Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@23:37:02 GMT

پیگیری تمرینات آماده‌سازی تفتیان

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۲۱۷۹۱

پیگیری تمرینات آماده‌سازی تفتیان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، حسن تفتیان قهرمان دوی سرعت آسیا و رکورد‌دار دوی 100 متر ایران که در جریان مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در قطر دچار آسیب‌دیدگی شده بود، پس از گذراندن حدود یک ماه دوران توانبخشی و انجام فیزیوتراپی از دو هفته پیش تمرینات اختصاصی خود را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده دوی 100 متر ایران در المپیک 2016 ریو، صبح امروز و با حضور در آکادمی ملی المپیک، تمرینات اختصاصی خود را برای رسیدن به مرز آمادگی زیر نظر مهدی چراغی مربی بدنسازش پیگیری کرد.  تفتیان 26 ساله که در سال 2017 موفق به کسب مدال طلای مسابقات دوومیدانی قاره کهن شد، خود را برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو آماده می‌کند.
 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: المپیک ایران روابط عمومی قطر آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۱۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ سازی تیم دونفره زنان قایقرانی با کسب سومین سهمیه المپیک

به گزارش خبرنگارمهر، در سومین و آخرین روز از رقابت های قایقرانی روئینگ قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک در چونگجوی کره جنوبی تیم دو نفره زنان کشورمان متشکل از مهسا جاور و زینب نوروزی موفق شدند یک سهمیه تاریخی را برای ایران بدست بیاورند.

تیم دونفره قایقرانی روئینگ زنان ایران با ترکیب مهسا جاور و زینب نوروزی در فینال A رویینگ دونفره سبک وزن ضمن کسب مدال نقره قهرمانی آسیا، دومین سهمیه این رشته و سومین سهمیه قایقرانی کشورمان را کسب کردند.

در این ماده نمایندگان سنگاپور، فیلیپین، ازبکستان، ژاپن، ایران و ویتنام به رقابت پرداختند. دراین ماده دو قایق نخست صاحب سهمیه حضور در بازیهای المپیک پاریس شدند.

کسب این سهمیه دو نفره تاریخی به عنوان یک رشته تیمی برای ایران بسیار با ارزش است. .

پیش از این صبح امروز، فاطمه مجلل در ماده تک نفره روئینگ اولین سهمیه قایقرانی را برای کشورمان بدست آورد. در دیگر رقابت های قایقرانی در بخش آّبهای آرام که در همزمان در کشور ژاپن در جریان است نبی رضایی در ماده کانوی تک نفره هزار متر مردان سهمیه الپیک را برای کشورمان بدست آورد.

مسابقات قایقرانی روئینگ قهرمانی آسیا و انتخابی المپبک پاریس در چونگجو کره جنوبی با کسب دو سهمیه برای ایران به پایان رسید.

کد خبر 6083911

دیگر خبرها

  • آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی آزاد از پنجم اردیبهشت
  • حضور تیم والیبال جوانان ایران در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • ۴ سهمیه قایقرانی چاشنی تاریخ‌سازی دختران ایران
  • تاریخ‌سازی دختر ایرانی در قایق دونفره
  • دختران قایقران ایران تاریخ سازی کردند
  • نگاه رهبری به کشتی ریزبینانه و دقیق است/ هدف اصلی المپیک است
  • شاهکار و تاریخ سازی دختران ایران
  • شاهکار و تاریخ سازی قایق دونفره دختران
  • تاریخ سازی تیم دونفره زنان قایقرانی با کسب سومین سهمیه المپیک
  • کسب اولین سهمیه قایق دونفره در تاریخ قایقرانی ایران