Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: تا زمانی که مستضعفینی در عالم باشند و ظلم و اشغالگری وجود داشته باشد وظیفه قانونی نظام است که از مستضعفین حمایت کند.

سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی، عضو هیئت رئیسه مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، با اشاره به روز جهانی قدس اظهار داشت: روز قدس نماد استکبارستیزی انقلاب اسلامی است و آزادی یک مفهوم جهان‌شمول در شعائر آرمانی انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در برخی از اصول قانون اساسی ما ذکر شده که جمهوری اسلامی موظف است از آرمان های جهانی مستضعفین جهان در برابر مستکبرین حمایت کند.

قاضی زاده هاشمی روز قدس را نماد شعار و آرمان انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: تا زمانی که مستضعفینی در عالم باشند و ظلم و اشغالگری وجود داشته باشد وظیفه قانونی نظام است که از مستضعفین حمایت کند.

عضو هیئت رئیسه مجلس با تاکید بر اینکه مردم ایران با حضور خود در روز قدس با آرمان های این روز اعلام بیعت می کنند، گفت: آمریکایی ها هر روز یک بازی درمی آورند یک روز موضوع معامله قرن را مطرح می کنند و روز دیگر به دنبال ایجاد به رسمیت شناختن اسرائیل هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هدف نهایی آمریکایی ها از این رفتارها احقاق حقوق فلسطینیان نیست بلکه به بازی گرفتن حقوق 60، 70 ساله آنها است تا اسرائیلی ها بتوانند از موضع قدرت شهرک های صهیونیستی را توسعه داده و تمام فلسطین را اشغال کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: روز جهانی قدس روز قدس آمریکا ایران اسرائیل فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۶۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش از بدنه جامعه و دلسوز مردم است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در دیدار با کارکنان مرکز آموزش وظیفه پدافند هوایی سمنان گفت: دشمنان در سال ۵۸ تلاش می‌کردند ارتش را از مردم دور کنند  اما خوشبختانه موفق نشدند و روز ۲۹ فروردین   با شعار ارتش فدای مردم به نام ارتش جمهوری اسلامی ایران نام گذاری شد.

وی  با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ارتش نظیر شهیدان کشوری‌ ،  صیاد شیرازی‌ و کلاهدوز‌ تاکید کرد :  همه  نیرو‌های مسلح در پیروزی اخیر و وعده صادق جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی، نقش آفرینی کردند و مردم، ارتش و نیرو‌های انتظامی را به عنوان الگو‌ها و دلسوزان نظام می‌دانند.
سرهنگ علی باباغیبی فرمانده مرکز اموزش و میدان تیر شهدای وظیفه پدافند هوایی سمنان نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ارتش و لزوم الگوگیری از این شهدا گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران همیشه در صحنه و آماده‌ انجام ماموریت است و این امادگی‌ها را همچنان افزایش می‌دهد .

کارکنان و سربازان مرکز آموزش وظیفه پدافند هوایی سمنان به مناسبت روز ارتش با حضور در گلزار شهدای بارگاه مطهر امامزاده یحیی (ع) سمنان با آرمان های امام راحل و شهدا تجدید پیمان کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • «وعده صادق» رژیم کودک کش و جنایتکار و اشغالگر را سخت تنیبه نمود
  • بیانیه ۶ هزار و ۴۰۰ تن از اساتید دانشگاه‌های کشور در حمایت از اقدام قانونی جمهوری اسلامی ایران
  • ارتش از بدنه جامعه و دلسوز مردم است
  • ارتشیان، نماد رشادت و مردانگی
  • امروز ارتش در عرصه های دفاعی- امنیتی به نماد خودکفایی و خودباوری تبدیل شده است
  • تعیین تکلیف اعزام به خدمت ۲ برادر مشمول
  • تجدید میثاق کارکنان ارتش با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • ارتش نیرویی مقتدر درجهت آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران است
  • پاسخ تنبیهی ایران، پشتیبانی از آرمان فلسطین است
  • اسبقیان: امروز امنیتی که در کشور وجود دارد مرهون ۸سال دفاع مقدس و شهداست