Web Analytics Made Easy - Statcounter

خلبانان ترکیه ای ممکن است از طرح آموزش جنگنده های اف ۳۵ حذف شوند.

این جدیدترین اقدام آمریکا برای منصرف کردن ترکیه از خرید سامانه موشکی اس ۴۰۰ از روسیه است.

راشاتودی در ادامه می نویسد: دو منبع ناشناس به رویترز گفته اند که آمریکا بطور جدی در مورد کنار گذاشتنن خلبانان ترکیه ای از طرح آموزشی جنگنده های اف ۳۵ فکر می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر چهار خلبان ترکیه ای و ۴۷ پرسنل نظامی ارتش آمریکا در پایگاهی در آریزونا مشغول پست سر گذاشتن آموزش های مربوط به جنگنده های اف ۳۵ هستند.

جنگنده اف ۳۵ پرهزینه ترین پروژه نظامی ارتش آمریکا است که با مشارکت مالی کشورهای مختلفی همچون ترکیه به نتیجه رسید.

آمریکا به شدت از اقدام ترکیه برای خرید سامانه اس ۴۰۰ از روسیه ناراحت است و درصدد است تا به هر نحو ممکن آنکارا را از این تصمیم منصرف کند. واشنگتن حتی در این راه ترکیه را تهدید کرده که جنگنده های اف ۳۵ را به آنکارا تحویل نمی دهد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: روسیه واشنگتن ترکیه روسیه مسکو واشنگتن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۰۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زخمی شدن ۸ نظامی صهیونیست در غزه

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از شبکه الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی به زخمی شدن شمار دیگری از نظامیان خود در درگیری ها با نیروهای مقاومت در نوار غزه اذعان کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه اعلام کرد که طی شبانه روز گذشته ۸ نظامی دیگر این رژیم در نبردهای غزه مجروح شدند.

گردان های قدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی هم امروز اعلام کردند که تجمعات سربازان و خودروهای ارتش رژیم صهیونیستی را در نزدیکی بیمارستان شفا در غرب شهر غزه بمباران کرده است.

دفتر رسانه ای دولت فلسطین در غزه هم روز پنجشنبه اعلام کرد که اشغالگران صهیونیست بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا اعدام کردند.

بنا به اعلام این دفتر، ۵ پزشک و پرسنل کارد درمان بیمارستان شفا در میان اعدام شدگان قرار داشتند.

دفتر رسانه ای دولت فلسطین در غزه اعلام کرد که اشغالگران با بمباران ساختمان بیمارستان، کادر پزشکی و آوارگانی که درون ساختمان پناه گرفته اند را وادار به خروج از ساختمان می کنند.

نظامیان صهیونیست طی روزهای گذشته حمله‌های وحشیانه خود را علیه بیمارستان‌های نوار غزه و به صورت مشخص بیمارستان‌های شفا و امل تشدید کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • زخمی شدن ۸ نظامی صهیونیست در غزه
  • شمار نظامیان اسرائیلی زخمی در جنگ غزه به 3160 نفر رسید
  • پوتین: ادعای جنگ روسیه با ناتو مزخرف است
  • واکنش پوتین به ادعای جنگ روسیه با ناتو
  • جنگنده‌ای که گزینه اصلی ارتش روسیه است! (+عکس)
  • تعلیق قانون دستگیری مهاجران غیرقانونی در مرز مکزیک با آمریکا
  • تکذیب همکاری نظامی با اسرائیل ازسوی وزارت دفاع ترکیه
  • ترکیه: هیچ همکاری نظامی با اسرائیل نداریم
  • (عکس) جنگنده‌ای که گزینه اصلی ارتش روسیه است!
  • بیانیه ارتش سوریه درباره حمله هوایی آمریکا به دیرالزور