Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@14:12:22 GMT

آغاز اصلاح بیش از 2 هزار متر شبکه توزیع آب در کاشمر

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۲۲۸۸۹

آغاز اصلاح بیش از 2 هزار متر شبکه توزیع آب در کاشمر

مدیر امور آبفای شهری کاشمر از اصلاح 2 هزار و ۲۰۰ متر شبکه توزیع آب خبر داد و گفت: کاشمر با اجرای طرح هدفمندسازی شبکه توزیع آب شرب، جزء معدود شهرهایی در سطح کشور است که کلیه منابع تولید خود را در ساعات پیک مصرف برق خاموش می‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا عباسی در گفت و گو با خبرنگار یار خراسانی، با اعلام این خبر اظهار داشت: امور آبفای شهری کاشمر به‌منظور اصلاح شبکه توزیع جهت تکمیل زون بندی شبکه با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال، عملیات اجرایی در بلوار معلم، خیابان ایرج میرزا، امام رضا (ع)، کمال‌الملک، قائم، میدان شهید غلامی تا خیابان شهید عازم و میدان غدیر به طول دو هزار و ۲۰۰ متر آغازشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به ایرادات مدیریت سنتی توزیع آب اشاره و خاطرنشان کرد: در مدیریت سنتی توزیع آب که عموماً متکی بر تجربه افراد و یافتن راه‌حل بر اساس سعی و خطا در سیستم توزیع است، با استفاده از تجهیزات مرسوم مانند شیرهای قطع و وصل، شیرهای فشارشکن، ایستگاه‌های پمپاژ و سایر تجهیزات موجود در شبکه توزیع، سعی می‌شود آب موردنیاز مشترکین تأمین گردد که با توجه به گسترده شدن شبکه‌های توزیع و عدم امکان راهبری سنتی، حل چالش‌ها و معضلات در این مدل به‌صورت موردی و مقطعی و با صرف هزینه زیاد انجام و بعد عبور از آن مقطع زمانی، هزینه‌های انجام‌شده بدون استفاده رها می‌گردد.

مدیر آبفای شهری کاشمر همچنین تصریح کرد: با توجه به این‌که این موضوع باعث ایجاد هزینه‌های بالای بهره‌برداری به‌واسطه تولید بیش از نیاز واقعی، بالا رفتن حوادث و اتفاقات، افزایش نشتی‌های نامریی، صرف هزینه بالا جهت تأمین انرژی و از دست رفتن منابع آب موجود می‌گردد، لذا تصمیماتی برای هوشمند سازی شبکه‌های توزیع گرفته‌شده است.

وی ادامه داد: با توجه به هزینه بسیار بالا، تکنولوژی پیشرفته و ماهیت مشکلات فعلی بهره‌برداری از شبکه توزیع آب، باید هوشمند سازی شبکه در سطوح مختلفی انجام پذیرد.

عباسی با بیان اینکه با اجرایی شدن طرح هوشمندسازی شبکه توزیع آب شرب به اهداف متعالی دست می‌یابیم به‌طوری‌که با هوشمندسازی شبکه توزیع، دخالت انسان در مدیریت سیستم توزیع آب به حداقل می رسد، اذعان کرد: با اجرای این طرح، مدیریت بهینه توزیع، مدیریت بهینه فشار، مدیریت حوادث، مدیریت بهداشت آب، مدیریت انرژی، مدیریت نشت، مدیریت مشترکین، مدیریت سرمایه و هزینه و بهینه‌سازی و مهندسی مجدد شبکه محقق می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه هوشمند سازی شبکه توزیع آب شرب اقدامات بسیاری انجام‌شده که تکمیل نقشه‌های شبکه توزیع جهت راه‌اندازی سیستم جی‌آی‌اس تکمیل سامانه‌های تله‌متری جهت مدیریت منابع تولید انجام‌شده است، عنوان کرد: کاشمر با اجرای طرح هدفمندسازی شبکه توزیع آب شرب، جزء معدود شهرهایی در سطح کشور است که کلیه منابع تولید خود را در ساعات پیک مصرف برق خاموش می‌کند.

این مقام مسئول در پایان تشریح کرد: تعویض شیرفلکه‌های خراب شبکه توزیع، اصلاح و توسعه شبکه موردنیاز متقاضیان ساخت بزرگ‌ترین و استانداردترین آزمایشگاه در سطح استان در شهر کاشمر از جمله اقدامات انجام‌شده در حوزه هوشمند سازی شبکه توزیع آب شرب است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۲۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوال مسابقه روز هفدهم طرح «زندگی با آیه‌ها»

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، نهضت ملی «زندگی با آیه‌ها» با هدف تبیین ۳۰ آیه زندگی‌ساز قرآن کریم آغاز شد.

سوال مسابقه زندگی با آیه‌ها / ‬ روز هفدهم


کدام آیه به جامعه صالحی که مؤمنین بنا می‌کنند و در آن امربه معروف و نهی از منکر وجود دارد اشاره می‌کند؟

الف) آیه (۳۹) سوره یوسف
ب) آیه (۱۵۰) سوره نساء
ج) آیه (۲) سوره بقره
د) آیه (۴۱) سوره حج

????لطفا گزینه صحیح را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۹۳۸ ارسال کنید

????جوایز:
????کمک هزینه سفر به عمره مفرده
????کمک هزینه سفر به کربلای معلی
????کمک هزینه سفر به مشهد مقدس

کد خبر 6064107

دیگر خبرها

  • سوال مسابقه روز هفدهم طرح «زندگی با آیه‌ها»
  • انجام پایان‌نامه‌های ارزان‌قیمت و مشکلات دانشجویان
  • نظارت بهداشتی دامپزشکی کاشمر بر تولید ۴۳ هزار کیلو گوشت قرمز در نوروز
  • آخرین وضعیت گازرسانی در جیرفت از زبان فرماندار 
  • مسابقه روز شانزدهم طرح زندگی با آیه‌ها
  • کشف و معدوم سازی ۶۳ کیلوگرم تخم مرغ غیر قابل مصرف در کاشمر
  • اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب شهرستان میبد + عکس
  • مسابقه روز پانزدهم طرح زندگی با آیه‌ها
  • ۴۰ میلیارد تومان هزینه مهمانان شب عید تلویزیون
  • ۴۰ میلیارد تومان هزینه شب عید تلویزیون