Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-29@11:14:01 GMT

جزئیات تیراندازی به سمت پلیس در مشکین‌دشت کرج

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۲۴۸۳۸

جزئیات تیراندازی به سمت پلیس در مشکین‌دشت کرج

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: سرنشینان موتورسیکلت که فکر سرقت از یک طلافروشی را در سر داشتند، با مشاهده پلیس اقدام به تیراندازی و فرار کردند، اما درنهایت دستگیر شدند.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز عصر امروز با حضور در کلانتری مشکین‌دشت در جمع خبرنگاران، درباره جزئیات حادثه تیراندازی بعدازظهر امروز در مشکین‌دشت اظهار داشت: حادثه تیراندازی به مأموران پلیس در دشت بهشت مشکین دشت ساعت 13:20 ظهر امروز توسط دو سرنشین یک موتورسیکلت که پوشش قلابی پلیس داشتند، اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: این مجرمین به سرعت متواری و با تعقیب پلیس مواجه شدند؛ سرنشینان موتورسیکلت با اسلحه کلاشینکف اقدام به تیراندازی کردند و حداقل دو گلوله به خودروی پلیس برخورد کرد.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه راننده و سرنشینان ماشین پلیس هیچ گونه آسیبی ندیدند، ادامه داد: مجرمین با آتش متقابل پلیس مواجه شدند، از همین رو از بافت جمیتی شهر جدا شده و تعقیب و گریز به سمت حواشی شهر و باغات هدایت شد.

سردار محمدیان یادآور شد: در پی این تعقیب و گریزها، محدوده در محاصره پلیس قرار گرفت و پس از یک ساعت و نیم تلاش پلیس، دو سارق مسلح دستگیر شدند؛ در این ماجرا و در جریان درگیری مسلحانه، یک نفر از مجرمین هدف گلوله پلیس قرار گرفت. وی اکنون در بیمارستان بستری است و نفر دوم نیز خود را تسلیم نیروهای پلیس کرد.

فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: مجرمین تجهیزات متفاوتی همچون گوشی های تلفن، دو قبضه سلاح کمری، یک قبضه کلاشینکف، یک نوع سلاح ساچمه زن و تعداد زیادی تجهیزات پلیسی به همراه داشتند؛ تحقیقات اولیه نشان می‌دهد هدف مجرمین سرقت یک طلافروشی در شهر بوده که ناکام ماندند.

سردار محمدیان در بخش دیگری از این گفت و گو با بیان اینکه اگر این مجرمین سرقت را انجام می دادند هم ظرف 24 ساعت شناسایی می شدند، گفت: مرتکبین به جرائم، پلیس را شناخته‌اند و می‌دانند ارتکاب به جرم بی‌جواب نخواهد ماند.

فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: متهمین، دو دستگاه خودرو را در دو محل جانمایی کرده بودند که پس از سرقت شرایط فرار فراهم باشد که خودروها نیز توقیف شد؛ مجازات سنگینی در انتظار متهمین این پرونده است که توسط دستگاه قضایی اعلام خواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: تیراندازی پلیس سرقت از طلافروشی کلاشینکف تجهیزات پلیسی فرمانده انتظامی استان البرز مشکین دشت کرج میترا استاد محمد علی نجفی معامله قرن امام جمعه کازرون روز قدس سید عبدالرحیم موسوی همسر اول نجفی مارک ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۴۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۴۰ درصدی سرقت در ایلام

                                                                       

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سرهنگ قدرت حیدری زاد اظهار داشت: در نیمه اول تعطیلات نوروزی امسال با بلوک بندی شهرستان مرکز استان و با بهره گیری از توان عملیاتی پلیس‌های آگاهی، اطلاعات، پیشگیری، یگان ویژه و ظرفیت نیرو‌های ستاد انتظامی استان توانستیم در زمینه وقوع سرقت‌ها ۴۰ درصد کاهش داشته باشیم.

وی اضافه کرد: امسال و بر اساس تحلیل جرائم و فراوانی وقوع سرقت ها، گشت‌های پلیس پیش بینی و در اجرای پیشگیری از سرقت توانستیم موفق عمل کنیم.

این مقام انتظامی مشارکت مردم و همزمانی طرح‌های پلیس با ماه مبارک رمضان را عاملی برای کاهش وقوع جرایم دانست و تصریح کرد: علاوه بر کاهش سرقت‌ها در زمینه دستگیری سارقان نیز ۲۸ درصد رشد داشته ایم.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام در پایان با بیان اینکه سرقت‌های داخل خودرو و اماکن خصوصی دارای بیشترین فراوانی سرقت در این ایام بوده است، گفت: از شهروندان می‌خواهیم از پارک کردن خودرو‌ها در مناطق پرت و خلوت خودداری و خودرو و اماکن خود را به ملزومات پیشگیرانه اعم از دوربین و دزدگیر مجهز کنند تا شاهد سوءاستفاده سارقان نباشیم.

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل تیراندازی در سلسله
  • کاهش ۳۱ درصدی سرقت درایام نوروز در آذربایجان غربی
  • سارقان محتویات داخل خودرو گردشگران در مهاباد دستگیر شدند
  • پلیس مقتدر پناهگاه مردم است
  • وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد
  • اختلافات خانوادگی در شهر به قتل انجامید
  • دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در لنگرود
  • کاهش ۴۰ درصدی سرقت در شهرستان ایلام
  • دستگیری سارق خودرو با شلیک پلیس شاهین‌شهر
  • کاهش ۴۰ درصدی سرقت در ایلام