Web Analytics Made Easy - Statcounter

شایعه مذاکره زنوزی با برانکو روز به روز جدی تر می شود.

طرفداری- در حالی که برانکو ایوانکوویچ در این فصل موفق شد به همراه پرسپولیس به سومین قهرمانی متوالی لیگ برتر دست پیدا کند و تیمش در نیمه نهایی جام حذفی حضور دارد و امروز به مصاف سپاهان اصفهان می رود، شایعات عجیبی در خصوص او به گوش می رسد.

منابع طرفداری از مذاکره محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتورسازی با برانکو ایوانکوویچِ کروات خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می شود که در روزهای گذشته برانکو و زنوزی با یکدیگر دیدار کرده اند و قرار است که سرمربی سرخ ها روز پنجشنبه با اعضای هیئت مدیره پرسپولیس نیز جلسه ای داشته باشد.

اگر این خبر صحت داشته باشد، مدیران پرسپولیس آزمون بزرگی برای حفظ سرمربی خود در پیش رو دارند و باید دید که می توانند سرمربی موفق خود را در تیم نگه دارند یا خیر.

این در حالیست که از گوشه و کنار شنیده می‌شود مبلغ این پیشنهاد حدود ۳ میلیون دلار برای هر سال و به همراه بند و آپشن‌های فراوان خواهد بود!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۹۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر روبن آموریم به لندن برای مذاکره با وست هم / عکس

وست‌هم روبن آموریم را به عنوان سرمربی جدید در نظر گرفته است اما باید پاسخ مثبت او را دریافت کند. 

طرفداری | سرمربی اسپورتینگ لیسبون چند قدم تا حضور در لیگ برتر فاصله ندارد. 

به گزارش CNN پرتغال؛ روبن آموریم دوشنبه برای مذاکره با مدیران وست‌هم به لندن سفر کرد. آموریم در این سفر که توسط باشگاه انگلیسی با یک جت شخصی تدارک دیده شده، به همراه رائول کوستا، ایجنتش دیده شده است. ساعتی پیش اتلتیک گزارش داد چکش‌ها روبن آموریم را به عنوان گزینه نهایی برای فصل آینده انتخاب کرده‌اند. قرارداد دیوید مویس با وست‌هم تمدید نخواهد شد. لیورپول دیگر تیم علاقه‌مند به آموریم محسوب می‌شود اما علافه آن‌ها در این لحظه سرد شده است. 

تصویری که رسانه‌های پرتغالی از سفر آموریم منتشر کرده‌اند. اسکای پاسخی از وست‌هم برای این موضوع دریافت نکرده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است، نه رویا
  • زمان مذاکره پرسپولیس با سرمربی فصل بعد مشخص شد
  • سرمربی پرسپولیس چه کار کند، شایعه نسازید؟
  • تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر | مذاکره با چهره سرشناس برای آمدن به ایران
  • پیشنهاد مشترک باشگاه قطری به سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟
  • سفر روبن آموریم به لندن برای مذاکره با وست هم / عکس
  • پیشنهاد مذاکره مستقیم با آمریکا برای استحاله اراده ملت ایران/ روزنامه شرق: ایران در عملیات وعده صادق صهیونیست‌ها را پشت خط ترس نگاه داشت