Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@01:56:09 GMT

بررسی موسیقی سریال «امام علی (ع)» در تلویزیون

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۱۹۳۶۶

در برنامه این هفته «سیم آخر» موسیقی سریال «امام علی (ع)» اثر فرهاد فخرالدینی بررسی می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی صداوسیما، در برنامه این هفته «سیم آخر» سپهر سراجی، کارشناس درباره موسیقی سریال «امام علی(ع)» اثر فرهاد فخرالدینی و شعر همای رحمت استاد شهریار، صحبت می‌کند.

به گفته فرهاد فخرالدینی، موسیقی بخشی از سریال «امام علی (ع)» مربوط به ۱۴۰۰سال پیش است که عبدالقادر مراغی حدود ۶۰۰ سال پیش آن را با حروف ابجد در آثاری چون «مقاصد الحان» و «جامع الحان» تدوین کرده است و استاد فخرالدینی در پژوهشی این اثر را در فضای موسیقایی امروز پیاده کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه «سیم آخر» کاری از گروه ادب و هنر رادیو فرهنگ، به تهیه‌کنندگی رویا ولی‌زاده و اجرای پریناز ثریا، چهارشنبه ساعت ۱۶:۳۰ پخش می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: موسیقی سریال امام علی ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۹۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش یک سریال ترکیه‌ای از تلویزیون

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، «۵۰ متر مربع» یک سریال خانوادگی در گونه اکشن، کمدی و خانوادگی است و در آن بازیگرانی چون انگین اوزتورک، تولگا تکین، آیبوک پوسات و ... نقش‌آفرینی می‌کنند.

این سریال از فردا پنجشنبه، ۳۰ اردیبهشت ماه هرشب ساعت ۲۳ از شبکه تهران پخش می‌شود.

در خلاصه داستان این سریال ترکیه‌ای آمده است: گولگه، یک قاتل حرفه‌ای جوان است که چیزی از گذشته و سرگذشت پدر و مادرش نمی‌داند. او همواره در حال جست و جو و کسب اطلاعات در مورد والدینش است. گولگه توسط مرد ثروتمندی به نام سروت بزرگ شده و اکنون به دست راست او تبدیل شده و به کارهای غیرقانونی او رسیدگی می‌کند. او نام گولگه به معنی سایه را خودش انتخاب کرده چرا که از هویت واقعی خودش اطلاعی ندارد. گولگه در حین جست‌وجو در مورد خانواده‌اش و آقای سروت به حقایق عجیبی پی می‌برد و در محله‌ای در یک مغازه خیاطی متروکه که صاحب آن فوت کرده است پنهان می‌شود. او مجبور می‌شود مدتی با هویتی ساختگی در آن محله زندگی کند به طوری که افراد آن محل فکر می‌کنند او پسر خیاطی است که قبلا درگذشته است.

این سریال هر شب ساعت ۲۳ روی آنتن می رود و روز بعد ساعت ۱۱ و ۱۹ بازپخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • بازیگر سریال «ترش و شیرین» ۱۸ سال پیش چه شکلی بود؟ / عکس
  • آژانس دوستی و تماشای یک تیتراژ واقعی
  • «آژانس دوستی» و تماشای یک تیتراژ واقعی/ گرامیداشت آدم‌های رفته!
  • پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون/ از «محفل» تا «زیرخاکی»
  • تلویزیون دستمزد نجومی می‌دهد؟
  • جزئیات پخش یک سریال ترکیه‌ای از تلویزیون
  • پخش یک سریال ترکیه‌ای از تلویزیون
  • فضای‌ مجازی در سیطره برنامه‌های رسانه‌ ملی
  • ماجرای باردار شدن ژیلا صادقی مجری جنجالی تلویزیون
  • فضای‌مجازی در سیطره برنامه‌های رسانه‌ملی