Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-20@00:24:51 GMT

اختلال تلفنی در 4 مرکز مخابراتی تهران

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۲۱۱۸۰

اختلال تلفنی در 4 مرکز مخابراتی تهران

به دلیل اجرای عملیات کابل برگردان، ارتباط تلفنی مشترکان ۴ مرکز مخابراتی در تهران دچار اختلال شد.

عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابراتی شهید نصرالهی، شهدای شهریار، سلمان فارسی و مهدیه از امروز هشتم خرداد ماه آغاز شد.

با اجرای عملیات مذکور ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات شهید نصرالهی با پیش شماره‌های ۸۸۲۳ الی ۸۸۲۸، ۸۸۴۸، ۸۶۰۱، ۸۶۱۱ در محدوده خیابان‌های ۳۱ منصوری، ۲۵ منصوری، شهرآرا، امام منتظر و در مرکز مخابرات شهدای شهریار با پیش شماره‌های ۶۵۲۴ الی ۶۵۲۹، ۶۵۲۲ در محدوده خیابان‌های کلهر، وائین، میدان فرمانداری، طباطبایی، اداره اوقاف و امور خیریه شهریار به مدت ۴۸ ساعت با اختلال همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات سلمان فارسی با پیش شماره‌های ۲۲۰۶ الی ۲۲۰۹، ۲۲۳۴ الی ۲۲۳۹، ۲۲۱۱ الی ۲۲۱۴، ۲۶۷۶، ۲۶۶۵، ۲۶۴۱، ۲۶۷۴ در محدوده خیابان‌های کوهستان، میلاد، میدان کتاب، احسان، شهریار، ارغوان سوم، ملائک ۱ و ۲، طاهرخانی، شقایق، بلوار فرحزادی، باران، مجتمع تجاری افق نیز از امروز به مدت ۷۲ ساعت دچار اختلال می‌شود.

با اجرای عملیات کابل برگردان ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات مهدیه از ساعت ۲ بامداد امشب به مدت ۲ ساعت دچار اختلال می‌شود.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۱۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درون مقر مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی چه می‌گذرد؟

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 13 مقر پلیس در خیابان وزرا که سابقاً محل پلیس امنیت اخلاقی بود، مدت‌هاست مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ شده است. سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با دستگیری و رسیدگی به پرونده اوباش و اراذل تهران در این مرکز پرداخته است. این گزارش را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • تسریع توسعه فیبر نوری در تهران/ بسته‌ فیبر رایگان و مودم اقساط ارائه خواهدشد
  • باد و طوفان علت قطعی برق در دولت آباد اصفهان
  • نظارت طالبان بر شرکت های مخابراتی
  • دستگیری سارقان سیم کابلهای برق در مراغه
  • افتتاح سامانه تلفنی رایگان مشاوره حقوقی در آذربایجان شرقی
  • درون مقر مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی چه می‌گذرد؟
  • افسردگی شدید میان اعضای یک خانواده منتقل می‌شود
  • رفع اختلال سامانه بیمه سلامت در گلستان تا ۲۴ ساعت آینده
  • رفع اختلال در سامانه بیمه سلامت در گلستان تا ۲۴ ساعت آینده
  • ارتباط عجیب آسپیرین و دیابت نوع دو