلب اظهار کرد: آزمون کتبی پذیرش دانشجو در سه رشته زنان، روان و پزشک خانواده در دوم اسفند ماه سال گذشته برگزار شد و آزمون عملی این سه رشته نیز در روزهای ۱۳، ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ماه جاری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت گفت: حدود ۳۷۰۰ دانشجو در دوره دستیاری رشته‌های زنان، روان و پزشک خانواده سال ۹۸ پذیرش خواهند شد که این آمار در مقایسه با سال گذشته حدود ۱۰۰ نفر افزایش یافته است.

حیدرزاده خاطر نشان کرد: نتایج نهایی پذیرش دانشجو در دوره دستیاری سه رشته اعلام شده در روز عید فطر از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت اعلام خواهد شد. منبع: ایسنا برچسب ها: نتایج ، آزمون ، دستیاری

منبع: ناطقان

کلیدواژه: نتایج آزمون دستیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۹۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان‌بندی برگزاری آزمون زبان انگلیسی پیشرفته «تولیمو» اعلام شد + جدول

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، آن دسته از افرادی که متقاضی شرکت در آزمون زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو هستند، می‌توانند در زمان مقرر برای ثبت‌ نام اقدام کنند.

جزئیات و تقویم برگزاری آزمون (الکترونیکی) زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو (Tolimo) دوره­‌های ۲۲۰ تا ۲۳۱ در سال ۱۴۰۳ براساس جدول زیر است:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زمان‌بندی برگزاری آزمون زبان انگلیسی پیشرفته «تولیمو» اعلام شد + جدول
  • اعلام شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون در دانشگاه الزهرا(س)
  • شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون
  • علت فوت یک پزشک در دست بررسی است
  • سلامت روان سالمندان به اندازه هر زمان دیگری از زندگی مهمتر است
  • انجام پایان‌نامه‌های ارزان‌قیمت و مشکلات دانشجویان
  • زمان انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۳ + منابع sanjesh.org
  • آمار افت و خیز دانشگاه‌ها در پذیرش دانشجو اعلام شد/ روند رشد اعضای هیئت علمی با مرتبه استاد
  • پذیرش دانشجوی داروسازی در کردستان + فیلم
  • اعلام جزئیات برگزاری آزمون فرهنگیان