Web Analytics Made Easy - Statcounter

دلیل تناقض در میان منابع نزدیک به بارسلونا واضح است: دو دستگی در میان مدیران عالی رتبه باشگاه!

طرفداری - جوزپ ماریا بارتومئو، رئيس بارسلونا همچنان مخالف اخراج والورده است.

به گزارش موندو دپورتیوو، روز گذشته به یکباره اخباری از سوی منابع سرشناسی چون رادیو کاتالونیا مخابره شد مبنی بر اینکه اخراج والورده قطعی است و شاید طی ساعات آتی اعلام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موندو همان زمان با باشگاه تماس گرفت و بارسلونا چنین ادعایی را رد کرد. به گفته بارسلونا، نه تنها خبر اخراج والورده به این زودی اعلام نمی‌شود که اساسا تصمیمی درباره آینده این مربی هم گرفته نشده که بخواهد اعلام شود. هنوز بارتومئو با همه مدیران باشگاه درباره تصمیمات پیش رو جلسه‌ای نگذاشته است.

بنا بر گفته منابع موثق، بارتومئو و پپ سگوارا با اخراج والورده مخالف هستند. به گفته این منابع، اخبار اخیر درباره اخراج والورده صرفا برای سوار شدن بر موج نارضایتی‌ها بوده است حال آنکه همان طور که گفته شد، اساسا جلسه مدیران که آینده والورده در آن مشخص خواهد شد اصلا برگزار نشده است. بنابراین در حال حاضر همان طور که احتمال قطع همکاری با والورده وجود دارد، احتمال ماندن این مربی هم وجود دارد و چیزی قابل پیش بینی نیست.

گفتنی است جرارد رومرو هم که روز گذشته به نقل از یکی از خبرنگاران رادیو کاتالونیا از قطعی بودن اخراج والورده خبر داده بود، در آخرین پیامش ضمن عذرخواهی از هواداران بارسلونا ادعا کرده بارتومئو نمی خواهد والورده را اخراج کند و بدین ترتیب این مربی فصل بعد هم روی نیمکت این تیم خواهد بود.

برداشتی که از تناقض میان اخبار منتشر شده می‌شود این است که در میان مدیران عالی رتبه باشگاه نیز بر سر آینده والورده اختلاف نظر است. در شرایطی که تیغ انتقادات حتی شغل خود سگوارا را هم نشانه رفته، برخی از مدیران شاید صرفا برای برداشته شدن فشار از روی خودشان، حکم به برکناری والورده بدهند اما بارتومئو تا این لحظه متقاعد نشده که مشکل اصلی از مربی تیم باشد. بنابراین در این لحظه نه می‌توان گفت والورده ماندنی است نه رفتنی!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۹۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خمس از تراکتور جدا شد

سرمربی تیم فوتبال تراکتور از جمع سرخپوشان تبریزی جدا شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پس از جلسه امروز (دوشنبه) پاکو خمس با مدیران باشگاه تراکتور، در نهایت این سرمربی اسپانیایی با مدیران باشگاه برای جدایی به توافق رسید و از جمع سرخپوشان تبریزی جدا شد.

این اتفاق در حالی رقم خورد که در جلسه دو روز پیش دو طرف تصمیم به ادامه همکاری گرفته بودند، اما خمس شب گذشته به دلایل شخصی به مدیران تراکتور اعلام کرد که نمی‌تواند دیگر در این تیم به کار خود ادامه دهد و به همین دلیل مذاکرات برای فسخ قرارداد از سر گرفته شد و امروز نیز این توافق حاصل شد.

پاکو خمس امروز قرار است به‌زودی ایران را ترک کند و مدیران تراکتور نیز دنبال انتخاب سرمربی جدید تراکتور هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشت سرمربی پرسپولیس به کنار خط در آبادان
  • فدریکو والورده بهترین بازیکن دیدار منچسترسیتی و رئال مادرید
  • تبعات حرکت عجیب رونالد آرائوخو؛ احتمال محرومیت بیشتر مدافع بارسلونا از سوی یوفا!
  • یک پایان بی‌رحمانه: ژاوی فکر اینجا را نکرده بود
  • ساز مخالف اسلواکی در اتحادیه اروپا؛ باز هم پای روسیه در میان است
  • واکنش منفی ژاوی به انریکه: به هر دو مورد می‌گویم نه!
  • اولین تماس مورینیو با بازیکنان رم بعد از برکناری؛ آقای خاص حال اندیکا را جویا شد
  • خمس از تراکتور جدا شد
  • اتفاق نظر مدیران بارسلونا در مورد جانشین ژاوی
  • افزایش احتمال اخراج همکاران افغان نظامیان انگلیسی از پاکستان