Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه در کنار هر مدیر موفق ،روابط عمومی توانمند قرار دارد،گفت: روابط عمومی در هر سازمانی یک عنصر اساسی است و ماموریت های مهمی را به عهده دارد.

به گزارش گروه حقوقی‌وقضایی خبرگزاری میزان، یدالله موحد صبح امروز در جمع مدیر و کارشناسان روابط عمومی دادگستری شهر کرمان که در محل سالن شهید بهشتی برگزار گردید ضمن عرض تعزیت و تسلیت ایام شهادت مولای متقیان امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام ،اظهار داشت:حضرت علی (ع) اسوه عدالت و مظهر رحمت و مهربانی بودند و امیداوریم خداوند متعال ما را از محبین اهل بیت عصمت و طهارت قرار بدهند،حب و محبتی که منجر به تبعیت بشود و ما بتوانیم با تبعیت از ائمه هدی (ع) راه رستگاری را بپیماییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دستگاه قضائی در استان کرمان به کارکرد رسانه ها در جنگ نرم اشاره کرد و گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)در جنگ نرم کارکرد رسانه ها و روابط عمومی ها وبه طور کلی هرکس که در حوزه رسانه و تبلیغات کار می کند. مهم،حساس است.

رئیس شورای قضائی استان کرمان تصریح کرد:بنابراین اهمیت کار روابط عمومی بر کسی پوشیده نیست و هر روز بیشتر از گذشته در عصر ارتباطات، کار روابط عمومی ها پیچیده تر و سنگین تر شده است.

این مقام ارشد قضائی در استان کرمان تصریح کرد: نکته مهم در حوزه روابط عمومی این است که دیگر با به کارگیری روش های مرسوم و متداول سنتی نمی توان به دست آورد های بزرگ رسید.

 مدیریت روابط عمومی ، جزء قوی ترین مدیریت های دادگستری کرمان است

موحد گفت:ایجاد تحول به صرف افزودن توسعه منابع انسانی و توسعه ساختمان و ابنیه فیزیکی و تجهیزات نیست بلکه تحول اساسی باید در حوزه کیفیت عملکرد منابع انسانی صورت پذیرد که ،مدیریت روابط عمومی دادگستری استان کرمان یکی از مدیران موفق در این حوزه بوده است.

روابط عمومی باید از ظرفیت و نبوغ افراد نخبه شاغل در سیستم قضائی استفاده کند

وی با اشاره به اینکه انتظار تحول و دستاورد متفاوت در روابط عمومی ،راهکار متفاوت نیز می طلبد،افزود:روابط عمومی می تواند با فعال کردن همه ظرفیت ها ،ایده ها و نظریات افراد نخبه را در سیستم قضائی به جامعه منتقل کند .

موحد خاطرنشان ساخت:تنها بخشی از وظیفه روابط عمومی انتقال مطالب عالی ترین مقامات دستگاه(رئیس کل و دادستان)است بلکه روابط عمومی باید از ظرفیت عظیم دستگاه قضایی از کارمند دادگستری گرفته تا قضات دادسرا ،قضات تجدید نظر و ... مجموعه اندیشمند فرهیخته ی در دستگاه قضائی هستنداستفاده کند زیرا که هر کدام توانایی و شایستگی این را دارند تا یک اداره مهم را مدیریت و هدایت کنند و به پیش ببرند.

تشکیل هیات های اندیشه ورز در دادگستری ضرورت دارد

رئیس کل دادگستری استان کرمان بر ضرورت تشکیل هیات های اندیشه ورز در دادگستری تاکید کرد و گفت:در قالب این هیات ها می توان از ظرفیت علمی و تجربی کارکنان قضائی و اداری باهوش و توانمند بهره جست و ارتباط آنها را با جامعه برقرار ساخت تا از نظرات و پیشنهادات آنها در جهت حل برخی مسائل و مشکلات از قبیل کاهش آسیب های اجتماعی استفاده کرد.

وی بر ضرورت حضور افراد باهوش،خلاق و هنرمند در روابط عمومی ها تاکید کرد و گفت:روابط عمومی پل و کانال ارتباطی بدنه جامعه و منابع انسانی دستگاه قضائی است

این مقام ارشد قضائی در استان کرمان تصریح کرد:امروزه تکنولوژی های جدید جایگزین روش های سنتی در اطلاع رسانی شده اند و می طلبد روابط عمومی ها نیز به این تکنولوژی ها مجهز شوند .

در کنار هر مدیر موفق ،روابط عمومی توانمند قرار دارد

نمایند عالی دستگاه قضائی در استان کرمان با تاکید بر اینکه امروزه مدیرانی موفق هستند که یک روابط عمومی توانمند در کنار آنها قرار دارد،گفت:انتظار می رود مدیران و کارشناسان روابط عمومی در جهت هرچه بهتر شدن ارتباط سیستم قضایی با جامعه خوب کار و تلاش نمایند و برای رسیدن به این هدف با برنامه حرکت کنید و از هر فرصتی استفاده کنید .

