Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفت: براساس سخنان نجفی و اظهاراتش مشخص شد انگیزه وی از ارتکاب جنایت دعوای زن و شوهری بوده است. آفتاب‌‌نیوز : قاضی شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران، درخصوص حضور نجفی در دادسرا و تفهیم اتهام گفت: به هر تقدیر هرگاه قتلی رخ می‌دهد پرونده ای در دادسرای جنایی تهران برای آن تشکیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پس از دستگیری هر متهمی فرد قاتل باید به دادسرا منتقل شده و در حضور بازپرس پرونده به وی تفهیم اتهام شود و روند قضایی پرونده از نظر شکی و ماهوی طی شود.
شهریاری گفت: نجفی شب گذشته در بازداشتگاه پلیس آگاهی تهران بزرگ نگهداری شده و امروز برای تفهیم اتهام به دادسرای امور جنایی منتقل شد.
سرپرست دادسرای امور جنایی تهران افزود: صحبتی مفصل درباره علت‌های وقوع قتل با متهم داشته و در آخر دریافتیم که انگیزه وی دعواهای زن و شوهری بوده است.
وی درخصوص اینکه برخی رسانه‌ها مدعی شده اند که نجفی سخنانی درخصوص تماس‌های همسرش با نهادهای امنیتی و بالعکس داشته است گفت: این موضوع را من به طور واضح و دقیق نشنیدم.
شهریاری ادامه داد: نجفی در ابتدای سخنانش برخی موارد را مطرح کرد که برخی رسانه‌ها از لابه لای آن چنین اظهاراتی را استخراج کرده‌اند که به نظر بنده هم صحت ندارد.
سرپرست دادسرای امور جنایی تهران درخصوص تفهیم اتهام به نجفی نیز گفت: وی به شعبه دهم بازپرسی منتقل شده استو قاضی پرونده در حال تفهیم اتهام به وی به جرم قتل عمد است.
خبرآنلاین 

منبع: آفتاب

کلیدواژه: نجفی انگیزه قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۹۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجرت کادر درمان می‌تواند آسیب جدی برای نظام سلامت باشد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سوده نجفی رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران ضمن تبریک هفته سلامت اظهار داشت: هفته سلامت فرصتی برای بیان مسائل بهداشتی و درمانی به منظور افزایش و ارتقاء سطح سلامت شهروندان است که این هفته در سال ۱۴۰۳ از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه با شعار سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: سلامت یک حوزه بزرگ و وسیعی است که همه افراد را در برمی گیرد و نقش قابل توجه‌ای در امنیت و توسعه پایدار دارد. از این روی توجه به این حوزه یکی از ضرورت‌های مهم است که باید در برنامه‌ها و سیاستگذاری‌های کلان کشور توجه کافی و لازم به آن صورت گیرد.

نجفی خاطر نشان کرد: یکی از بارزترین نمونه‌های اهمیت سلامت شیوع ویروس کرونا بود که آسیب‌های جدی مادی و معنوی برای بسیاری از کشور‌های جهان رقم زد که متاسفانه این ویروس در کشور ما نیز شیوع و آثار زیان باری بر جای گذاشت؛ لذا نباید از نقش و اهمیت سلامت در کشور غافل بود و باید به صورت ویژه به آن پرداخت.

رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به وضعیت سلامت شهر تهران افزود: شهر تهران به دلیل اینکه پایتخت سیاسی کشور است از بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های متعددی برخوردار است و بسیاری از هم وطنان از استان‌ها و شهرستان‌های مختلف برای انجام امورات پزشکی به تهران مراجعه می‌کنند، اما متاسفانه سرانه سلامت در شهر تهران با توجه به جمعیت شهر تهران در مقایسه با بسیاری از استان‌ها در وضعیت مطلوب قرار ندارد.

سوده نجفی ادامه داد: این موضوع در آینده می‌تواند با توجه به رشد جمعیت و مهاجرت‌هایی که صورت می‌گیرد سبب بروز مشکلاتی برای شهر تهران باشد و همانند ترافیک و آلودگی هوا تبدیل به معضلی برای شهر شود. باید دولت و مجلس شورای اسلامی توجه جدی به این مسئله داشته باشد و بودجه مناسبی برای افزایش سرانه سلامت شهر تهران در نظر بگیرند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره نقش مشارکت مردم و خیرین در حوزه سلامت افزود: به دلیل اهمیت موضوع سلامت بسیاری از شهروندان و خیرین علاقمند به کمک به مسئله بهداشت و درمان هستند که باید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این خصوص پیش قدم شود و زمینه مشارکت شهروندان برای ارتقای سرانه سلامت را فراهم نماید. نهاد‌هایی همچون ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و بنیاد مستضعفان از جمله نهاد‌هایی به شمار می‌روند که می‌تواند از آنها برای حل مشکلات حوزه سلامت شهر تهران کمک خواست و دعوت به همکاری نمود که انتظار می‌رود وزارت بهداشت در این خصوص تلاش‌هایی داشته باشد.

سوده نجفی در پایان به وضعیت کادر درمان در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی اشاره کرد و گفت: متاسفانه امروز بسیاری از پرستاران و کادر درمان در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در وضعیت مطلوب از لحاظ معیشتی قرار ندارد و بنابر آمار موجود بسیاری از این افراد در حال مهاجرت به سایر کشور‌ها هستند که اگر مسائل و مشکلات کادر درمان حل و به این مسئله پرداخته نشود می‌تواند آسیب جدی برای نظام سلامت باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گزارش گاردین درباره اتهام‌زنی مغرضانه تل‌آویو علیه آنروا
  • انهدام باند زن و شوهری توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • دعوای ۲ مشتری نانوایی با کندن گوش
  • قتل اسیدی مرد جوان با انگیزه مرموز!
  • لزوم افزایش ارتباط فعال دانشگاه با جوامع و نهادهای مردمی
  • نجفی: سرانه سلامت شهر تهران نسبت به برخی از استان‌ها مناسب نیست
  • قتل دوست صمیمی به دلیل ارتباط با خانواده!
  • پلیس در تعقیب قاتل پسر ۱۷ ساله
  • دستگیری عامل قتل مرد جوان با کلت کمری/ مقتول می‌خواست با یکی از اعضای خانواده‌ام ارتباط برقرار کند
  • مهاجرت کادر درمان می‌تواند آسیب جدی برای نظام سلامت باشد