Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان مرکزی گفت: طرح استعدادیابی ورزش وزنه‌برداری در استان مرکزی اجرا می‌شود. ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

نادر امیری در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اراک از اجرای طرح استعدادیابی ورزش وزنه‌برداری در مدارس استان مرکزی خبر داد و اظهار داشت: در مرحله نخست این طرح، 30 ورزشکار نخبه و مستعد ورزش وزنه‌برداری در مدارس استان شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طرح استعدادیابی با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان و آموزش و پرورش استان مرکزی در حال پیگیری است.

امیری تصریح کرد: طرح استعدادیابی و نخبه‌پروری رشته وزنه‌برداری با هدف تشکیل تیم‌های پایه از سنین 11 تا 15 سال در سال 1398 دنبال می شود و تاکنون 30 ورزشکار مستعد شناسایی شدند تا در فصل تابستان و اجرای هدفمند طرح اوقات فراغت این نخبه ها امسال زیر نظر مربیان مجرب استان به تمرین بپردازند.

رئیس هیئت وزنه برداری استان مرکزی خاطرنشان کرد: هیئت وزنه برداری استان پس از رکود چند ساله دوباره فعالیت خود را از سر گرفته است.

وزنه برداری زنان آسیا|زارع هشتم شدبجنورد| رئیس هیئت وزنه برداری خراسان شمالی انتخاب شدشادی مردم ایلام از موفقیت علی هاشمی در مسابقات جهانی وزنه برداری

وی ادامه داد: آماده سازی موارد زیر بنایی و زیرساخت ها در هیئت وزنه برداری، از جمله طرح استعدادیابی، نخبه پروری، قهرمان پروری، فراهم کردن زمینه حضور بانوان استان در رشته وزنه برداری برکزاری دوره های علمی و کلاس های مربیگری و داوری با هدف ارتقای سطح علمی و آشناکردن آنان با آخرین قوانین و مقرارت بین‌المللی در دو بخش بانوان و آقایان، تقویت بنیه ورزشکاران و غیره از جمله برنامه های اولویت دار این هیئت است، که در سال 98 دنبال می شود.

انتهای پیام/ش

R41371/P/S6,73/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۶۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که زمان زیادی تا واگذاری 85 درصد سهام پرسپولیس و استقلال باقی نمانده، یک سوال همچنان پیش روی هواداران این دو تیم قرار دارد: آیا بعد از واگذاری وزارت همچنان در هیئت مدیره سهم خواهد داشت؟

شروین اسبقیان معاون قهرمانی وزارت ورزش این موضوع را رد می‌کند و اعتقاد دارد که وزیر ورزش نیز ترجیح می‌دهد مالکان جدید این دو باشگاه، آنهارا اداره کنند و وزارت حتی نقشی در هیئت مدیره هم نداشته باشد.

او در این باره گفت: اجازه بدهید واگذار شود و بعد کارها طبق مقررات و ضوابط پیش برود. همانطور که آقای دکتر هاشنی هم بارها گفته‌اند، وزارت ورزش دنبال تیم‌داری و باشگاه‌داری نیست، به خصوص در این دوره. ما دنبال این نیستیم که در هيئت باشیم و در مسائل دخالت کنیم. ما به عنوان وزارت ورزش ناظر هستیم و این تاکیدی است که وزیر محترم ورزش به آن اعتقاد دارند و می‌گوید موضوع ورزش را باید خود ورزشی‌ها حل کنند.

دیگر خبرها

  • ماجرای چاقوکشی و ضرب و شتم در کشتی مازندران
  • دعوت از ٧ والیبالیست ناشنوای آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی
  • دعوت از چهار وزنه بردار فارسی به اردوی تیم ملی
  • دعوت به اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان
  • خانه شطرنج اسلامشهر افتتاح شد
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • رکورد بانوان وزنه‌بردار نشان از پیشرفت این رشته است