وی افزود:مردم تشنه اطلاعات و به دنبال کشف حقایق هستند و انتظار دارند به موقع،دقیق و با سرعت اطلاع رسانی شود تا آرامش به جامعه تزریق شود .

موحد یادآور شد: در مسائل جرم شناسی مطرح شده است که اگر در هنگام وقوع یک جرم تا یک زمان مناسب اطلاع رسانی بشود، اعلام مجازاتش تاثیرگذار خواهد بود و اگر زمان آن بگذرد قاعدتا نتها اثر مثبتی نخواهد

 داشت بلکه اطلاع رسانی آن اثر منفی در جامعه خواهد گذاشت و بازخورد منفی خواهد داد.
وی در پایان از تمام تلاش های مدیر و کارشناسان روابط عمومی در بخش های مختلف که در جهت ارتقای عملکرد روابط عمومی دادگستری زحمت می کشند تشکر نمود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرمان سیستم قضایی دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۳۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروشگاه کولرگازی در تهران

فروشگاه بزرگ مهرآریا یکی از بهترین و معتبرترین مراکز خرید کولر گازی در تهران محسوب می‌شود. آنها مدل‌های متنوعی از سیستم‌های تهویه مطبوع با ضمانت را عرضه می‌کنند. با خرید از فروشگاه ما، مطمئن هستید که کولر گازی خود را از یک منبع قابل اعتماد و با کیفیت می‌خرید.

مرکز خرید کولر گازی در تهران

کولر گازی و اسپلیت یکی از سیستم‌های بسیار قدرتمند در زمینه سرمایش فضا است که با مصرف کمترین مقدار انرژی، قادر به خنک کردن فضا است. این سیستم‌ها دارای دو حالت عمده، یعنی سرمایشی و گرمایشی هستند که حتی در فصل سرد هم می‌توانند به کاربرد خود ادامه دهند. برای دریافت مشاوره و خرید کولر گازی، می‌توانید به فروشگاه مهرآریا مراجعه کرده و علاوه بر خرید بهترین برندها، از مزایای خدمات پس از فروش و دریافت گارانتی نیز بهره‌مند شوید.

معرفی کولر گازی و اسپلیت

کولر گازی و اسپلیت دو نوع سیستم تهویه مطبوع هستند که برای خنک کردن و تهویه بهتر محیط طراحی شده‌اند. این سیستم‌ها هوای تمیزی را با مصرف انرژی کمتر تولید می‌کنند و از ظرفیت‌های مختلفی از 8000 تا 36000 وات برخوردار هستند. کیفیت و عملکرد اسپلیت بستگی به نوع کمپرسور و گازی که استفاده می‌شود دارد. بهترین عملکرد زمانی اتفاق می‌افتد که ظرفیت اسپلیت با مکان نصب آن همخوانی داشته باشد.

پر فروش ترین مدل های کولر گازی کدام هستند؟

مراکز خرید سیستم تهویه مطبوع سرد و گرم، انواع زیادی از کولرهای گازی با ظرفیت های مختلف برای نصب در محیط های مختلف را فراهم کرده اند. این محصولات شامل:

1. کولر گازی زانتی

2. کولر گازی هایسنس

3. کولر گازی گری

4. کولر گازی جی پلاس

این محصولات با ویژگی های مختلف از جمله نمایشگر مصرف انرژی، کارایی بهینه، قیمت مناسب، صدای کم در استفاده، خنک کنندگی قوی، ظرفیت های متنوع، طراحی ساده و زیبا، نصب سریع و آسان، محبوبیت بالایی دارند.

بهترین مارک کولر گازی را از کجا بخریم؟

یکی از نکات مهم در خرید سیستم تهویه مطبوع، انتخاب کولر گازی اصلی است. برای این منظور، توصیه می‌شود به مراکز فروش اسپلیت در تهران مراجعه کنید، که محصولات خود را مستقیما از نمایندگی به مشتریان عرضه می‌کنند. با توجه به افزایش تعداد تولیدکنندگان کولرهای گازی، پس از انجام تحقیقات لازم، بهترین مارک موجود را انتخاب کنید تا با هزینه کم، محصول با کیفیت و بادوام را به دست آورید. برای خرید از بهترین مارک‌های کولر گازی، به فروشگاه مهرآریا مراجعه کنید.

قیمت کولر گازی در نمایندگی تهران

قیمت کولر گازی در تهران یکی از موارد حیاتی خرید این دستگاه است که بسیاری عوامل بر قیمت آن تأثیرگذارند. این عوامل شامل مدل انتخاب شده، ظرفیت، نوع کمپرسور، نوع گاز مورد استفاده، نحوه عملکرد، و برند کولر گازی است. کمیت مواردی که بر قیمت این دستگاه تأثیر می گذارند ذکر شده‌است.

