Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایجنت مدافع پرتغالی ناپولی عنوان کرد جوی که در اطراف موکلش در این تیم ایجاد شده، آزار دهنده است.

طرفداری - ایجنت ماریو روی مدافع چپ پرتغالی ناپولی، عنوان کرد که این بازیکن، در تابستان از ناپولی جدا خواهد شد. ماریو جیوفردی ایجنت ماریو روی در گفت و گویی با Radio Marte، در مورد وضعیت موکلش صحبت کرد.

به گزارش calciomercato، ماریو جیوفردی در گفت و گویی اظهار داشت:

هدف، خروج ماریو روی از ناپولی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماریو (روی) در دو سال اخیر، کارهای زیادی برای ناپولی انجام داده است اما آن ها زحمات او را نادیده می گیرند و این موضوع مرا اذیت می کند چرا که دوست داشتم او یک سال دیگر نیز در ناپولی بماند. فکر نمی کنم که ناپولی بتواند گزینه بهتری از ماریو در پست مدافع چپ پیدا کند. خروج او از ناپولی جوی که در اطراف او بوجود آمده است را تغییر می دهد و باز هم تکرار می کنم این موضوع، دردناک است. با این حال او ناپولی را ترک خواهد کرد و تیم های خواهان او نیز کم نیستند. از آاس رم، میلان و تورینو تا پیشنهاد های خارج از ایتالیا و البته بنفیکا که آرزوی روی بازگشت دوباره به آنجاست.

مدافع چپ 28 ساله ناپولی، در این فصل و در تمامی رقابت ها، 20 بازی برای تیمش انجام داده است و زیر نظر کارلو آنجلوتی، یک گل و یک پاس گل نیز به ثبت رسانده است

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۵۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخت‌های فصل ناپولی در سری A‌ دو رقمی شد

هفته سی‌و‌سوم سری A ایتالیا با شکست قهرمان فصل گذشته این رقابت‌ها در خانه امپولی دنبال شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه بازی‌های سی‌و‌سومین هفته از سری A ایتالیا، امروز (شنبه) تیم فوتبال ناپولی از ساعت 19:30 به وقت تهران میهمان امپولی بود و این بازی را با نتیجه یک بر صفر به میزبان خود باخت.

آلبرتو چری در دقیقه 4 دروازه قهرمان فصل گذشته رقابت‌ها را باز کرد و گل او باعث ثبت دهمین باخت این فصل ناپولی شد. این در شرایطی است که ناپولی 10 بازی دیگرش را هم مساوی کرده تا مجموعاً در 20 بازی امتیاز از دست داده باشد. ناپولی هفته پیش نیز با قبول تساوی برابر فروزینونه، در خانه متوقف شده بود.

آبی‌پوشان شهر ناپل با این شکست 49 امتیازی و در رده هشتم جدول باقی ماندند. امپولی هم 31 امتیازی شد و به رده پانزدهم جدول صعود کرد.

ناپولی در خانه متوقف شد

در تنها بازی باقیمانده امشب سری A از ساعت 22:15 اودینزه میزبان هلاس ورونا خواهد بود.

در جدول رده‌بندی اینتر 83 امتیازی، میلان 69 امتیازی و یوونتوس 64 امتیازی اول تا سوم هستند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان با گل زیبای ماریو باسلر (1999/4/22) / فیلم
  • خنده های جالب تحلیلگر آمریکایی در واکنش به اینکه مردم ایران به رضاپهلوی و بمباران ایران توسط اسرائیل علاقمند هستند + فیلم
  • میلان جانشین پیولی را انتخاب کرد: مربی سابق رئال
  • ظریف: ترامپ از من چند بار دعوت به مذاکره کرد، ولی ما اجازه نداشتیم/ آمریکایی‌ها هم در برجام علاقمند به سرمایه‌گذاری در ایران بودند
  • احتمال جدایی میلان اشکرینیار از پاری سن ژرمن در تابستان ۲۰۲۴
  • خلاصه بازی امپولی 1-0 ناپولی (سری آ - 2023/24)
  • امپولی ۱ - ۰ ناپولی/ فصل کابوس‌وار پارتنوپی ادامه دارد + فیلم
  • باخت‌های فصل ناپولی در سری A‌ دو رقمی شد
  • امپولی - ناپولی
  • امپولی 1-0 ناپولی؛ نفس‌های بی‌رمق