Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@07:19:02 GMT

تکذیب خبر سرقت مسلحانه از یک بانک در البرز

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۲۴۶۱۲

تکذیب خبر سرقت مسلحانه از یک بانک در البرز

تحقیقات اولیه از دو فرد مسلحی که چهارشنبه (۸ خرداد) با مأموران نیروی انتظامی البرز درگیر شدند نشان می‌دهد که این افراد قصد سرقت مسلحانه از یک طلافروشی داشته‌اند.

به گزارش ایسنا - منطقه البرز، امروز خبری از درگیری مسلحانه دو راکب موتورسوار با مأموران انتظامی البرز در فردیس منتشر شد، که در آن فرمانده انتظامی استان عنوان کرد این دو فرد پس از دستور ایست پلیس به سمت آنان شلیک کرده و متواری می‌شوند و در نهایت پس از پنج کیلومتر تعقیب و گریز در باغات مشکین‌دشت فردیس محاصره و به دام می‌افتند؛ یکی از آنان با شلیک مأموران زخمی شده و به مأموران نیروی انتظامی آسیبی وارد نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار محمدیان در توضیحات تکمیلی گفته است: این دو فرد در هنگام مواجهه با نیروی انتظامی لباس نظامی به تن داشته‌اند؛ مأموران در بازرسی از پاتوق آنان موفق به کشف تعدادی تجهیزات پلیسی، گوشی‌های تلفن همراه، فشنگ و چهار قبضه سلاح و تجهیزات پلیسی شدند.

وی اعلام کرده که تحقیقات اولیه نشان می‌دهد این افراد قصد سرقت از یک طلافروشی داشته‌اند و از قبل هم دو دستگاه خودرو در دو محل مختلف قرار داده بودند تا پس از سرقت متواری شوند.

فرمانده انتظامی البرز در پایان، خبر سرقت از یک بانک در محمدشهر و ارتباط آن با این بازداشت‌ها را رد کرد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سرقت مسلحانه البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۴۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق ۴۰ میلیارد طلا از منازل شهرکرمان دستگیرشد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی، صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت و زورگیری طلاجات از چند منزل در سطح شهر کرمان، مأموران پلیس آگاهی با بررسی دقیق صحنه‌های سرقت متوجه شدند اکثر سرقت‌ها با شکستن نرده‌های ضعیف و شیشه‌های فاقد حفاظ صورت گرفته، اما به هر ترتیب سرنخ‌هایی از سارق یا سارقان بر جای مانده است.

وی افزود: در این راستا مأموران با انجام پی جویی های تخصصی به هویت سارق که اهل و ساکن شهرستان ریگان بود پی برده و این فرد را پس از تعقیب و مراقبت‌های شبانه روزی هنگام فروش بخشی از طلاجات مسروقه دستگیر کردند.

سرهنگ میر حبیبی، بیان داشت: این سارق در تحقیقات تکمیلی به ۱۲ فقره سرقت طلاجات از منزل شهروندان کرمانی به ارزش ۴۰ میلیارد ریال و فروش آنها به مال خرهایی در شهرستان‌های جنوبی استان اقرار کرده که پیگیری‌های لازم برای شناسایی و دستگیری این افراد و بازگرداندن طلاهای سرقتی به مالباختگان در حال انجام است.

کد خبر 6085298

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان
  • سارق حرفه‌ای محتویات درون خودرو در کهگیلویه دستگیر شد
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند
  • سارق ۴۰ میلیارد طلا از منازل شهرکرمان دستگیرشد