استفاده از کولر گازی بر اساس مساحت خانه و ساختمان

باید ابتدا اندازه خانه خود را بررسی کنید. این مورد اولین اقدام است. انواع کولرها در اندازه‌های مختلف برای هر نوع محیطی در فضاهای کوچک و بزرگ وجود دارند. برای مثال، برای واحدهایی با مساحت 50 متر می‌توان از کولر گازی با ظرفیت 24000 استفاده کرد، یا برای یک مغازه با مساحت 15 متر مربع از کولر گازی با ظرفیت 10000 استفاده کرد. علاوه بر اندازه مناسب، باید به موارد زیر نیز توجه کرد:

تعداد پنجره‌ها در ساختمان

نور مستقیم خورشید به داخل ساختمان

نوع پنجره‌ها

طبقه ساختمان

موقعیت کندانسور

منطقه جغرافیایی ساختمان از نظر رطوبت

آیا کولر گازی اینورتر گزینه خوبی هست؟

اگر بخواهیم بالاتر بودن قیمت کولر گازی اینورتر را توجیه کنیم، می‌توان اشاره کرد که پس از یک سال استفاده از کولر اینورتر، با مقایسه قبض برق قبلی و بعدی، متوجه صرفه‌جویی قابل توجهی در مصرف برق خواهید شد. به طور کلی، کولر گازی اینورتر قادر است تا 50 تا 60 درصد صرفه جویی در مصرف برق داشته باشد. بنابراین، انتخاب یک کولر اینورتر باعث کاهش هزینه‌های انرژی و محیط زیستی شما خواهد شد. از این رو، اهمیت دارد که هنگام خرید، به نکات فنی و عملکردی مهم‌تر از برند و رتبه انرژی توجه کنید.

برحسب نیاز خود کولر گازی بخرید

بهترین روش برای خرید کولر گازی این است که نیازها و بودجه مالی خود قبل از خرید را به دقت ارزیابی کنید. انتخاب کولری که هم ویژگی مناسبی داشته باشد و هم قیمتی منطقی داشته باشد اهمیت زیادی دارد، تا اینکه بعدا از کولر خریده شده ناراضی شوید. اگر بودجه کافی دارید، سعی کنید یک مدل پیشرفته انتخاب کنید که در آینده از تکنولوژی‌های به روز و مصرف کمتر برق بهره مند شوید. یکی از نکات مهم درباره فناوری کولرهای گازی، استفاده از تکنولوژی‌هایی است که مصرف بهینه برق را فراهم می‌کنند. بنابراین، بهترین مورد استفاده از این پیشرفت‌ها را به عنوان اولویت خود در نظر بگیرید.

کدام کولر گازی را بخرم؟

تصمیم گیری برای خرید کولر گازی ممکن است دشوار باشد، اما با چند نکته می‌توانید تصمیم بهتری بگیرید. باید در ابتدا به سوالات زیر پاسخ دهید:

۱. ماندگاری و عمر کولر گازی چقدر است؟

۲. کدام گزینه قیمتی مناسب‌تر برای شما است؟

۳. مصرف برق بهینه کولر گازی بر اساس مدل چگونه است؟

۴. سطح صدایی که کولر گازی تولید می‌کند چقدر است؟

۵. قدرت کولر گازی برای تعادل دما در محیط چقدر است؟

۶. آیا کولر گازی موردنظر از نظر سرمایش یا گرمایش عملکرد بهتری دارد؟

۷. آیا کولر گازی انتخابی دارای قدرت کافی برای نیاز شما است؟

۸. آیا کولر گازی دارای برچسب انرژی موردنظر است؟

۹. چگونه می‌توانید فضای مخصوص نصب کولر گازی را محاسبه کنید؟

۱۰. نوع پنل کولر گازی چگونه است؟

بهتر است برای نصب کولرهای دوتکه به فضا و مکان نصب دقت کافی داشته باشید.

فروش کولر گازی در تهران

اگر برای منزل یا محل کار خود به دنبال خرید کولر گازی هستید پیشنهاد ما مراجعه به مجموعه مهرآریا است. زیرا فروشنده انواع کولر گازی هستند. به طور کلی، شما به صورت آنلاین و حضوری می توانید برای خرید کولر گازی از فروشگاه بزرگ مهرآریا، اقدام کنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899021

دیگر خبرها

  • ۳ شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شد
  • عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند
  • فعالیت ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در مازندران
  • فروشگاه کولرگازی در تهران
  • اجرای سند تحول قضایی در مازندران
  • سند تحول قضایی در مازندران اجرایی شود
  • رسیدگی به ۱۲ هزار پرونده بدون کاغذ در استان مرکزی
  • حجم آب ورودی سد‌های استان کرمان در بارندگی‌های اخیر ١٠ میلیون متر مکعب بود
  • اصحاب رسانه چشمان تیزبین و نافذ جامعه هستند
  • پیشگیری از وقوع جرم در دستور کار دستگاه قضایی استان سمنان است