Web Analytics Made Easy - Statcounter

ندای بندگی و صدای الغوث الغوث مردم شهر علویان در سومین شب قدر به آسمان برخاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان همزمان با آخرین شب از شب های پر فیض قدر مردم روزه دار شهرستان آمل در حرم مطهر امامزاده ابراهیم (علیه السلام) این شهر حضور یافتند و از خدای خود طلب بخشش و آمرزش کردند.

در این مراسم پس از قرائت دعای افتتاح و جوشن کبیر توسط کربلایی رضا اسماعیلی و کربلایی علیرضا گیلانی ،مردم گوش دل به سخنرانی حجت الاسلام غلامیان رئیس حوزه علمیه امام حسن عسگری (علیه السلام) آمل سپردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام غلامیان با اشاره به اینکه سومین شب قدر طبق روایات  و احادیث از قدریت بیشتری برخوردار است، افزود: شب قدر شب طهارت است و ماه رمضان ماه طهارت و پاکیزگی است و مومن باید در این ماه و بخصوص در شب های قدر خود را از آلودگی ها پاک کند.

 

وی افزود : مهمترین و بدترین نوع آلودگی شرک به خداست. شریک گرفتن برای خدا و شک کردن به قدرت خدا از نمونه های شرک است که به صورت خفی در اکثر مسلمانان وجود دارد.

 

حجت الاسلام غلامیان در ادامه گفت: آنچه که شرک را از قلب پاک می کند ایمان به خدااست و اولین دعوت پیامبر نیز گفتن « لااله الا الله » بوده است .

 

 وی افزود: متاسفانه ما برای خدا شناسی وقت نگذاشته ایم و بیشتر این انحرافات و آلودگی های جامه از این موضوع نشات می گیرد .

 

رئیس حوزه علمیه آمل با بیان اینکه دومین نوع طهارت، طهارت مالی است، گفت : مومن تا زمانی که مال خود را از حق الناس پاک نکند و خمس اموال خود را نپردازد امیدی به بخشش و آمرزش خداوند نداشته باشد .

 

وی همچنین در خاتمه گفت: طهارت اعتقادی خیلی مهم است و چه بسیار انسان هایی که خوب شروع کردند و سالها با ایمان و اعتقاد به خدا زندگی کردند  ولی در لحظه جان دادن مومن از دنیا نرفتند به همین خاطر ما باید در هر لحظه مواظب دسیسه ها و توطئه های شیطان باشیم .

 

دست‌هایی که شب گذشته  به سمت آسمان بلند شد، فضای معنوی خاصی را به شهر بخشید ومومنان امشب با چشمانی گریان وقرآن بر سر ، دست نیاز به سوی قادر بی نیاز بلند کردند و برای ظهور مهدی موعود (عج) و بخشیده شدن گناهانشان دعا کردند.

پایان پیام/600

منبع: شبستان

کلیدواژه: شب قدر ماه رمضان خبرگزاری شبستان مراسم شب قدر اردبیل استان بوشهر مجلس قرآن شب های قدر شب قدر شب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۰۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ۳ دانش آموز آملی براثر تصادف

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد طالبی چاری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل گفت: ظهر امروز در پی وقوع حادثه تصادف که منجر به مصدوم شدن سه نفر از دانش آموزان شد، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پس از وقوع سانحه، راننده از صحنه متواری شده که با دستور دادستانی به مرجع انتظامی، متهم تحت تعقیب قرار گرفته و در کمتر از چند ساعت، خودرو توقیف و دستور دستگیری مرتکب صادر شد.

طالبی با اشاره به معرفی ۳ مصدوم این حادثه به پزشکی قانونی، گفت: راننده خودرو نیز دستگیر شده و با تشکیل پرونده در یکی از شعب دادیاری دادسرای شهرستان تحقیقات از وی آغاز شد.

دادستان آمل تاکید کرد: ۳ دانش آموز دختر آسیب دیده در این حادثه بلافاصله به بیمارستان منتقل و پس از طی مراحل درمانی از بیمارستان مرخص شدند.

وی گفت: برای ضارب پرونده با اتهاماتی از جمله ایراد صدمه بدنی غیرعمدی، اخلال در نظم از طریق رانندگی نامتعارف در اماکن عمومی، فرار از صحنه تصادف و رانندگی بدون گواهینامه رسمی، قرار وثیقه صادر و به لحاظ عجز از ایداع وثیقه به کانون اصلاح و تربیت ساری اعزام شد.

طالبی یادآور شد: خودروی توقیف شده جهت عبرت آموزی در یکی از میادین اصلی شهرستان آمل در معرض دید عموم قرار گرفت.

کد خبر 6086933

دیگر خبرها

  • ضارب دانش‌آموزان آملی بازداشت شد
  • آیت الله جوادی آملی: بهشت و جهنم محصول کار ما در همین دنیاست
  • ضارب متواری دانش آموزان آملی دستگیر شد
  • ضارب متواری دانش آموزان آملی دستگیر شد + فیلم
  • دستگیری ضارب دانش‌آموزان آملی
  • مصدومیت ۳ دانش آموز آملی براثر تصادف
  • ضارب دانش آموزان آملی دستگیر شد
  • عقل سیاسی باید مردم را به سمت بندگی خدا هدایت کند
  • مدیر حوزه های علمیه با آیت الله جوادی آملی دیدار کرد+تصاویر
  • حضور ۴ بازیکن سبزواری در پنجمین اردوی تیم ملی هندبال جوانان