Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اینکه در وضعیت فعلی به فکر تشکیل معاونت بازرگانی ریاست‌جمهوری باشند امری نادرست و مغایر با شرایط جنگ اقتصادی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدتقی کبیری در گفت‌و‌گو با خبرنگار اروم‌نیوز، با اشاره به ارائه طرح تشکیل معاونت بازرگانی ریاست جمهوری، اظهار داشت: با کلیات این طرح و تشکیل چنین معاونتی مخالفت دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ایجاد این معاونت نباید باعث کاستن از پیگیری‌ها و نیز عدم دسترسی به عملکرد اقتصادی دولت شود.   عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس، با اشاره به اینکه به‌عنوان مخالف این طرح در مجلس سخنرانی می‌کند، گفت: ما اکنون در شرایط جنگ اقتصادی قرار داریم و مسئولان نباید با ارائه چنین طرح‌هایی موجب ایجاد بخش‌های موازی شوند.   وی، تاکید کرد: دولت نباید به بزرگ‌تر کردن بدنه خود بیاندیشد بلکه باید برای چاره‌اندیشی در خصوص وضعیت اقتصادی کشور باشد.   کبیری، ابراز داشت: قطعا باید در این مورد چاره‌اندیشی شده و نسبت به تصمیم‌گیری مجدد اقدام شود.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۱۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به روابط اقتصادی ایران و پاکستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سوم اردیبهشت ۱۴۰۳ رئیس جمهور در راس یک هیئت عالی رتبه اقصادی و سیاسی به اسلام آباد پایتخت پاکستان سفرکرد. رئیس جمهور پیش از سفر به پاکستان، هدفگذاری دو کشور را رسیدن به رقم تجارت ۱۰ میلیارد دلاری عنوان کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آیت‌الله رئیسی: شرکت‌ها و متخصصان ایرانی آماده مشارکت در پروژه‌های عمرانی سریلانکا هستند
  • ادای احترام رئیس جمهور به رهبر استقلال پاکستان
  • ادای احترام رئیس‌جمهور به محمدعلی جناح «قائد اعظم»
  • ادای احترام رئیس جمهور به محمدعلی جناح «قائد اعظم»
  • برداشت چهار همت از صندوق خسارت‌های بدنی: مجلس سکوت می‌کند؟
  • تقدیم لایحه تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران به شورای شهر
  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای استان تهران
  • مصوبه تشکیل حساب پس‌انداز کارکنان دولت مغایر قانون است
  • نگاهی به روابط اقتصادی ایران و پاکستان