Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان با اشاره به اینکه آمریکا، عروسک خیمه شب بازی اسرائیلی هاست، گفت: تا جان در بدن داریم حامی همه ملت های آزادی خواه و مردم شریف و مظلوم فلسطین خواهیم بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ سرهنگ سالاری، فرمانده سپاه امام سجاد(ع) شامگاه چهارشنبه در مراسم سالروز آزاد سازی خرمشهر در شهرستان بندر خمیر ضمن گرامیداشت سالروز سوم خرداد و حماسه همیشه پیروز بیت المقدس گفت: فتح خرمشهر، فتح خاک و شهر نیست بلکه برگ زرینی در تاریخ این نظام و انقلاب و  یادآور رشادت ها، صبوری ها و استقامت ملت عزیز ایران در مقابل بعثی ها واستکبار جهانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه خرمشهر نماد ایثار و استقامت و ایستادگی در مقابل زورگویی های دشمن است، عنوان کرد: پیام سوم خرداد و عملیات غرور آفرین بیت المقدس پیام ایستادگی است.
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) با اشاره به دوران هشت سال دفاع مقدس و ادعا هایی که صدام در آن دوران داشت، یاد آور شد: صدام در آن زمان گفته بود کمتر از یک هفته در ورزشگاه آزادی نشست خبری برگزار می کنم ولی غافل از این بود که اراده الهی و ملت صبور و استکبار ستیز و مقاوم جمهوری اسلامی ایران و بسیجیان، پاسداران و ارتشیان این نظام و انقلاب بر اساس آموزه های دینی و مکتب الهی و ولایی از مکتب رسول مکرم اسلام و کلام الله الهی درس گرفته اند که باید در مقابل اجانب ایستادگی و استقامت کنند و با شدت و قوت با آنان برخورد کنند.
سالاری خاطر نشان کرد: هر کجا که ایستادگی کردیم و ید واحده داشتیم دشمن نابود است و پیروزی از آن ما بوده و نصرت الهی هم بر ما نازل شده است.
وی در ادامه بیان کرد: دفاع مقدس در مقابل دشمن هر روزش درس ها و نسخه ها و کتاب هایی است که باید راجع به آن گفته شود، فتح خرمشهر اوج عظمت دفاع مقدس ما بود.
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) با بیان اینکه خرمشهر را خدا آزاد کرد، گفت: فتح خرمشهر فقط فتح یک شهر نبود بلکه باب الفتوحی برای فتح خرمشهر هایی است که در پیش رو داریم و به فرمایش امام خامنه ای(مدظله العالی) باید این خرمشهر ها یکی پس از دیگری فتح شوند و امروز پیام فتح خرمشهر ما این است که در مقابل زورگویی دشمنان باید ایستاد، در مقابل زیاده خواهی استکبار باید ایستاد و رمز موفقیت و ماندگاری این نظام در گرو ایستادگی در مقابل استکبار است.
سالاری با اشاره به موضوعات اخیر و تهدیداتی که آمریکا و شبکه صهیونیستی در رسانه ها داشته اند، افزود: رسانه های خبری صهیونیستی می خواستند نشان بدهند که آمریکا کشوری مقتدر است و میخواهد بیاید در مقابل ایران و کشور هایی که استقلال و استقامت دارند بایستد، عده ای به جهت کند ذهنی و ترس خودشان را باختند ولی ملت عزیز ایران بدون توجه به این حاشیه ها و جو سازی ها آن قدر این موضوع را در فضای مجازی به تمسخر گرفتند که آنان خجالت زده شدند و دمشان را بر روی دوش گذاشتند و رفتند و این نشانه آن است که هیمنه آمریکا شکسته شده و کسی تره هم برایش خورد نمی کند.
وی اظهار کرد: اگر روزی شیطنتی از آمریکا سر بزند و البته آنان در اندازه ای نیستند که درباره نظام و انقلاب اسلامی حرکتی کنند و همه فریادهایشان توخالی است، باید بدانند که در دروان دفاع مقدس با دستان خالی در مقابلشان ایستادیم و امروز که به لطف خدا و به برکت شهداء به حدی از توانمندی الهی و انسانی رسیده ایم که محکم و با اقتدار و صلابت جواب دندان شکنی را خواهیم داد.
