Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره هواشناسی کاشان گفت: با وجود آنکه شهرستان کاشان در محاصره پنج رودخانه خطرناک قرار گرفته است اما سیستم هشدار سریع در این شهرستان برای اعلام خطر در این زمینه وجود ندارد . آفتاب‌‌نیوز : عباس ارغوانی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از آنجا که امکانات لازم در جهت پیش بینی هوا را در اختیار نداریم، تمامی پیش بینی های صورت گرفته بر اساس مرکز پیش بینی استان اصفهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کاشان رتبه نخست خسارات ناشی از سیل در استان اصفهان را دارد
وی با بیان اینکه اداره هواشناسی متصدی اعلام بارندگی و نه سیل و سیلاب در کشور است، ابراز داشت: کاشان رتبه نخست خسارات ناشی از سیل در استان اصفهان را دارد.
رئیس اداره هواشناسی کاشان ضمن اشاره به پیگیری های صورت گرفته در خصوص تخصیص امکانات پیش بینی هوا به این شهرستان ابراز داشت: متاسفانه با وجود آنکه شهرستان کاشان در محاصره پنج رودخانه خطرناک قرار گرفته است اما سیستم هشدار سریع در این شهرستان وجود ندارد اما در برخی از استان های کشور که تنها یک رودخانه دارد این سیستم تعبیه و نصب شده است که نتیجه این رفتار فوت دو نفر از همشهریان ما بر اثر وقوع سیل در مشهد اردهال کاشان می شود.
وی با بیان اینکه این تجهیزات نیاز به اعتبار هنگفتی ندارد، گفت: این تجهیزات نهایتاً دو میلیارد تومان هزینه دارد و اساس استقرار چنین تجهیزاتی موجب می شود تا وارد شدن شدن خسارت به حداقل کاهش پیدا می کند.
افزایش ۳۲ درصدی بارندگی سال زراعی در کاشان
ارغوانی با بیان اینکه ترسالی رخ داده در سال جاری موقت است، اظهار داشت: خوشبختانه بیش از ۱۴۰ میلی متر بارندگی در منطقه کاشان داشتیم به نحوی که در بلند مدت ۱۳ درصد و نسبت به سال زراعی گذشته ۳۲ درصد افزایش بارندگی داشته ایم اما با وجود این بارش ها نسبت به سایر شهرستان های استان اصفهان در جایگاه خوبی قرار نداریم.
منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کاشان رودخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۲۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ سیل خط راه‌آهن گلستان - تهران را زیر آب برد

بارش‌های سیل‌آسای ۲۴ ساعت گذشته سبب طغیان رودخانه‌های استان گلستان شد. سیلاب راه شهرهای کلاله - گنبدکاووس در شرق گلستان را برای ساعاتی مسدود کرد. طغیان رودخانه «قره‌سو» سبب قطع راه‌ ارتباطی برخی روستاهای غربی استان شد. به زیر آب رفتن بخشی از خط راه‌آهن گلستان مانع از رسیدن قطار مسافری تهران به مقصد «گرگان» شد.

دریافت 25 MB

تصویربردار: رامین بشرویه / تدوینگر: حمیدرضا برزگر

دیگر خبرها

  • طغیان رودخانه‌ها؛ هشدار وقوع سیلاب در سه استان جنوبی کشور
  • هشدار نارنجی برای یک نیمه کشور | بارش‌های سیل‌آسا و احتمال طغیان رودخانه‌ها در این استان‌ها
  • ویدیو/ سیل خط راه‌آهن گلستان - تهران را زیر آب برد
  • آسیب بارندگی‌ها به ۷۰ واحد مسکونی در کاشان
  • هوش مصنوعی آریتمی قلب را از ۳۰ دقیقه قبل پیش‌بینی می‌کند
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۵ و ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران
  • کاشانی‌ها از تردد در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند
  • هواشناسی ۱۴۰۳/۰۲/۰۴؛ هشدار طغیان رودخانه‌ها در ۲۱ استان
  • هشدار طغیان رودخانه‌ها در ۲۱ استان
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۰۴؛هشدار طغیان رودخانه‌ها در ۲۱ استان