Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ منطقه سیستان و بلوچستان، وحید پورمردان ادامه داد: از آنجائیکه این امر باعث به خطر افتادن بهداشت عمومی و سلامت جامعه میشود و از طرف دیگر مرغداریها در صورت بروز تلفات باید با هماهنگی اداره دامپزشکی نسبت به دفن بهداشتی لاشه در سپتیک مرغداری اقدام کنند که این امر هم اتفاق نیفتاده بود؛ احتمال اینکه متخلف مذکور قصد تزریق لاشه ها به بازار کشتار روز و فروش آن ها را داشته شدت گرفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان افزود: متخلف به دادسرا معرفی و تحت بازجویی قرار گرفت و در همین راستا دو نفر دیگر از کارکنان مرغداری نیز به دادسرا احضار شدند و تحت بازجویی قرار گرفتند. پرونده متخلفین تحت پیگیری و تحویل مراجع قضایی شهرستان می باشد . 

پورمردان در پایان خاطرنشان کرد: لاشه ها با نظارت نیروی انتظامی، اداره حفاظت محیط زیست و اداره دامپزشکی در حاشیه شهر در محلی مناسب و در گودالی که به وسیله بیل مکانیکی به عمق 3 متر حفر گردید، طبق ضوابط زیست محیطی مدفون شدند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جامعه حفاظت محیط زیست سلامت سیستان و بلوچستان نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۰۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه حفاظت شده فومن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ علیرضا حسین زاده بابایی گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست، ساختمانی به مساحت ۵۰ مترمربع را که در منطقه حفاظت شده‌ی سیاهمزگی شهرستان شفت ساخته شده بود با همراهی کارشناسان منابع طبیعی و نیروی انتظامی و حکم قضایی تخریب و زمین ملی به حالت اولیه بازگردانده شد. 

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فومن گفت: مردم در صورت مشاهده یا اطلاع از هرگونه تخلف محیط زیستی و یا تصرفات غیرمجاز در مناطق حفاظت شده ، موارد را به ادارات حفاظت محیط زیست و یا سامانه ۱۵۴۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه حفاظت شده فومن
  • کارگاه آموزشی مبانی محیط زیست درمدارس رشت
  • هشدار حمله تمساح‌ها به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان ؛ مراقب خروج گاندوها از برکه‌های محل زیستشان باشید
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه سیاهمزگی
  • معرفی واحد تولید کننده آلاینده محیط زیست به دستگاه قضا در گیلان
  • دستگاه قضایی شهرستان بوکان حامی حفاظت از محیط زیست است
  • شناسایی مرغداری آلوده کننده تالاب انزلی با لاشه مرغ‌های تلف شده
  • سلامت مردم و محیط زیست در رأس دغدغه‌ها و نیاز جامعه
  • در راستای حفظ اراضی ملی ۳ دستگاه خودرو سنگین به پارکینگ منتقل شدند
  • خودروی حامل بار شیشه در سیستان و بلوچستان توقیف شد