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) بیان کرد: اخیرا مشاهده شده که آمریکا زیادی های و هوی می کند و می گوید ناو جنگی می فرستند، ناو های جنگی آمریکا سیبل بسیار قشنگی برای موشک های دور برد سپاه است و تمرینات خودمان را باید بر روی این ناوهای زیبا انجام دهیم.
سالاری افزود: آمریکایی ها اگر می خواهند که اقوام و انصار و شبکه هایشان را در قهر آب های خلیج فارس برای همیشه مدفون شود و برای همیشه بساط آمریکا و اسرائیل و اجانبشان از روی خلیج فارس رخت بر کند بیاید و دست به همچون حماقتی بزند، در حد و قواره ای نیست که چنین کاری کند، آمریکا شما عروسک خیمه شب بازی اسرائیلی ها هستید و بدون اسرائیل نفس نمی کشید.
وی در ادامه اظهار کرد: امروز سپاه پاسداران و ارتش قهرمان در کنار سایر نیروهای نظامی و انتظامی، در مباحث امنیتی نظام و انقلاب همیشه فعال و پشت به فرمان ولایت، انگشت به ماشه آماده اند.
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) گفت: ملتی که شهادت برایش سعادت محسوب می شود از چیزی نمی ترسد، به ذهن نا مبارک خود بیاورید و رجوع کنید و ما یک حرف را چندین بار بیان نمی کنیم شما استکبار جهانی باید بدانید که اینجا ایران است، اینجا خلیج فارس مرز و مهد شیر مردان این نظام و انقلاب است که از جان خود می گذرند ولی نمی گذارند گوشه ای از خاک و آبشان در اختیار دشمن باشد.
سالاری با اشاره به روز قدس خاطر نشان کرد: ما تا جان داریم نخواهیم گذاشت به هیچ مظلومی در این کره خاکی بلاخص مسلمین چه شیعه و چه سنی تعرض بشود و تا جان در بدن داریم حامی همه ملت های آزادی خواه و مردم شریف و مظلوم فلسطین خواهیم بود و حداقل کاری که می توانیم نسبت به مردم در اشتغال اسرائیل انجام بدهیم همین حضور در راهپیمایی روز قدس است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۶۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غبار روبی گلزار شهدا خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ همزمان با گرامیداشت هفته کار و کارگر مردم و مسئولان خرمشهر با حضور در گلزار شهدا با قرائت فاتحه بر مزار شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، با ادای احترام به روح بلند و ملکوتی شهدا بار دیگر با آرمان‌های والای آنان تجدید میثاق کردند.
در این مراسم یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع و حماسه به ویژه شهدای کارگر گرامی داشته شد.
هفته کار و کارگر امسال با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی» از پنجم اردیبهشت آغاز و تا یازدهم اردیبهشت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی»
  • غبار روبی گلزار شهدا خرمشهر
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه شب بازی»
  • روایت صادقانه مقاومت و مظلومیت در به افق فلسطین
  • تجمع بزرگ حمایت از فلسطین مقابل دانشگاه یِیل آمریکا
  • ویلیام برنز: اگر ما نبودیم‌، اسرائیل در مقابل ایران قادر به دفاع از خود نبود/ رسانه‌های صهیونیستی: سکوت کامل نتانیاهو نشان دهنده دردسری استراتژیک است که حمله ایران برای او ایجاد کرده است/ کمبود آب شرب غزه را در آستانه فاجعه قرار داده است +عکس و فیلم
  • این شروع یک بازی جدید است | مقام سابق اسرائیلی: اصابت ۵ موشک از ۷موشک ایران یعنی نابودی قوی‌ترین سامانه دفاعی دنیا
  • سپاه سدی آهنین در مقابل اهداف شوم دشمن است
  • فلسطین همه معادلان رژیم صهیونیستی را بر هم زده است
  • آنچلوتی: 5 مدافع مقابل منچسترسیتی؟ لازم باشد با 7 نفر و 2 دروازه‌بان دفاع می‌کنیم!